alles verkopen voor goede CRT??

Started by aand8, January 21, 2003, 11:00:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aand8

Tja, het antwoord zal wel zijn: alles inruilen voor een goede CRT, tenminste, dat lees ik uit andere topics....
Wat is het probleem? Ik ben in het bezit van een aantal apparaten, die ik wil verkopen, maar wat is wijsheid.... ok wat heb ik?
  • 1 LCD Projector, de Philips Proscreen 4750 Impact, werkt goed, pas 50 branduren, dus nog 3950 te gaan
  • Barco Data 600 CRT beamer uit nov.'88, werkt goed
  • Barco Data p/c CRT beamer uit okt.'86, werkt goed?
  • Barco Remote Controlled Video/Data Selector, de RCVDS 400 Quad + afstandsbediening. (een soort 'voorversterker' voor je Barco, incl. ongeveer 5 ingangen)
  • Barco RGB Analog Converter
  • Barco VGA Interface MKII
Je ziet, een hele lijst. Nu sta ik voor de keuze: doe ik ALLES weg, incl. LCD, en koop ik een goede CRT, of doorwerken met de LCD...
e.e.a. hangt af van prijs/kwaliteit (en wat kan/mag ik vragen voor die Barco apparatuur???), ik zou graag eens het verschil bekijken bij iemand met een CRT, ik neem dan mijn LCD'tje mee.
Oh ja, bijkomend probleem, ik he sinds kort ook de Philips 963SA DVD speler, die met de bekende Faroudja chip en progressive scan, alleen die aansluiting past weer niet op de LCD (geen RGB ingang).......
Please help!!

Greetz,

jeroen_B

Voor de philips 963a kun je een key digital transcoder kopen die een component signaal naar een vga  kan omzetten


Rob_Dingen

Hoi Marco

Bij mij ben je welkom om eens een crt te bezichtigen
Je mag uiteraard je lcd mee nemen
Mail me prive voor een afspraak

Rob

Rico Suave

Quote from: Rob_Dingen on January 21, 2003, 14:24:11
Hoi Marco

Bij mij ben je welkom om eens een crt te bezichtigen
Je mag uiteraard je lcd mee nemen
Mail me prive voor een afspraak

Rob

update je pagina eens rob!

Roland


Rob_Dingen

Hoi

Waarmee ?
Ik heb op dit moment niet veel op voorraad dus de projectors die binnen komen halen de Pagina meestal niet.

Rob

ub4b

Quote from: BarcoMarco on January 21, 2003, 11:00:14

Oh ja, bijkomend probleem, ik he sinds kort ook de Philips 963SA DVD speler, die met de bekende Faroudja chip en progressive scan, alleen die aansluiting past weer niet op de LCD (geen RGB ingang).......
Please help!!

Greetz,

Ik zou zeker de Barco VGA box houden in combinatie met een XBLASTER om je Philips op de Barco te hangen. Gebruik het zelf ook als alternatief voor de HTPC.