Meet & Greet op ZEER korte termijn bij Aurora13

Started by Aurora13, February 12, 2007, 11:47:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted member

Wow, wat een service! Dat vind Ronald vast niet vervelend!  :)

Aurora13

Quote from: Antoine on March  6, 2007, 23:14:32
Wow, wat een service! Dat vind Ronald vast niet vervelend!  :)

Ik kan hem voorlopig toch niet gebruiken, dus kleine moeite voor mij en groot plezier voor anderen. Wordt ie tenminste ook lekker ingespeeld zo :D
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

)p(

Weer geweldig van je Alain  8)

Ronald,

Helaas heb ik geen rijbewijs, anders had ik de Tact wel bij jouw langs gebracht al je van Alain's genereuze aanbod wilt gebruik maken. Ik moet sowieso nog eens een keer bij je komen luisteren. Nu is het waarschijnlijk het makkelijkst als je de Tact hier in Almere bij mij oppikt. Kun je ook nog even luisteren als je bij mij een verschil hoort met de sb  :)

Peter

hifiman

Quote from: Aurora13 on March  6, 2007, 23:11:55
Misschien kun je de Tact doorsluizen naar Ronald kan hij hem eens in zijn eigen zet beluisteren en kijken of het verschil weg is tussen de transport en de SB. Dan weten we zeker hoe goed die Tact/Lyngdorf dingen zijn ;)
Wow, inderdaad helemaal toppie zo'n aanbod!  :D

De vraag is natuurlijk of ik het wel wil weten  ;D Ach natuurlijk wil ik het weten  8)
Dus heel graag Alain! Ik hoor het wel wanneer het uitkomt voor Peter.

Groetjes.

Ronald

hifiman

Quote from: )p( on March  7, 2007, 07:26:54
Helaas heb ik geen rijbewijs, anders had ik de Tact wel bij jouw langs gebracht al je van Alain's genereuze aanbod wilt gebruik maken. Ik moet sowieso nog eens een keer bij je komen luisteren. Nu is het waarschijnlijk het makkelijkst als je de Tact hier in Almere bij mij oppikt. Kun je ook nog even luisteren als je bij mij een verschil hoort met de sb  :)
Welja, geen punt om naar Almere te karren :P
En ook leuk om bij jou eens te luisteren  :)

Ik hoor het wel dan t.z.t. als jij zover bent.

Ehhh gelijk een vraagje, heeft de 2150 ook analoge pre-outs (voor subwoofer) ?

Groetjes,

Ronald

Aurora13

Quote from: Audioloog on March  7, 2007, 11:25:22
Welja, geen punt om naar Almere te karren :P
En ook leuk om bij jou eens te luisteren  :)

Ik hoor het wel dan t.z.t. als jij zover bent.

Ehhh gelijk een vraagje, heeft de 2150 ook analoge pre-outs (voor subwoofer) ?

Groetjes,

Ronald

Nee helaas, wel een digitale throughput, dus als je een digitale Meridian sub hebt ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

)p(

Quote from: Aurora13 on March  7, 2007, 11:29:17
Nee helaas, wel een digitale throughput, dus als je een digitale Meridian sub hebt ;)

of een m2150 met s2150 combie...je kunt de crossovers dacht ik zo wel instellen.

Peter

Aurora13

#257
Quote from: )p( on March  7, 2007, 11:37:27
of een m2150 met s2150 combie...je kunt de crossovers dacht ik zo wel instellen.

Peter

Klopt maar hij krijgt niet mijn andere S2150 ook nog eens :P ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

)p(

Quote from: Audioloog on March  7, 2007, 11:25:22
Welja, geen punt om naar Almere te karren :P
En ook leuk om bij jou eens te luisteren  :)

Ik hoor het wel dan t.z.t. als jij zover bent.

Ehhh gelijk een vraagje, heeft de 2150 ook analoge pre-outs (voor subwoofer) ?

Groetjes,

Ronald

Welkom  :) Laat maar even weten wanneer je wilt komen per pm...in de tussentijd geniet ik nog wat van Alain's Tact. De mijne zal er binnen twee a drie weken moeten zijn. Zolang kan ik wel weer met mijn oude set leven. Of...uhm...hehe

Peter

)p(

Quote from: Aurora13 on March  7, 2007, 11:38:48
Klopt maar hij krijgt niet mijn andere S2150 ook nog eens :P ;)

Lol, weet je dat zeker jij zit toch nog even in je nieuwe huis te werken met een transistor radiootje of iets dergelijks  >:D

Peter

Aurora13

Quote from: )p( on March  7, 2007, 11:42:50
Lol, weet je dat zeker jij zit toch nog even in je nieuwe huis te werken met een transistor radiootje of iets dergelijks  >:D

Peter

Ik wel ja, maar me vriendin is s'avonds gewoon thuis en die vindt het niet leuk als ze geen muziek kan luisteren en de TV geen geluid meer geeft :P
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

hifiman

Quote from: Aurora13 on March  7, 2007, 11:29:17
Nee helaas, wel een digitale throughput, dus als je een digitale Meridian sub hebt ;)
Mhhh dat is voor mij wel een issue dan, ivm ESL's en het feit dat ik net een subje heb gekocht  :P
Afijn misschien moet ik eerst nog even een paar nachtjes erover slapen, het is ook niet zo zinvol jouw Tact te gaan lenen als ik bij voorbaat al tot de conclusie zou komen dat ik hem toch niet zou aanschaffen..

hifiman

Quote from: )p( on March  7, 2007, 11:37:27
of een m2150 met s2150 combie...je kunt de crossovers dacht ik zo wel instellen.

Peter
Yeah right, nog even snel de lotto winnen dan  ;D

hifiman


PM

Quote from: )p( on March  7, 2007, 11:37:27
of een m2150 met s2150 combie...je kunt de crossovers dacht ik zo wel instellen.
Peter
Ik weet niet precies wat de prijzen zijn, maar dan kan je ook wel voor een TDAi2200 gaan toch? Die kan wel filteren voor mono of stereo sub op zelf instelbare freq. met verschillende typen filtering en steilheden.
Groeten, Peter

)p(

Quote from: PM on March  7, 2007, 13:51:51
Ik weet niet precies wat de prijzen zijn, maar dan kan je ook wel voor een TDAi2200 gaan toch? Die kan wel filteren voor mono of stereo sub op zelf instelbare freq. met verschillende typen filtering en steilheden.

Helemaal mee eens. Was een joke. Als extra heb je dan al een dsp, je kan dan ook nog later upgraden naar roomperfect en je hebt een goede locale dealer in de vorm van bbg.

Peter

hifiman

Quote from: PM on March  7, 2007, 13:51:51
Ik weet niet precies wat de prijzen zijn, maar dan kan je ook wel voor een TDAi2200 gaan toch? Die kan wel filteren voor mono of stereo sub op zelf instelbare freq. met verschillende typen filtering en steilheden.
Dat zou waarschijnlijk ook mijn keuze zijn, ware het niet dat ik geen budget ervoor heb (die 2200 is wel effe ruim 2x zo duur natuurlijk en dat is dan nog zonder RP :P)

hifiman

Het wordt wel een beetje off-topic, maar ik wilde het toch even kwijt :P

Als een Tact dan waarschijnlijk niet de oplossing (om de SB3 als transport te kunnen gaan gebruiken) gaat worden voor mij kan ik het ook over een andere boeg gooien. Ik wil wel eens een Monarch Audio DIP (anti jitter device) proberen tussen de SB3 en mijn DAC.

Nu er nog eentje 2de hands zien te vinden en dan wel de versie zonder upsampling :P

hifiman

Heb ik trouwens wat gemist, of heeft Martin verzuimd om zijn bevindingen in dit topic te vertellen  ???

Aurora13

Quote from: Audioloog on March  7, 2007, 17:19:39
Heb ik trouwens wat gemist, of heeft Martin verzuimd om zijn bevindingen in dit topic te vertellen  ???

Die heeft inderdaad nog niet gereageerd, ook niet op mijn PM. ???
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Martin_M

Quote from: Aurora13 on March  7, 2007, 22:31:59
Die heeft inderdaad nog niet gereageerd, ook niet op mijn PM. ???

Sorry jongens,
Even wat gedoe gehad met de honden. De pup gaat weer uitstekend (zag er even niet zo naar uit) maar intussen hebben we de oudere hond moeten laten inslapen. Soms zijn er ineens dingen belangrijker dan HT kom je dan achter....

Ik zal zo alle verhalen even doorlezen en kijken of ik daar nog wat aan heb toe te voegen.

Maar ik kwam er net 10 minuten geleden achter dat ik hier de CD van Seal (Best of...) niet meer kan terugvinden. Volgens mij heb ik hem het laatst in handen gehad bij de shootout.

Heb ik 'm bij je laten liggen Aurora???

[edit] Haha, ik zie dat je me idd had ge PM't dat 'ie nog bij je ligt. Dit is echt helemaal langs me heen gegaan :-[
PM Terug.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Aurora13

Quote from: Martin_M on March 15, 2007, 18:01:07
Sorry jongens,
Even wat gedoe gehad met de honden. De pup gaat weer uitstekend (zag er even niet zo naar uit) maar intussen hebben we de oudere hond moeten laten inslapen. Soms zijn er ineens dingen belangrijker dan HT kom je dan achter....

Ik zal zo alle verhalen even doorlezen en kijken of ik daar nog wat aan heb toe te voegen.

Maar ik kwam er net 10 minuten geleden achter dat ik hier de CD van Seal (Best of...) niet meer kan terugvinden. Volgens mij heb ik hem het laatst in handen gehad bij de shootout.

Heb ik 'm bij je laten liggen Aurora???

[edit] Haha, ik zie dat je me idd had ge PM't dat 'ie nog bij je ligt. Dit is echt helemaal langs me heen gegaan :-[
PM Terug.

Martin

Martin,

Nog gecondoleerd met je hond, ik weet helaas uit ervaring hoe het is om een oude vertrouwde viervoeter te moeten verliezen.
Sterkte!

Ik zag je PM en ik ga hem naar je opsturen!

Mvg,
Alain
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->