Nieuwe firmware Denon AVR 4306

Started by Litekraft, January 29, 2007, 19:00:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Litekraft

Nieuwe firmware Denon AVR 4306!
http://firmware.denon-online.eu/index.php

Verbesserung des Web Interfaces; Möglichkeit der Navigation während der Wiedergabe von Aux/Net-Quellen; Erhöhung der Navigationsgeschwindigkeit beim Audiostreaming und Web Control; Unterstützung von 7.1PCM mit 24Bit/96kHz über HDMI;Unterstüzung von PC-Auflösungen via HDMI

Tot je dienst.

PeterPan

Is dit de eerste Denon receiver die je als gebruiker zelf kunt upgraden?
Kun je misschien de lijst met wijzigingen posten, ter info?
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

Barabas

#2
Dit is wat Denon aangeeft mbt update V6.0.0.2:

Verbesserung des Web Interfaces; Möglichkeit der Navigation während der Wiedergabe von Aux/Net-Quellen; Erhöhung der Navigationsgeschwindigkeit beim Audiostreaming und Web Control; Unterstützung von 7.1PCM mit 24Bit/96kHz über HDMI;Unterstüzung von PC-Auflösungen via HDMI
Denon:        AVR-4306 /  DVD-2910
Elac:            FS-209.2 front / CL-305 rear  / CM-80/4 centre
Pioneer:       PDP 435-HDE
Dreambox:   7000 (2x) Sennheiser:   580 Precision / PX100

El Nino

Nou, een vriend van me heeft dit geïnstalleerd en z'n Denon 4306 is nu helemaal het spoor bijster...... ???

Iemand met goede ervaringen zover?
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

jaco

#4
Wel goed dat Denon dit aanbied. Jammer dat het misgegaan is. Is er niet een factory reset of zo mogelijk ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

ajbeefde

#5
Quote from: El Nino on February  3, 2007, 23:48:31
Nou, een vriend van me heeft dit geïnstalleerd en z'n Denon 4306 is nu helemaal het spoor bijster...... ???

Iemand met goede ervaringen zover?

Lijkt me ook altijd beter om zelf even te informeren bij de importeur.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

El Nino

Een factory reset staat meestal niet in de handleiding beschreven. Denk dat het idd beter is om even terug te gaan naar de HiFi-dealer en/of importeur.

Merkwaardig is wel dat Denon in de handleiding schrijft van de Firmware dat ze geen technische ondersteuning bieden voor software matige probelemen bij het upgraden van firmware...die ze wel zelf op hun officiële website posten?   ???
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Hanz71

Ik meen me te herinneren dat een collega zijn 3802 had gereset op aanwijzing van de importeur. Het zou dan ook mogelijk moeten zijn op een 4306, zou ik extrapoleren.

ajbeefde

Quote from: El Nino on February  4, 2007, 10:10:00
Een factory reset staat meestal niet in de handleiding beschreven. Denk dat het idd beter is om even terug te gaan naar de HiFi-dealer en/of importeur.

Merkwaardig is wel dat Denon in de handleiding schrijft van de Firmware dat ze geen technische ondersteuning bieden voor software matige probelemen bij het upgraden van firmware...die ze wel zelf op hun officiële website posten?   ???

Maar ze verwijzen wel naar de dealer in geval van problemen.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Dutchman01

Nou ik weet niet wat er bij jullie mis gegaan is maar ik kan melden dat deze firmware nu al op 7 stuks nl AVR-4306 geinstalleerd heb
en een paar vrienden van me al op de 3 stuks usa avr-4306.

allemaal probleemloos.
Denon AVR-4306
Denon DVD-3930
Technics SE-A1000MK2
Technics SL1200MK5 Sony MDS-JE780.  4x Mission M35i 2x Mission M32i  1x Mission M3C2i 1x Rel Strata 5

harrytasker

#10
Nice...ga ik vanavond of morgen ff updaten!  ;D

BTW waar kan je zien wat je huidige software versie is???
5150 time!

harrytasker

Quote from: El Nino on February  3, 2007, 23:48:31
Nou, een vriend van me heeft dit geïnstalleerd en z'n Denon 4306 is nu helemaal het spoor bijster...... ???

Iemand met goede ervaringen zover?

Net update uitgevoerd en geen problemen ondervonden zover!!  ;D

Wat voor problemen heeft je vriend na de update???
5150 time!

El Nino

Hij heeft nu geen beeld meer...van HDMI naar DVI.... Wellicht te maken met HDCP en dat die niet meer compatibel zijn??? Voor de rest ken ik de details ook niet helemaal.

Gelukkig heb ik een TAG McLaren en daar zit alleen een aan/uit knop op en een volume knop.....geen gelazer met allerlei "high tech" functies....  :-X
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

ibico

Ik weet dat dit een oude tread is,

Maar ik heb sinds vandaag dus ook een AVR-4306 via marktplaats gekocht. Deze heeft nog nooit een update gehad.

Nu heb ik de 6004 update gevonden op het net, maar verlies constand de verbinding bij het updaten (ping blijft wel gewoon doorlopen) Imand hier ervaring mee, of iemand die de update wel is gelukt ?