Meet&Greet Tilburgse HTforummmers

Started by Rielplayer, January 17, 2007, 20:59:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Quote from: Stadium III on February 27, 2007, 16:24:11
Vanaf 1 uur is een mooie tijd ! zaterdagen zondag

Stadium III

2 dagen achter elkaar, toe maar ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Stadium III

Ik heb veranderd dus zegt u het maar?

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

Zondag is ok voor mij. Laat maar iets weten.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Stadium III

zondag ok robin

Nu w8 op de rest

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Raymen

Deze keer ben ik er wel bij.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Stadium III

dus we hebben dvd-fan en Rayman voor zondag de 25tigste  ;D
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

Gisteren bij Stadium geweest. Na een kleine vertraging ( eigen schuld en wegafsluiting ) sta ik voor de deur van Stadium op de 4e verdieping van een flat. Rayman is er al en ze zijn al een uurtje bezig met luisteren.
  Als ik binnenkom valt meteen de filnke lcd van Sharp op. Een beetje verbaasd want ik dacht dat hij een Pioneer plasma had. Stadium vertelt dat hij na 2 exemplaren het inbranden van logos beu was en gekozen had voor een lcd. Verder staan er 2 floorstanders van AE en natuurlijk een center en rears. De grote Rel valt eigenlijk niet op. Alle randapparatuur is van Marantz. Type weet ik zo niet maar staat in zijn posts vermeld. Het geluidsniveau staat ook nog redelijk beschaaft zodat we een beetje kunnen keuvelen over alle apparatuur en ander ht gebeuren. Dat wordt het tijd voor wat demo's. Wat meteen opvalt en wat ik eigenlijk al wist is dat Stadium van veel bas houdt. Het geluids niveau neemt aardig toe en ik kan me niet voorstellen dat de buren hier geen last van hebben. Stadium heeft de REL op 2 manieren aangesloten voor films en muziek. Bij muziek speelt de REL eigenlijk subliem mee. Je hoort hem niet maar hij doet wel mee. Hij klinkt totaal anders als mijn oude REL Q200. Is op zich logsich want de q200 is een gesloten systeem en de Stadium niet.
Nu wordt het tijd voor een filmpje. Stadium had al gezegt dat bij hem de sub in een film moest knallen, en dat krijgen we te merken. De sub produceert ineens heel wat meer db's. Voor mijn smaak iets te veel, maar dat is ieder zijn eigen smaak. Wat raar is dat als we naar een concert op dvd luisteren de sub weer wat rustiger mee speelt. Uitgezonderd Qlimax >:D.
Al met al vliegt de tijd en zijn we zo 4 uurtjes verder. Rayman en ik komen tot de conclusie dat Stadium veel waarde hecht aan goed geluid en dat het beeld op de tweede plaats komt. De lcd geeft een mooi plaatje maar ik denk dat er meer uit te halen is door een calibratieen misschien een spelr die 1080p uitstuurd. Jammer genoeg had ik mijn tvix mediaspeler niet bij. Dat kunnen we misschien de volgende keer doen, maar eerst mogen de mede ht'ers bij mij op bezoek komen.
Robin
ps Als je op de fiets komt,neem een groot kettingslot mee, want Rayman zijn fiets was verdwenen toen we beneden kwamen :'(
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Stadium III

MMM dat maakt zon dag wel zwaar ... als de fiets meegenomen wordt !
Ik moet ook toegeven dat het soms raak kan zijn waar ik woon en dat er ook auto meegenomen worden !

Verder vondt ik het wel gezellig en w8 ik de M&G bij dvd-fan af! ;D

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Raymen

Hoi,

van hier uit is het  ook heel gezellig geweest.

Wat dvd fan ook al zei de stadium is een beest van een sub,bij films is hij meer dan genoeg aanwezig. ;D

Bij muziek wat minder ,maar niet 1 keer storend.
Daar houd ik wel van, bij mij moet een film ook knallen ,en muziek moet een sub verdwijnen en opgaan met de muziek.

Bij de dvd van pink floyd was het goed te merken,
Wel sub maar niet te traceren waar hij stond.

En soms bijzonder diep,vooral bij de dvd qlimax.

Verder zeer gezellig,en jammer van de fiets.

Ergste van alles is dat de fiets van de vrouw was. :D ;D

Volgende keer effe kijken vij dvdfan.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Stadium III

5.2.4 Marantz Klipsch setup