24 seizoen 6

Started by trigger__, January 8, 2007, 01:39:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

trigger__

normaalgezien ging het 6e seizoen de 14e van start, maar doordat Fox een DVD uitbrengt met de eerste 4 aflevering + preview aflevering 5, is die natuurlijk al uitgelekt en terug te vinden.

Zojuist de eerste twee aflevering bekeken en het is weer vanhetzelfde niveau  :)

FrankB

Ik heb al wel aflevering S06E01 langs zien komen, de andere drie nog niet. Heb er weer zin in!!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

TornadoGo

Hij staat er als complete DVD op. Zoek op 6x01 op usenet.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

svmnb

Vooral de cliffhanger van aflevering 4 is nogal bijzonder. :o (Spoiler van jewelste: mushroom cloud in downtown L.A.)
Ik ben vanaf seizoen 1 al fan en verbaas me er over dat ze dit niveau van spanning, plotwendingen en actie kunnen blijven handhaven.

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

El Nino

Heb net de eerste serie zitten kijken op DVD en is echt super!! Zeker op een groot plasma scherm zijn de opgedeelde beelden van parallele gebeurtenissen een waar genot. In een HT omgeving is het echt alsof je midden in de actie zit!

Deze week via bol.com serie 2 en 3 besteld en die zijn inmiddels ook binnen.....worden nog vele uurtjes kijkplezier. Ben dus nog niet toe aan serie 6......
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

DVDGuy

Quote from: El Nino on February  3, 2007, 11:01:14
Deze week via bol.com serie 2 en 3 besteld

Heb jij geld te veel of zo?  ;D ;D ;D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

El Nino

Ja, en gemak dient de mens.... ;) ;D ;D ;D
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

eholsteijn

Seizoen 6 is weer erg vermakelijk!! soms beetje over the top, maar dat zijn we wel gewend van afgelopen seizoenen  ;D

chansig

Ik ben naar seizoen 2 de serie uit het oog verloren. Kwam er dan pas halverwege achter dat hij weer op tv was. Bummer....maar goed de techniek staat voor niets...binnenkort seizoen 3 compleet en dan is het wachten op 4, 5, 6 (mijn buurman heeft deze al compleet). En dan gaan we trainen voor een 24 marathon.

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

FrankB

Quote from: eholsteijn on February 16, 2007, 21:59:18
Seizoen 6 is weer erg vermakelijk!! soms beetje over the top, maar dat zijn we wel gewend van afgelopen seizoenen  ;D

Ik ben na 7 afleveringen afgehaakt. De vorige seizoenen werden al erg over the top en ongeloofwaardig maar met seizoen 6 slaan ze werkelijk alles  :-X
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

graafke

Weet iemand wanneer de orginele dvd's uitkomen?  ???

Driven2Shine

Quote from: graafke on February 24, 2007, 18:40:15
Weet iemand wanneer de orginele dvd's uitkomen?  ???
De regio 2 DVD`s komen uit als in NL de hele serie op tv is uitgezonden.
Alhoewel dat ook een week of 2 eerder kan zijn.

Regio 1 zal zijn nadat de serie is uitgezonden op tv in de US.
Op www.tv.com kan je uitzend data zien van 24 in de US (van alle series eigenlijk).

graafke

Quote from: [SV] on February 24, 2007, 19:09:24
De regio 2 DVD`s komen uit als in NL de hele serie op tv is uitgezonden.
Alhoewel dat ook een week of 2 eerder kan zijn.

Regio 1 zal zijn nadat de serie is uitgezonden op tv in de US.
Op www.tv.com kan je uitzend data zien van 24 in de US (van alle series eigenlijk).

wel makkelijk deze site! bedankt voor de tip. ik zie dat pas eind mei de hele serie is uitgezonden.

chansig

Quote from: graafke on February 24, 2007, 20:34:24
wel makkelijk deze site! bedankt voor de tip. ik zie dat pas eind mei de hele serie is uitgezonden.

Ik heb de afleveringen 1 t/m 8 al.....de andere zullen nog wel even zich laten wachten. Maar ik moet (wil) eerst de seizoenen 4 en 5 nog kijken.

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Domino

Aflevering 9 en 10 hebben ook al in HD op usenet gestaan.
Denon AVR 2807 - Denon DVD 2930 - Mission M73/M72i - Qed Silver Aniversary XT. Pioneer 5080XA - Humax 5000c - Popcornhour A110 - Harmony One.

Paul Landsmeer

Quote from: [SV] on February 24, 2007, 19:09:24
De regio 2 DVD`s komen uit als in NL de hele serie op tv is uitgezonden.
Alhoewel dat ook een week of 2 eerder kan zijn.

Regio 1 zal zijn nadat de serie is uitgezonden op tv in de US.
Op www.tv.com kan je uitzend data zien van 24 in de US (van alle series eigenlijk).

Niet per definitie waar: 24 S5 was eerder te koop op DVD in R2 dan in R1, ondanks dat de serie het eerst was uitgezonden in de US (R1). Vaak kun je de UK R2 versie al kopen terwijl de serie nog in NL loopt, aangezien 24 meestal eerder op televisie is in de UK dan in NL. Enige nadeel: geen Nederlandse subs.