Up-date HT.

Started by martin, January 27, 2003, 20:58:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

martin

Hallo.
sinds kort me Denon AVC-A10SE ingerolen voor een Rotel set bestaande uit de Rotel RSP-1066 Surround Processor en een 5 kanaals power amp de RMB-1075 THX-Ultra.

DVD-Speler: Toshiba SD-900E
Tv: Thomson 52RW89ES CRT.
Magnat Vintage 550/510/500
Sub: B&W ASW2000

Zie voor foto's me site

ronnie

ingerolen?
ik hoop voor je dat dat een geintje is?

en "me" is "mijn"

Vincent

Ach kom.. We zitten hier niet bij het nationaal dictee... ;D

Ziet er btw goed uit martin.

Vraagje heb je geen last van spiegeling in die tv? Wat ik me kan herinneren spegelt die plaat die voor het scherm zit heel erg..

MrPink

LOL - toch kan ik mijn niet voorstellen dat er iets mis is met "ingerolen": inrollen, rolde in, ingerolen! ;D

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Mooi spul, ik heb zelf ook een Tosh / Rotel combinatie echter de sd900 met de rsx972 receiver.

...en ik heb ook zo'n zelfbouw meubel. Waar heb jij de planken van gemaakt, niet van MDF zo te zien?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

martin

Quote from: ronnie on January 28, 2003, 12:50:29
ingerolen?
ik hoop voor je dat dat een geintje is?

en "me" is "mijn"

Hoi Ron, dit is bloed serieus, ik heb me versterker echt in geruild ;)

ach, het is Rotterdams vandaar.

martin

Quote from: Vincent on January 28, 2003, 13:26:43
Ach kom.. We zitten hier niet bij het nationaal dictee... ;D

Ziet er btw goed uit martin.

Vraagje heb je geen last van spiegeling in die tv? Wat ik me kan herinneren spegelt die plaat die voor het scherm zit heel erg..

Als ik achter mij, een lampje zou aanzetten dan wel. het valt wel mee, we kijken toch meestal in (bijna) donker.

martin

Quote from: MrPink on January 28, 2003, 13:30:45
LOL - toch kan ik mijn niet voorstellen dat er iets mis is met "ingerolen": inrollen, rolde in, ingerolen! ;D

Groetjes,
Oscar

ben er bij mijn werk er ook zo ingerold
Ik heb medelijden met de nieuwkomers uit het buitenland, die moeten het nog helemaal leren dat verrekte moeilijke nederlands.

martin

Quote from: Grindtegel on January 28, 2003, 13:57:37
Mooi spul, ik heb zelf ook een Tosh / Rotel combinatie echter de sd900 met de rsx972 receiver.

...en ik heb ook zo'n zelfbouw meubel. Waar heb jij de planken van gemaakt, niet van MDF zo te zien?

Planken zijn van meubelplaat, 50cmx180cm koste toch nog iets van € 45,-, wel makkelijk hoor met die draadeindes, kan ze iedere keer op hoogte draaien.

Jo Kumpen

Hoi Martin,

Zou je dat concept van audiomeubel ook kunnen maken met marmeren plaaten?

Ik ben zelf ook al lang aan't zoeken voor een geschikt audiomeubel.

+- 55cm hoog waar ik dan 3 leggers van maak. 15cm / 20cm / 15 cm.

Mvg

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

martin

Hoi Jo.

Ik denk dat het wel zal lukken, wel zullen er gaten in het marmer geboord moeten worden, de draadeindes hebben een diameter van 12mm, ook andere diktes zijn beschikbaar.

Een betaalbare audio-meubel met een diepte van 50cm is heel moeilijk tevinden, dus zelf maken is dan zeker een optie.