W&M Audio bekabeling

Started by A3-D, February 2, 2007, 16:27:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A3-D

Wie wil/kan ervaringen delen van deze kabellijn uit Duitsland?

Op Ebay worden ze nogal eens aangeboden en op Marktplaats zie je ze ook steeds regelmatiger terugkomen. Ze zien er optisch goed uit maar ben benieuwd naar de kwaliteit van de kabels...



Digitale en analoge interlinks zijn qua prijs erg gunstig, als de kwaliteit ook nog enigszins goed is dan lijkt me dit een ideale kabel.

De site is in ieder geval wel bekend, echter weinig info te vinden: http://www.wm-audio.de/

Maximus_Aurelius

#1
Ik zie ze inderdaad ook op ebay voorbij komen.En voor die prijs kun je wel eens wat proberen.
Het is Duits en dat is meestal zeer goed qua afwerking etc etc.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Christof_G

#2
Volgens mij zetten die gasten een paar kabels aan hoge prijs op ebay (200-300 euro) die je direct kan kopen en daarnaast een paar kabels waar men kan op bieden om de prijs op te drijven. Omdat iedereen die kabels van 200-300 euro ziet staan, denk je dat je koopje doet. Als de kwaliteit goed is, is dit geen probleem natuurlijk, anders is dit een goede manier om een goedkope kabel duur te verkopen. Maar ze zien er in elk geval wel goed gemaakt uit. Ik ga er binnenkort wel luidsprekers stands kopen, deze zien er zeer mooi uit voor +/-150 euro.
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

A3-D

Quote from: Christof_G on February  2, 2007, 20:06:09
Volgens mij zetten die gasten een paar kabels aan hoge prijs op ebay (200-300 euro) die je direct kan kopen en daarnaast een paar kabels waar men kan op bieden om de prijs op te drijven. Omdat iedereen die kabels van 200-300 euro ziet staan, denk je dat je koopje doet. Als de kwaliteit goed is, is dit geen probleem natuurlijk, anders is dit een goede manier om een goedkope kabel duur te verkopen. Maar ze zien er in elk geval wel goed gemaakt uit. Ik ga er binnenkort wel luidsprekers stands kopen, deze zien er zeer mooi uit voor +/-150 euro.

Dat was me dus ook al opgevallen...

Het lijkt er een beetje op dat de kabel "gepimpt" is en dan op die manier verkocht wordt, vandaar mijn vraag. Ik lees nergens reviews of ervaringen van gebruikers en ben dus een beetje terughoudend...

Markaudio

#4


De afwerking is zeer goed en doordacht!
De eigenschappen van deze kabel vond ik veel beter dan mijn Straight Wire Encore 2, en komen zelfs in de buurt van mijn PS-Audio Statement kabels (toch heb ik besloten deze te houden). De W&M geeft een mooie ruimte afbeelding, heel strak beeld en een goede bas.
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

henk93

Heb de luidsprekerkabels en de gebalanceerde interlink.
Zijn voor dat geld zeer goede kabels met een mooie ruimtelijke afbeelding en een strak laag.
Vooral de XLR interlink is wat afwerking en klank betreft een zeer mooie kabel.
L.S kabel van 2x 2.5 meter kost  139 euro
XLR interlink van 2 meter kost 120 euro 8)

Maximus_Aurelius

Quote from: henk93 on February  4, 2007, 11:43:43
Heb de luidsprekerkabels en de gebalanceerde interlink.
Zijn voor dat geld zeer goede kabels met een mooie ruimtelijke afbeelding en een strak laag.
Vooral de XLR interlink is wat afwerking en klank betreft een zeer mooie kabel.
L.S kabel van 2x 2.5 meter kost  139 euro
XLR interlink van 2 meter kost 120 euro 8)


Mooi om te horen en zeer intressant voor die prijs.
Afwerking maak ik me bijna nooit geen zorgen als het van Duitse afkomst is.

Even een vraag betreft die XLR welke XLR stekker zitten erop , van Neutrik?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

henk93

Het is geen Neutrik stekker die erop zit.
Er staat niets op, maar je zegt het al, het is Duits en de kwalitiet is gewoon goed. 8)

Maximus_Aurelius

#8
Quote from: henk93 on February  4, 2007, 13:29:39
Het is geen Neutrik stekker die erop zit.
Er staat niets op, maar je zegt het al, het is Duits en de kwalitiet is gewoon goed. 8)

Juist kwaliteit is goed , maar was nieuwsgierig of er neutrik op zat.
thx voor het antwoord.

P.S in jou Signature staat W&W , maar dat moet W&m zijn toch....  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

A3-D

Ik kan het binnenkort zelf eens uitgebreid aan een onderzoekje onderwerpen omdat ik de "winnaar" van een Ebay veiling ben.

Zal jullie middels foto's en eigen ervaringen op de hoogte houden.

A3-D

#10
Ik heb de kabels nog niet binnen, echter vandaag de bevestiging mogen ontvangen dat de kabels onderweg zijn....

Toch blijf ik een apart gevoel overhouden m.b.t. deze kabels, op het internet wordt je niet echt veel wijzer wat er qua informatie en ervaringen beschikbaar is.
Via Google kwam ik toch op iets interessants uit, welliswaar over de W&M netkabel, maar toch....

http://www.audioasylum.com/forums/shady/messages/1807.html

Als het kwalitiatief zulke goede kabels zijn dan begrijp ik een aantal zaken niet:


  • Waarom is er niets op het Internet bekend over deze kabels?
  • Waarom is er geen enkele reguliere winkel die ze verkoopt?
  • Waarom is de nieuwprijs op Marktplaats, Ebay en hier op het forum zo gigantisch laag ten opzichte van de zogenaamde adviesprijs?

Er hangt iets vaags om dit merk kabels en waarom heb ik toch het gevoel dat er iets niet helemaal klopt???  :-\

Rob Eric Blank

Quote from: A3-D on February 15, 2007, 00:55:33Er hangt iets vaags om dit merk kabels en waarom heb ik toch het gevoel dat er iets niet helemaal klopt???  :-\
We wachten met smart op een review!

A3-D

#12
Anders ik wel, ben ook erg benieuwd en kan ze pas echt goed testen als ik ook de DV7001 van Marantz in huis heb (helaas nog niet leverbaar).

Edit:
Zojuist zijn de kabels afgeleverd op mijn werk en mijn eerste indruk qua verpakking is goed, het ziet er erg gelikt uit en alles zit goed verpakt in een kartonnen doos.
De kabels zitten in een luxe uitziende doos welke is ingepakt in bubbeltjesplastic.

Ik laat de luxe verpakking bewust nog even in het bubbeltjesplastic zitten zodat ik er vanavond een paar foto's van kan maken die ik later zal posten zodat jullie ook enigszins een indruk krijgen (plastic zit dermate strak om de verpakking dat het onmogelijk wordt deze er terug in te stoppen en ik dus geen foto's zou kunnen maken).

Maximus_Aurelius

#13
Misschien hebben sommige mensen iets wat te snel vooroordelen  ;) het kunnen verschillende oorzaken hebben waarom je er weinig van hoort.
- Misschien een nieuwe firma.
- Misschien willen ze wel geen bekendheid en verkopen ze daarom alleen via Ebay.
Nou wacht men iets te lang (10 daagjes) en natuurlijk gaat een Nederlander klagen omdat het wat te lang duurt en dan heeft gelijk iemand een negatief gevoel.
Waar gaat dit heen. ::)

Ik noem nou wat merken op waarvan vele nog niet van gehoord hebben of willen horen  ;D.
- Silent Wire = net een nieuwe firma die al gelijk aan de top staan met bekabeling. 1x getest geworden in Stereo.11/06
- Best wire kabels
- Direct Audio
- Cosmic audio
- Firma Axman
- Hensler kabel


Ik denk dat W&M kabel ook zoiets is wat vele niet kennen. Ik denk net zoiets als John van Gent kabels. Deze heeft er ook lang over gedaan om een site te maken etc etc.Verkoopt ook rechtstreeks aan de klant.JvG is Nederlands.

Alleen vergeet niet dat hier op het forum echt de regel geld. Wat de boer niet kent eet hij niet. Alleen eten zou niet gaan. Maar wel wat de boer niet kent...... ;)
Ik denk zo wie zo dat over het algemeen op Duitse producten een vooroordeel zit.

Even terug te komen op jou punten:
Waarom is er niets op het Internet bekend over deze kabels? - Misschien net nieuwe firma en site in opbouw
Waarom is er geen enkele reguliere winkel die ze verkoopt? - In Duitsland komt het veel voor dat het rechtstreeks vanuit de firma gaat. Kijk boven het lijstje die dat ook doen.(blauw gekleurt ;)
Waarom is de nieuwprijs op Marktplaats, Ebay en hier op het forum zo gigantisch laag ten opzichte van de zogenaamde adviesprijs? Dit komt omdat denk ik alles met massa gaat. Maar waarom er zo druk over maken als je ze spot goedkoop kunt krijgen. Zakelijk noemen ze dat. En ja het kan zijn dat je genaaid kan worden maar kans is klein omdat de grondstoffen ook duur zijn en alle andere. Ik denk dat het een complete massaproductie zal zijn.

Misschien als er de grens wat verlegt word naar de Duitse audio producten dat het allemaal al bekend is hoe en wat. Maar de meeste hebben er teveel vooroordelen over ;)
Nogmaals meeste willen er niets mee te maken hebben  ;) En de meeste weten nog niet eens dat het made in Germany is of zal zijn.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

A3-D

Quote from: Maximus_Aurelius on February 15, 2007, 13:27:37
Nou wacht men iets te lang (10 daagjes) en natuurlijk gaat een Nederlander klagen omdat het wat te lang duurt en dan heeft gelijk iemand een negatief gevoel.
Waar gaat dit heen. ::)

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val absoluut niet over de levertijd of iets dergelijks. Ik heb het via eBay gekocht en het duurt even voordat het geld is bijgeschreven en het product wordt verzonden. Sterker nog, de 7e februari betaald en vandaag de 15e februari het pakket ontvangen.....dit vind ik zelfs redelijk snel!

Ik heb hierover absoluut geen negatief gevoel, alleen wordt dit wel door een aantal reeds eerder door mij aangegeven factoren, versterkt.

En zeg nou zelf, het komt toch niet echt professioneel over als je producten verkoopt met een adviesprijs die gemiddeld 3 tot 5 keer hoger ligt dan de verkoopprijs.  :-\

Vandaar dat ik de proef maar eens op de som heb genomen en een setje besteld heb om zelf te ervaren hoe en wat....

Later meer  :P

Maximus_Aurelius

#15
Quote from: A3-D on February 15, 2007, 14:09:42
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val absoluut niet over de levertijd of iets dergelijks. Ik heb het via eBay gekocht en het duurt even voordat het geld is bijgeschreven en het product wordt verzonden. Sterker nog, de 7e februari betaald en vandaag de 15e februari het pakket ontvangen.....dit vind ik zelfs redelijk snel!

Ik heb hierover absoluut geen negatief gevoel, alleen wordt dit wel door een aantal reeds eerder door mij aangegeven factoren, versterkt.

En zeg nou zelf, het komt toch niet echt professioneel over als je producten verkoopt met een adviesprijs die gemiddeld 3 tot 5 keer hoger ligt dan de verkoopprijs.  :-\

Vandaar dat ik de proef maar eens op de som heb genomen en een setje besteld heb om zelf te ervaren hoe en wat....

Later meer  :P

Op de eerste alinea terug te komen.Sorry verkeerd begrepen ;D Excuses hiervoor.

Over de vraagprijs 3 tot 5 keer zo hoog terug te komen.
Ik zie dit toch net wat anders.Het zijn adviesprijzen.In de winkel ga je vragen dat zijn adviesprijzen daar kun je ook nog tussen de 10-15% eraf krijgen als je besluit om wat te kopen.
Dit is precies hetzelfde.
Ten tweede doordat ze goedkoop eruit gaan is alleen de klant zijn voordelen.Dan letten hun ook goed op dat ze niet teveel ervoor betalen  ;)
Ik denk puur een adviesprijs om zo proberen dat de biedingen in de buurt komen.Ik zie daar niet iets negatiefs in of wat raars.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Markaudio

#16
De kabels die ik momenteel verkoop:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=56061.0
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=56060.0

Heb ik rechtstreeks bij de winkel van W&M gekocht in de omgeving van Munchen, tijdens mijn stage in Munchen hoorde ik van deze kabels bij een andere audiowinkel.

W&M is een audiowinkel die zelf kabels volgens hun specificaties maakt / laat maken (in Duitsland). Deze kabels verkopen ze enkel in hun winkel en via Ebay. De adviesprijs is expres extra hoog zodat bieders op de kabels tegen opbod hoger bieden, dit is vrij gewoonlijk op Ebay. De interlinks van 1M kosten in de winkel bijvoorbeeld slechts €150,- per set en de luidsprekerkabels (om en nabij) €200,-.

Mvg,



Mark
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Maximus_Aurelius

#17
Quote from: Markaudio on February 15, 2007, 14:34:16
De kabels die ik momenteel verkoop:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=56061.0
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=56060.0

Heb ik rechtstreeks bij de winkel van W&M gekocht in de omgeving van Munchen, tijdens mijn stage in Munchen hoorde ik van deze kabels bij een andere audiowinkel.

W&M is een audiowinkel die zelf kabels volgens hun specificaties maakt / laat maken (in Duitsland). Deze kabels verkopen ze enkel in hun winkel en via Ebay. De adviesprijs is expres extra hoog zodat bieders op de kabels tegen opbod hoger bieden, dit is vrij gewoonlijk op Ebay. De interlinks van 1M kosten in de winkel bijvoorbeeld slechts €150,- per set en de luidsprekerkabels (om en nabij) €200,-.

Mvg,



Mark

Dat is idem met het merk Direct-Audio en meen ik ook Cosmic Audio via Ebay of via hun homepage winkel.
Hoe ik al eerder aangaf in dit topic komt het veel voor in Duitsland.
Goed voorbeeld is RAE Akustik(Luneburg) is een winkel die high-End merken verkoopt maar ze maken hun eigen netkabels en stekkerblok.Naam is Rae Akustik.Verkopen ze ook alleen via hun , niemand anders.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

A3-D

#18
Een eerste impressie....


Pakketje netjes afgeleverd op het afgesproken leveradres....



De luxe doos waar de kabels in zitten is stevig verpakt in bubbeltjesplastic....



Qua verpakking is er in ieder geval voldoende aan gedaan om het enigszins professioneel uit te laten stralen,
de doos kan open en dicht middels een magneetsluiting....




Ziet er netjes en verzorgd uit, maar zegt nog niets over de kwaliteit....



Op de foto ziet het er redelijk strak uit, in werkelijkheid voelen de connectoren wat goedkoopjes aan....



Mogelijk dat je ze wat moet oppoetsen, maar ik constateer een soort van oxidatie op de 24K vergulde connectoren....



De kabel in volle glorie....


Op het eerste gezicht ben ik optisch gezien niet ontevreden, als je nagaat dat de prijs die ik ervoor betaald heb rond de prijs van de Xindak AC-02 ligt dan denk ik dat de W&M qua uitstraling het wint......echter gaat het ook om de "echte" kwaliteit van de kabel.

Helaas moet ik voor het testen wachten totdat de beoogde DVD speler leverbaar is om een enigszins objectieve mening te vormen. Let wel, ik ga ze niet vergelijken met andere kabels, ik ga puur af op het geluidsbeeld die ik ervaar nadat ze tussen de DVD speler en de receiver zitten...

To be continued.....

Daklem

Een hiphop neger zou hem graag om zijn nek hangen, gezien zijn bling bling gehalte  ;D

Darkman

Ik heb ze gisteren ook in mijn handen gehad en het ziet er allemaal super gelikt uit, maar ze schijnen wel heel erg fel en open te klinken dus als je van jezelf al erg heldere en enigszins felle luidsprekers hebt ( zoals ik met Mordaunt-Short) dan zijn deze een iets minder goede keuze ( is me verteld) Maar A3-D je hebt ze inmiddels toch wel ingespeeld ?

Wat zijn je bevindingen ? info .. info !!!  ;D
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

A3-D

Was het maar waar, ze liggen hier te glimmen maar ik heb op dit moment helaas nog geen DVD/CD speler waarmee ik het kan testen...

Zoals reeds eerder gezegd zit ik nu noodgedwongen met een Provision speler van de Blokker te kloten en daar wordt ik niet vrolijk van.

Ik wacht op de DV7001 zodat ik kan gaan luisteren en beoordelen, en natuurlijk laat ik even weten wat mijn bevindingen zijn.

Darkman

#22
Quote from: A3-D on February 20, 2007, 09:43:29
Was het maar waar, ze liggen hier te glimmen maar ik heb op dit moment helaas nog geen DVD/CD speler waarmee ik het kan testen...

Zoals reeds eerder gezegd zit ik nu noodgedwongen met een Provision speler van de Blokker te kloten en daar wordt ik niet vrolijk van.

Ik wacht op de DV7001 zodat ik kan gaan luisteren en beoordelen, en natuurlijk laat ik even weten wat mijn bevindingen zijn.

Ha ha wat grappig, ik zit in exact hetzelfde schuitje, momenteel draai ik met een Toshiba SD-510E dvd speler als loopwerk op mijn SR9600 en dit klinkt moet ik zeggen al wel erg goed, Ik had gisteren een Oehlbach Nf1 Y kabel gekocht voor mijn subwoofers en  :o :o :o wat een upgrade t.o.v. mijn oude kabel.

Vervolgens heb ik daar nog wat W&M kabels kunnen bekijken, die beste man had er een paar op voorraad liggen, maar raadde mij de kabel af i.c.m. Mordaunt-Short omdat het dan een te helder en scherp feest zou gaan worden. , hij gaf me een andere kabel mee die veel goedkoper is dan de W&M, maar hij verwacht dat ik daar betere resultaten mee zal behalen, indien niet goed mocht ik hem gewoon retourneren en mag ik de W&M proberen. Echt top.  Ook ga ik binnenkort die bruggen vervangen op de SR9600 van de voor naar de eindtrappen lopen, hij had er echter niet meer genoeg op voorraad ( van die korte kabeltjes) die overigens van hetzelfde type zijn als de interlink die ik meekreeg, dus ik moet even kijken of hij er nog genoeg van kan leveren aangezien ik er 7 nodig heb.

Het enige "mindere" nieuws hier is dat de DV7001 halverwege februari verwacht werd, maar nu dus vertraagt is naar einde van de maand ( aldus onze sponsor Vincent van Smits ).  Mijn Toshiba wordt vrijdag a.s. opgehaald door de nieuwe eigenaar en dan moet ik dus 10 dagen zonder  :o  :P  Nah, dat overleven we ook wel weer, is af en toe goed voor je , detoxen  ;D   Ik kan dus ook eind van de maand pas gaan testen, net als jij. Ik stel voor dat we elkaar op de hoogte houden van de bevindingen van de interlinks.

Trouwens... die man waar ik was voor de kabels, die had me toch een installatie staan waar je U tegen zegt, ongehoord ... die CD speler was al net zo groot als een SR9600 bij wijze van spreken... en zijn speakerkabels hadden een diameter van 5 cm !!  :o

Gelukkig draaide hij geen muziek die ik zelf snel zou draaien, zodat de verschillen met je eigen set minder snel in je geheugen gegrift raken  ;D
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

eazyQ

Ik heb deze kabel ook (ook via ebay) en ben er zeer tevreden over.

Ze hangen bij mij tussen een Jungson Moon Harbour CD en Jungson AV1000C met (nog) Mission 762 fronts die middels QED SA verbonden zijn.

Mijn ervaring, zeer open en detailrijk, en tevens goed strakke en droge bas.
In vergelijk met de QED Qunex 2 die er eerst tussenhing is deze kabel ondanks de helderheid niet scherp in het hoog, iets wat de QED wel had, vooral als je wat harder speelt. Het midden blijft ook mooi helder zonder echt overdreven te worden en de bas zoals ik al zei heerlijk droog en strak. In mijn setup zijn voorlopig de speakers ngo de beperkende factor  ;). In ieder geval had ik niet het idee dat er veel kleuiring in de kabels zit.

Enige minpunt zijn de forse stekkers die misschien niet op alle versterkers zullen passen, ik vond deze overigens niet goedkoop aanvoelen en bij mij zat er gelukkig geen oxidatie op.

frisia

Quote from: A3-D on February  2, 2007, 16:27:14
Wie wil/kan ervaringen delen van deze kabellijn uit Duitsland?

Op Ebay worden ze nogal eens aangeboden en op Marktplaats zie je ze ook steeds regelmatiger terugkomen. Ze zien er optisch goed uit maar ben benieuwd naar de kwaliteit van de kabels...



Digitale en analoge interlinks zijn qua prijs erg gunstig, als de kwaliteit ook nog enigszins goed is dan lijkt me dit een ideale kabel.

De site is in ieder geval wel bekend, echter weinig info te vinden: http://www.wm-audio.de/