Hifi.nl test de nieuwe NAD T585 multispeler

Started by Marcel_T., February 8, 2007, 10:25:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marcel_T.



01-02-2007, tekst: Rene Smit

Het is inmiddels een hele tijd geleden dat ik een product van NAD in huis had voor de T585 DVD speler arriveerde. Al twee maal eerder kreeg ik een NAD DVD-speler onder handen en beide keren was ik aangenaam verrast. De splinternieuwe T585 wordt door NAD niet specifiek als DVD-speler in de markt gezet maar meer als universele speler. Dat klopt wel aardig als ik kijk naar het lijstje van afspeelformaten. Naast DVD-video speelt de T585 multichannel DVD-A, SACD,CD-V, JPEG, MP3, WMA en natuurlijk de aloude muziek CD(R, RW).

...



Conclusie
Met de T585 brengt NAD een topspeler op de markt die het niet moet hebben van zijn bescheiden uiterlijk maar van zijn bovengemiddelde innerlijk. Een echte wolf in schaapskleren! De verschillende formaten die de speler kan weergeven overtuigen allemaal, waarbij vooral SACD mij erg kon bekoren. De weergave kenmerkt zich door rust, in de goede zin van het woord, en transparantie. Duidelijk is dat de kwaliteit van multispelers de afgelopen 2 à 2,5 jaar toch weer verbeterd is. Neem het langzame inlezen van een disc voor lief en geniet van de weergave waar de T585 je vervolgens op trakteert, om het even wat voor schijfje er in de speler geplaatst wordt.


Prijs: NAD T585: 1299 euro


Bron: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2900
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650