Een echte aanrader

Started by astrobart, January 14, 2007, 00:54:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

astrobart

Gisteren de illusionist geken en .....wat een top film is dat.
Niet de boel spoilen beste forumleden, niet eens een trailer gaan kijken maar er zo koud induiken.


Audiofiel

Quote from: astrobart on January 14, 2007, 00:54:34
Gisteren de illusionist geken en .....wat een top film is dat.
Niet de boel spoilen beste forumleden, niet eens een trailer gaan kijken maar er zo koud induiken.

Ik heb er nog geen trailer van gezien, maar ik begrijp dat ik dat (van te voren) ook niet moet doen? :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

astrobart

Quote from: Audiofiel on January 14, 2007, 00:59:59
Ik heb er nog geen trailer van gezien, maar ik begrijp dat ik dat (van te voren) ook niet moet doen? :)

Ik had het niet gedaan, en dat beviel goed. ;D
Trailers kunnen geen kwaad denk ik hoor.

Douma

Ik heb de trailer al wel gezien. Leek me op het eerste gezicht niet zo heel boeiend.  ;D
Maar een vriend van mij raadde 'm ook al aan. Zal me er dus zeker aan gaan wagen.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

wh-vanderpost

Ik denk dat The Prestige, die als het goed is dit jaar uit gaat komen, nog vetter gaat worden :)
Heb The Illusionist een maand of wat geleden in de sneak gezien, was inderdaad vermakelijk.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

astrobart

The Prestige ???  ik ga meteen op zoek ;D

Stress!!!!!

Zeker kijken. Zeer de moeite waard...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

JCL

Quote from: wh-vanderpost on January 14, 2007, 20:29:24
Ik denk dat The Prestige, die als het goed is dit jaar uit gaat komen, nog vetter gaat worden :)
Heb The Illusionist een maand of wat geleden in de sneak gezien, was inderdaad vermakelijk.

Ik denk dat The Prestige een totaal andere film wordt. Die gaat echt over het beroep niet over iemand die dat toevalig doet.

peelke

#8
Quote from: astrobart on January 14, 2007, 00:54:34
Gisteren de illusionist geken en .....wat een top film is dat.
Niet de boel spoilen beste forumleden, niet eens een trailer gaan kijken maar er zo koud induiken.



Helemaal mee eens! Vorige week gekeken en idd een schitterende film.
- Pakkend en meeslepend verhaal
- Zoals altijd uitstekend acteerwerk van Edward Norton and Paul Giamatti.
- Bijzonder mooi camerawerk
Dus een Echte Aanrader  8)

astrobart

net de prestige gezien, en daeze film is ook een toppertje.
het lijkt erop dat ik van dit genre houd of zo..

paul groot

The Illusionist.
Gehuurd omdat Edward Norton de hoofdrol vertolkt (als Eisenheim de illusionist), anders had ik hem waarschijnlijk niet genomen ofschoon Jessica Biel achteraf ook een goede reden was geweest......... :o
   Norton, bij mij grote indruk gemaakt in zijn rollen in o.a. –the 25th hour, -the score, -red dragon en natuurlijk -American history X. Een mega ster die de kunst verstaat telkens zo overtuigend een personage neer te zetten, ofschoon ik vind dat deze regisseur niet optimaal gebruik heeft gemaakt van dit zwaargewicht. Het acteerwerk komt mij hier in dit werk minder indringend over dan genoemde werken. Maar daarom niet getreurd. Toch een zeer boeiende film met een erg verrassend einde. Een aanrader inderdaad.

Volgens de videotheek waar ik altijd huur als volgt;
Eisenheim is een bijzonder geprezen illusionist. Wanneer kroonprins Leopold over hem hoort, woont hij een voorstelling bij met de intentie om Eisenheim daar te ontmaskeren. Als de verloofde van de prins, Sophie von Teschen, door de illusionist op het toneel wordt gevraagd, blijken zij elkaar te kennen uit hun jeugd. Dit is het begin van een onontkoombare romance. Hun geheime liefde groeit, net als de populariteit van Eisenheim. Daarom geeft Leopold politie-inspecteur Uhl de opdracht om de illusionist te ontmaskeren. Terwijl Uhl een klopjacht opent op Eisenheim, bereidt deze zich voor op zijn grootste illusie ooit....
Paul

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Rody

Erg goede film inderdaad, aanrader.
The Prestige vond ik nóg beter, maar dit is ook echt een goede :)

garmtz

The Prestige is inderdaad ook een regelrechte aanrader! Heb erg genoten van die film!

Palu

#13
Vaak zijn Franse films heel verassend. Voorbeeld: 36 Quai des Orfèvres uit 2004
(Le departement).

Ijzersterke thriller.

Acteurs:
Gérard Depardieu, Daniel Auteuil, André Dussollier, Valeria Golino, Roschdy Zem, Mylène Demongeot, Daniel Duval, Aurore Auteuil, Alain Figlarz, Guy Lecluyse
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

astrobart

nu heb ik perfume gekeken, maar die is in mijn optiek ook ok? Sommige forumleden trekken hem niet maar mijn stijltje is het wel ;D