Apple reinvents the phone: iPhone

Started by Audiofiel, January 10, 2007, 01:38:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koffie

Quote from: Audiofiel on January 13, 2007, 17:36:25
Ik heb het woord respectloos niet in de mond gehad. En een dreigement is het eventuele sluiten niet. Off-topic doordiscussiƫren kan iedereen voldoende gaan op de plekken die daarvoor bestemd zijn: de subsectie Afterhours. Lijkt mij duidelijk genoeg.
Lijkt mij NIET duidelijk genoeg.
Wat mij redelijk respectloos overkomt is doen alsof jij hier meneer de moderator bent en even kan beslissen wat er wel en niet in een topic gezegd kan worden. Dit topic gaart over de Apple iPhone en behelst dus van alles wat met dat kreng te maken heeft - niet wat toevallig wel of niet in jou straatje past.

Ik heb verder weinig gezien van de iPhone, maar als ik het zo ziet zal het IMHO geen succes worden.
Zoomen op foto's is leuk, maar voor de demo hebben ze uiteraard iemand 2 weken lang nonstop op de handeling laten oefenen, ik betwijfel of dit net zo vlekkeloos gaat werken in de praktijk.
Het gebrek aan een toetsenbord is ook een behoorlijk gemis, na een paar keer spelen zul je besluiten dat de touchscreen invoer via een virtueeltoetsenbord gewoon te langzaam en onhandig is.
Ook is de opslagruimte nou niet aan de grote kant. Iedereen roept dat het eindelijk een apparaat is wat al het andere vervangt, maar 8Gb is gewoon te weinig voor MP3 opslag in mijn ogen.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de mogelijkheden van carkits voor in de auto.
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

Audiofiel

Lijkt me een duidelijk geval van een slotje. Ik vind het jammer, maar zo gaan we niet met elkaar om. :-\


Het nieuws is gebracht en we zullen over een aantal maanden wel zien of het een succes wordt. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.