Onix Strata Mini

Started by Shorty, January 9, 2007, 14:09:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Hmm. mooier dan verwacht, eerlijk gezegd. De vraag is natuurlijk hoe de eerste indrukken zijn?

markvl

Quote from: Ruben on January 25, 2007, 15:13:11
Hmm. mooier dan verwacht, eerlijk gezegd. De vraag is natuurlijk hoe de eerste indrukken zijn?
Ruimte, diepte, delicaat, stevig, sprankelend...
Maar ook genadeloos voor slechte opnamen.
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Spacebass

Na een telefonische smeekbede van bijna een half uur mag ik mijzelf en HarryHT tot de gelukkigen rekenen die deze wonderschone creaties "live" mogen aanschouwen. We zijn nog in onderhandeling om ze eventueel zelfs te mogen beluisteren!  8)  ;D  ;D

See you soon  ;)  8)

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on January 25, 2007, 20:58:43
We zijn nog in onderhandeling om ze eventueel zelfs te mogen beluisteren!  8)  ;D  ;D

Nou, succes toegewenst dan in dat geval! ;D

mvrg

Patrick

markvl

Quote from: patrick_vdb on January 25, 2007, 21:07:57
Nou, succes toegewenst dan in dat geval! ;D

mvrg

Patrick
En tegen geringe vergoeding mogen ze introducees mee brengen.
Dus mocht je interesse hebben... :)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

patrick_vdb

Hoi Mark,

Quote from: markvl on January 25, 2007, 21:21:28
En tegen geringe vergoeding mogen ze introducees mee brengen.
Dus mocht je interesse hebben... :)

Je bedoelt dat wanneer HarryHT en Spacebass een geringe vergoeding betalen, ik ook mag komen luisteren? ;D

Ik kan me nog vaag herinneren dat we ergens in een ver verleden al eens een luisterafspraak hebben proberen te maken...tot op heden is het er nog niet van gekomen. Dan toch eindelijk maar eens definitief gaan maken 8)

mvrg

Patrick

Ettepet

Quote from: patrick_vdb on January 25, 2007, 21:38:44
Ik kan me nog vaag herinneren dat we ergens in een ver verleden al eens een luisterafspraak hebben proberen te maken...tot op heden is het er nog niet van gekomen. Dan toch eindelijk maar eens definitief gaan maken

Dat heet "in-cashen" geloof ik.  Altijd handig om nog toezeggingen achter de hand te houden voor het geval dat.... ;D

markvl

Quote from: patrick_vdb on January 25, 2007, 21:38:44
Je bedoelt dat wanneer HarryHT en Spacebass een geringe vergoeding betalen, ik ook mag komen luisteren? ;D
Ze moeten in ieder geval plaats inruimen... :)
Maar dat is weer te compenseren door geniale muziekkeuze en brilliante conversatie. Eitje voor een forum-mod, toch...?  :D

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.