JVC AV32x25s

Started by Hans2911, January 24, 2003, 10:40:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans2911

Heeft iemand ervaring met deze tv. Ik ben op zoek naar een 32" breedbeeld die een mooi beeld heeft en een minimaal probleem geeft met blokjes, artifacts, etc. In de winkel is de tv aangesloten op de kabel, maar met zo slecht beeld dat een vergelijking en kritische blik niet echt mogelijk is.
In de winkel is wel een videorecorder met voetbal (oude band dus ook niet echt helemaal representatief) aangesloten op een aantal modellen van philips (ook pixel plus), sony en jvc, maar voor mijn gevoel was de av32x25s van jvc degene die het beste beeld gaf. Ik kijk meer tv via de kabel dan dvd en ik weet dus niet hoe kabel-tv er op deze tv uit ziet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heeft deze tv ook baat bij een ISF calibratie?

J.A.F._Doorhof

Hi,
ALLE TV's en weergevers hebben baat bij een ISF calibratie.

JVC zien we heel af en toe langs komen op de tours, en over het algemeen geeft het een goed beeld.
In detail ken ik het genoemde toestel echter niet.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hans2911

Frank, bedankt voor je reactie.
Je zegt dat het een goed beeld geeft, zou jij voor een ander merk kiezen? Ik lees nl. dat je wel te spreken bent over PP van philihps, maar over het algemeen wordt dat gerelateerd aan dvd. Of ook kabel?
Kun je op basis van onderstaande specificaties een mening geven over deze JVC tv.

Natural Flat 16:9 breedbeeldweergave
100 Hz DigiPure Pro: Auto DigiPure-technologie, Motion Compensation, Digital Comb Filter, Auto Digital VNR (beeldruisvermindering)
Beeld & Teletext tegelijk
NTSC Progressive
A2/NICAM stereo
2 x 20 W breedband luidsprekers
T-V Link
BBE Sound System
Auto Panoramic
Breedbeeld-standen: Panoramic, 16:9 zoom, 16:9 zoom met ondertitels, 14:9 zoom, Full en nomaal  
Instelbare kleurtemperatuur (TINT)
Megatext: 720 pagina’s geheugen (niveau 2.)

J.A.F._Doorhof

Specs zeggen helemaal niets. (sorry).

Voor kabel ben ik minder te spreken over pixelplus.
Dus als je veel kabel TV kijkt kun je mischien beter kijken naar Panasonic, Loewe, Sony of inderdaad JVC.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hans2911

Ik ben nog even gaan kijken bij Loewe en ben verkocht. De nieuwe Aventos heeft echt superstrak beeld, ook op de kabel! De prijs valt ook erg mee in vergelijking met bv. Philips PP. Tevens was de expertise en klantvriendelijkheid fantastisch in de Loewe-winkel/showroom.