Sony lanceert PlayStation 3 op 23 maart prijs 599,- euries

Started by ArneM, January 25, 2007, 16:15:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

ArneM

Quote from: Enno on January 25, 2007, 16:54:02
wat zijn euries?  :'(


Eeeuummmmh....?.....ander woord voor euro's natuurlijk....!!!! ;D

roos

net zoals"vroeger" duppie, heitje, de piek ,knaak, riks, joetje, meier, rootje
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

HJ


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

WubboZ

Mensen, wat is dit nu voor nostalgisch geneuzel in een topic over een revolutionaire game console ;D
Weet iemand trouwens wanneer de 'improved' xbox 360 komt? Ik hoorde van een collega dat MS bezig was met een 360 met HDMI, ingebouwde HD-DVD en een grotere HDD. Weet iemand daar al van hoe duur die gaat worden (en of ie uberhaupt wel komt ::))

Oh en voordat ik je topic kaap, back to PS3:
De prijs valt me nog dik mee. Je krijgt er een belachelijk snelle console voor met Blu-ray :o
Dat alles voor *slechts* 600 euro. Als bonus feature kan je m ook als entertainment station / media player gebruiken.
Wat me ook verbaast is dat we m al over twee maanden krijgen. Als MS slim is lanceren ze hun nieuwe 360 net daarvoor voor 499, of weer voor 399, dat zou helemaal mooi zijn :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

aMUSEd

Quote from: WubboZ on January 26, 2007, 00:52:44
Als bonus feature kan je m ook als entertainment station / media player gebruiken.
Ik had wel eens ergens gelezen dat de PS3 ook als videorecorder zou kunnen fungeren.
Is daar nog iets meer over bekend geworden?.. er zit zo te zien geen coax ingang op.

WubboZ

Quote from: aMUSEd on January 26, 2007, 12:49:02
Ik had wel eens ergens gelezen dat de PS3 ook als videorecorder zou kunnen fungeren.
Is daar nog iets meer over bekend geworden?.. er zit zo te zien geen coax ingang op.

Van die feature heb ik nog nooit gehoord (ben ook geen die-hard ps3 fan), maar dat ziet er iig niet in...
Het media center gedeelte 'beperkt' zich tot het afspelen van beeld en geluidsmateriaal.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Quote from: WubboZ on January 26, 2007, 00:52:44
Mensen, wat is dit nu voor nostalgisch geneuzel in een topic over een revolutionaire game console ;D
Weet iemand trouwens wanneer de 'improved' xbox 360 komt? Ik hoorde van een collega dat MS bezig was met een 360 met HDMI, ingebouwde HD-DVD en een grotere HDD. Weet iemand daar al van hoe duur die gaat worden (en of ie uberhaupt wel komt ::))

Ik zie dat daar hier al een topicje over loopt:
2nd generation Xbox 360 codenaam:Zephyr
voordat we er hier over door gaan blaaten :-X
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

jantje112

Ik kan hier de ps3 nog pre orderen. Misschien neem ik er wel 1 als bluray speler.

WubboZ

Quote from: jantje112 on February 12, 2007, 09:18:42
Ik kan hier de ps3 nog pre orderen. Misschien neem ik er wel 1 als bluray speler.

Jajaja, de launch komt nu toch echt dichtbij ;D
Weet iemand trouwens welke uitgangen de PS3 krijgt? Ik zou m dan op mn barco aan willen sluiten, dus VGA zou wel handig zijn, zijn daar dan (a la xbox) nog weer aparte kabels voor nodig? Wat audio betreft zal neem ik aan zowel digitale coax als optisch beschikbaar zijn ::)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

aMUSEd

Quote from: WubboZ on February 12, 2007, 15:08:38
Weet iemand trouwens welke uitgangen de PS3 krijgt? Ik zou m dan op mn barco aan willen sluiten, dus VGA zou wel handig zijn, zijn daar dan (a la xbox) nog weer aparte kabels voor nodig? Wat audio betreft zal neem ik aan zowel digitale coax als optisch beschikbaar zijn ::)
Iets zegt me dat je ervaring hebt met sony's consoles ;D

diceman

Quote from: WubboZ on February 12, 2007, 15:08:38
Jajaja, de launch komt nu toch echt dichtbij ;D
Weet iemand trouwens welke uitgangen de PS3 krijgt? Ik zou m dan op mn barco aan willen sluiten, dus VGA zou wel handig zijn, zijn daar dan (a la xbox) nog weer aparte kabels voor nodig? Wat audio betreft zal neem ik aan zowel digitale coax als optisch beschikbaar zijn ::)

Zie hier wat info over de PS3


http://eu.playstation.com/ps3/index.html?locale=nl_BE

WubboZ

Quote from: aMUSEd on February 12, 2007, 20:45:28
Iets zegt me dat je ervaring hebt met sony's consoles ;D

Ik heb er nog nooit een gehad, maar deze zowel eens de eerste kunnen worden ;D

Ik heb trouwens even de site gechecked (dank aan diceman), daarop heb ik gevonden dat er standaard een optical digital out op zit. De verschillen tussen het 20 en 60 gigabyte model is zowel uiterlijk (totaal zwart vs. zwart met zilver), maar het 20 gb model heeft ook geen HDMI :o. Verder moet het kleine broertje het ook stellen zonder kaartlezer. Over vga uit kan ik niets vinden. De PS3 heeft volgens de website een Multi Out. Daar zal dus oa component en stereo audio uit komen, maar dit staat nergens beschreven.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

aMUSEd

Quote from: WubboZ on February 12, 2007, 21:06:20
Ik heb trouwens even de site gechecked (dank aan diceman), daarop heb ik gevonden dat er standaard een optical digital out op zit. De verschillen tussen het 20 en 60 gigabyte model is zowel uiterlijk (totaal zwart vs. zwart met zilver), maar het 20 gb model heeft ook geen HDMI :o. Verder moet het kleine broertje het ook stellen zonder kaartlezer. Over vga uit kan ik niets vinden. De PS3 heeft volgens de website een Multi Out. Daar zal dus oa component en stereo audio uit komen, maar dit staat nergens beschreven.
Voorlopig krijgen we alleen de 60gb versie voorgeschoteld.

bmateijsen

Mooi kadootje voor mijn verjaardag.... Leuk zo'n introductie op dezelfde dag ;).

WubboZ

Quote from: aMUSEd on February 12, 2007, 21:14:11
Voorlopig krijgen we alleen de 60gb versie voorgeschoteld.

Niets mis mee ;D

Wat ook wel een pluspunt is voor de PS3 is dat je de hardeschijf vrij makkelijk zelf kunt vervangen. Volgens de site is ie standaard uitgerust met een 60 gb sata 2,5" schijf, die je ook zelf kan en mag vervangen. Dat is wel even een improvement tov xbox360 :)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

WubboZ

Quote from: Erik on February 12, 2007, 21:39:40
Nu nog leuke software  ::)
bedoel je daarmee games, of l33t h4x0r warez homebrew hack applicaties ;)
De combinatie games en modchip is natuurlijk het beste 8)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

aMUSEd

Quote from: Erik on February 12, 2007, 21:39:40
Nu nog leuke software  ::)
De line-up ziet er toch niet slecht uit?.. ik heb er een beter gevoel bij als toen bij de PS2.
Toen was alleen SSX de moeite waard.
Maar eerst zien dan geloven ;)

Girlzdad

Quote from: WubboZ on February 12, 2007, 21:06:20
Ik heb er nog nooit een gehad, maar deze zowel eens de eerste kunnen worden ;D

Ik heb trouwens even de site gechecked (dank aan diceman), daarop heb ik gevonden dat er standaard een optical digital out op zit. De verschillen tussen het 20 en 60 gigabyte model is zowel uiterlijk (totaal zwart vs. zwart met zilver), maar het 20 gb model heeft ook geen HDMI :o. Verder moet het kleine broertje het ook stellen zonder kaartlezer. Over vga uit kan ik niets vinden. De PS3 heeft volgens de website een Multi Out. Daar zal dus oa component en stereo audio uit komen, maar dit staat nergens beschreven.
Volgens mij heeft de 60Gb ook standaard WIFI en de 20 Gb uitvoering niet.
Met een PSP is de 60 GB dan weer de betere keuze.

[Edit]

Er komen 50.000 consoles beschikbaar voor de benelux.
Als je dat vergelijkt met de PS2 destijds waren er slechts 50.000 consoles beschikbaar voor heel Europa en daarvan kreeg Nederland er slechts 5000.

Erik

Quote from: aMUSEd on February 12, 2007, 22:56:55
De line-up ziet er toch niet slecht uit?.. ik heb er een beter gevoel bij als toen bij de PS2.
Toen was alleen SSX de moeite waard.
Maar eerst zien dan geloven ;)
Ik bedoel idd dat line up verre van geweldig is. Er zit geen echte killer app bij. Niest bijoznders eigenlijk. Zelfs de xbox360 had betere titels.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aMUSEd

Quote from: Erik on February 13, 2007, 17:40:48
Ik bedoel idd dat line up verre van geweldig is. Er zit geen echte killer app bij. Niest bijzonders eigenlijk. Zelfs de xbox360 had betere titels.
Misschien geen killerapp, maar zeker wel een paar degelijke titels.. (Resistance fall of men, motorstorm)