voorversterker met x 6.1 inputs

Started by eduard, March 2, 2002, 13:03:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eduard

Weet iemand of er ook een analoge voorversterker is met meerdere 6.1 ingangen en natuurlijk een 6.1 uitgang. Op dit moment weet ik alleen dat de sony TA-P9000es hier op lijkt alleen de sony heeft 5.1 inputs en geen 6.1

J.A.F._Doorhof

#1
De Cinepro DTC-10 die in Mei uitkomt, heeft een TOTAAL analoge pass-thru (7.1) met analoog basmanagement.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

#2
De dtc10 lijkt mer erg leuk maar ik ben nog zeer tevreden met mijn sony TA-E9000 es  daarom zocht ik alleen een anloge voorversterk die ik er dan tussen kon zetten. Ook valt de dtc10 op dit moment buiten mijn budged

J.A.F._Doorhof

#3
Je zou dan inderdaad beter de Sony kunnen opwaarderen met de bijbehorende upgrade.

De TAE-9000ES heb ik ook tijden gebruikt, hele leuke pre-amp, draai je met de laatste firmware ? dat scheelt namelijk enorm met degene waarmee hij wordt uitgeleverd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

ik heb er de 1 na laaste firmware opstaan  versie 2.1. Ik durf nog niet over tegaan naar 2.5 omdat er wat problemen met die firmware versie zijn

J.A.F._Doorhof

#5
Ok.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#6
En dan de onvermijdelijke vraag...: WAAROM wil je een 6.1 input eduard? En waarom zelfs meerdere? Als je ons meededeelt wat je precies wilt kunnen we misschien alternatieven voorstellen.

eduard

#7
Ik zou graag een van 6.1 inputs willen gebruiken om hier mijn huidig decoder aan tekoppelen en de andere inputs zou ik willen gebruiken voor sacd of dvdaudio. In principe zou  2 maal 5.1 inputs genoeg zijn maar om voorbereid tezijn 6.1 formaten. Of zelf 7.1 zou nog mooier zijn.

J.A.F._Doorhof

#8
Ik neem aan dat hij het volgende bedoelt.

Een analoge pre-amp met minimaal 3x 5.1 input (7.1).
1x voor de uitgangen van de 9000
1x voor DVD-A
1x voor SACD
Een volume regeling en een output naar de eindversterkers.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

#9
Frank je hebt het helemaal door :)