Meet&Greet Tilburgse HTforummmers

Started by Rielplayer, January 17, 2007, 20:59:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Ik wil hier de animo checken voor een meet & greet onder de Tilburgers actief hier op het forum.

Dus laat maar weten als je hier aan deel wil nemen. Locatie kan bij mij zijn, maar als iemand anders het leuk vind om iedereen te ontvangen mag dat natuurlijk ook.

Het lijkt me toch het leukste om te gaan rouleren zodat we iedereen zijn HT kunnen bewonderen. Ik dacht ergens in februari deze dag te plannen, muv het weekend van 17 februari ivm carnaval.

Ik kan maximaal een mannetje of 5 a 6 kwijt bij mij op zolder.

StadiumIII, Raymen en dvdfan hebben reeds aangegeven dat ze erbij willen zijn.

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

dvd-fan

Wil er ook wel bij zijn. Ik woon in de Reeshof. Kan eventueel mijn tvix 4000 meebrengen voor afspelen hd materiaal.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Stadium III

Zoals al eerder gezegd count me in

Ik kan zelf hier een man of 4 kwijt voor de idiaale zitplek ( als het moet meer )

Begin feb is mij goed

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Rielplayer

Quote from: Stadium III on January 18, 2007, 19:25:02
Zoals al eerder gezegd count me in

Ik kan zelf hier een man of 4 kwijt voor de idiaale zitplek ( als het moet meer )

Begin feb is mij goed

Stadium III


Ik kan pas 24 februari als we op een zaterdag willen afspreken, zondagen is wat mij betreft open.

Zondag 11 februari mss een optie?
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Stadium III

Zondag 11 Feb is mij goed !

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

 ??? wordt het een middag of avond sessie?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Stadium III

5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Rielplayer

Oke dan, vooralsnog 4 man (incl. mezelf) op zondagmiddag 11 februari vanaf een uurtje of 1. Bij mij thuis?

Dan heb ik nog ruimte voor 1 iemand extra.

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Stadium III

OK dat staat dan al vast is mooi !

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

OK, pm je even je adres. Moet ik de tvix 4000 en de demo dvd's meenemen?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Raymen

Hoi,

ik ben er natuurlijk ook bij.

is er toevallig iets wat ik nog mee kan nemen.

Behalve geweldig goede zin.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Rielplayer

Quote from: Raymen on January 22, 2007, 17:57:08
Hoi,

ik ben er natuurlijk ook bij.

is er toevallig iets wat ik nog mee kan nemen.

Behalve geweldig goede zin.

Mvrg,
Raymen

een dvd rekje omdat je ons zo aardig vind? ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Raymen

He He ,

Vul maar in bij de powerbuy.

;D


Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Stadium III

dvd's mag ook rek laat maar thuis  :P
5.2.4 Marantz Klipsch setup

henkt1

#15
Lijkt me erg gezellig (en leerzaam)

hou me op de hoogte!

Henk


shit, terwijl ik het vorige schreef zag ik de datum. Dan kan ik niet.
Maar een volgende keer ben ik er graag bij!

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Stadium III

Deze week gaat het gebeuren we kijken er naar uit !

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

Yep heb er zin in. Tot Zondag
Robin ;)
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Rielplayer

Helaas heeft Raymen af moeten zeggen. De rest zie ik morgen om een uur of 1.

Tot Morgen

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Stadium III

Jo maurice ik neem de Quake II mee wil die wel eens tegen de velodyne horen spelen !

Tot straks

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Stadium III

Nou vandaag de meet en greet gehad en het was leuk leerzaam en gezellig

Leuke dingen gezien op hd en mooi met de projector.
De zolder inrichting van maurice is leuk opgezet en ruim genoeg om er lekker te kunnen zitten.
Verder ff de velodyne van de kant gehaald en de rel quake II terug gezet
Wat mij opviel is dat de velodyne meer detail gaf in zijn ruimte als de quake II
Maar dat de quake II wel dieper ging als de velodyne en ik hem persoonlijk beter vondt klinken in de set met Marantz en B&W
het enige minpuntje wat ik kon vinden is dat reciever van maurice wat te licht is voor de volume's die ik gehoord heb.

Maurice badankt voor de info en de middag

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

Gisteren bij Reelplayer bij de eerste meet and greet in Tilburg geweest. Na aankomst eigelijk meteen begonnen met afspelen van films en demo stukjes. Maurice gebruikt de xbox 360 mediacenter om alles af te spelen en dat loopt allemaal heel vlotjes. Wat wel opvalt is dat het beeld van de barco 500 een beetje soft is. ben zelf DLP gewend. Na een half uurtje valt het me eigelijk niet meer zo op is heeft een beeld iets film-achtig. Het geluid van de B&W Marantz combinatie vind ik erg prettig klinken. Het geluid is veel warmer als mijn Pioneer- Phonar combi. Wat ook erg opvalt is de goede integratie van de velodyne sub. De prestaties die de kleine sub levert zijn fenomenaal. Zowel op muziek als op film gebied staat hij zijn mannetje.
We hebben ook even een Rel Quake ipv de velodyne laten spelen. Dit nog kleinere subje is in staat tot veel laag te produceren maar door zijn lage gewicht begint de sub vrolijk mee te springen als hij wat extra punch moet leveren. Omdat een een gesloten subsysteem is klinkt de bas helemaal anders en is niet te vregelijken met de velodyne. Dit is ook de rede dat ik in een ver verleden mijn Rel Q200 heb weggedaan. Ik vind de bas een beetje rommeliger en vooral boomeriger.
We hebben ook nog gegamed met de 360 en een Wii. Ik was voor mij de eerst keer dat ik de Wii in actie zag en een controller in mijn hand had. Vooral de Wii vind ik een heel leuk consept alleen jammer dat hij grafisch en op geluid niet meekan met de nieuwe consoles. Het moet toch mogelijk zijn om de bediening te combineren met het grafische geweld van een 360. Het enige probleem zal de data van de games zijn. De schijfjes van de Wii zijn volgens mij niet zo groot.
Ik heb een leuke middag gehad en hopelijk krijgt het een vervolg bij Stadium III of Rayman of bij mij.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Stadium III

Nu robin mijn laast weer aanspoorde om weer een een M&G te houden heb ik een datum gepland

Week 12,
Zaterdag 24 maart
Zondag   25 maart

En dat is natuurlijk @huize Stadium III
Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

dvd-fan

Wil je er ook een tijd bijzetten?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Stadium III

#24
Vanaf 1 uur is een mooie tijd ! zaterdag OF zondag

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup