Tekening van Vifa Carat center speaker

Started by 7supersprint, February 11, 2007, 21:51:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

7supersprint

Wie o wie kan mij helpen aan de tekening van de Vifa Carat center zoals als die vandaag de dag door Speaker & Co wordt geleverd?

Roel.


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Fraenk

Ik denk dat Speaker & Co ze niet makkelijk geeft, hoewel dit misschien per vestiging kan verschillen.

Ik heb er ook eens naar gevraagd bij Speaker & Co Haarlem en men reageerde niet bepaald vriendelijk.
De tekeningen gaven ze niet aan mij want hij moest ook zijn brood verdienen. Hiermee doelde hij op mensen die de onderdelen ergens anders halen en hij er dan weinig aan overhoudt. Blijkbaar is het een ontwerp van ze zelf.

Aan de ene kant begrijpelijk, maar stel dat je de units al hebt liggen en de rest wil kopen, dan lopen ze hun inkomsten juist mis. Maar met zo'n houding maak je het voor jezelf alleen maar erger.
Maar goed, een beetje off-topic  ;)

7supersprint

Ik heb Speaker en Co gemaild maar daarop geen reactie gehad, vorige keer toen ik iets bestelde waren ze er wel vlot bij...
Erg jammer daar ik nog veel meer onderdelen nodig heb om mijn surround speakers af te bouwen.

Echt niemand die de tekening heeft?

Roel.

dre73

er zit op zelfbouwaudio iemand met deze center,zal even voor je kijken.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

dre73

heb even wat pm`s gestrooid misschien dat er wat voor je uitkomt ;D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

7supersprint

Super van je! Ik wacht met belangstelling af... :)

dre73

het eerste antwoord net terug gehad:helaas hij is de tekeningen kwijt :-[
misschien later nog een andere reactie.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

7supersprint



7supersprint

Nee, helaas niet. De Carat center heeft de tweeter tussen de woofertjes in staan.
Bedankt voor je input.

Roel.

dre73

het is nogal lastig om aan de tekeningen te komen :-\
maar ik geef nog niet op ;D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

7supersprint

Van de Carat als vloerstaand model zijn de tekeningen op meerdere plaatsen te vinden, van de centeruitvoering niet...

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

dre73

ongelooflijk ik heb nu met 4 mensen contact gehad en allen zijn ze de tekeningen kwijt toeval....... ::)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

7supersprint

Wonderbaarlijk hé? Er staat vast op de tekening dat deze na het voltooien van de bouw moet worden vernietigd op straffe van.... ;D

Cees-Jan

aiiiii houtpakket 75 euro..... (waarschijnlijk met tekening....)

fgroen

Moet je gewoon ff bij ze langs gaan....

Zal geen enkel probleem zijn om eraan te komen. Heb je de onderdelen ook bij S&Co gekocht?

Anders: gewoon zelf iets ontwerpen. Volume ong. 35 liter, even een BR afstemming simuleren en klaar is kees.
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

7supersprint

Ik heb de maten van de kast inmiddels bemachtigd!
Een zeer bereidwillige verkoper van een Carat set op Marktplaats heeft de moeite genomen om de maten voor mij op te nemen. Ik kan nu dus aan de slag :)
Bedankt voor jullie input!

Roel.

dre73

en het filter dan?
die is volgens mij ook erg belangrijk.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

7supersprint