Six Feet Under

Started by dENDen, January 21, 2003, 06:50:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dENDen


Gisteravond gezien?? Lees hier meer over.

Nieuwe favoriete tv serie erbij!!
Dit was nog maar de pilot. Anders dan anders. Maar nu al zware top.
Moeilijk om uit te leggen, moet je zien om te begrijpen.

Vind je net als ik American Beauty ook een topper, dan is deze serie zeker het kijken waard.
dD.

Robbo

Ik heb em net voor het einde afgezet.  Mijn tijd was beter besteed in bed   :P

Er zitten wel een paar leuke dingen in, maar voor deze rest lijkt het meer op een ordinaire soap.  Ik tape het volgende keer nog wel; toch nog effe proberen.

Rob

dENDen

Yep, smaken verschillen, maar ik vind het voorlopig een topper!

The Foundation


patrick_vdb

Heb de pilot moeten missen (was behoorlijk p*ssed dat ze niet meteen doorgegaan zijn met de Soprano's seizoen 2), maar zal het eens een kans geven. American Beauty is een pareltje ;)

Mvrgr

Patrick

Robbo

Quote from: patrick_vdb on January 24, 2003, 08:51:13
Heb de pilot moeten missen (was behoorlijk p*ssed dat ze niet meteen doorgegaan zijn met de Soprano's seizoen 2), maar zal het eens een kans geven. American Beauty is een pareltje ;)

Same here.  Ik ben zwaar aan het overwegens om de DVD box maar te bestellen.  Wetende dat ik toch geen tijd heb / gun om deze te bekijken.  

Robbo

Zoals gezegd heb ik aflevering 2 toch maar opgenomen,  en heb deze net bekeken.  

Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want het is toch wel een geinige serie.  De stukjes wat me in de pilot aantrokken, hebben ze meer naar voren gehaald in afl. 2   Ben benieuwd naar afl. 3


Rob

patrick_vdb

 ;D En ik blijf p*ssed dat ze niet met de Soprano's zijn doorgegaan, heb aflevering 2 dus maar overgeslagen.

Mvrgr

Patrick

De Soprano's box overweeg ik ook nog steeds te kopen, alleen voel ik me dan al verplicht om de drie seizoenen in een keer aan te schaffen.

Robbo

Ja dat probleem heb ik ook.   Staat zo leuk zo'n rijtje  ;D

BTW het zijn inmiddels 4 seizoenen  :o


Rob

patrick_vdb

Quote from: Robbo on February  3, 2003, 00:10:50
Ja dat probleem heb ik ook.   Staat zo leuk zo'n rijtje  ;D

BTW het zijn inmiddels 4 seizoenen  :o


Rob


Is het 4e seizoen ook al verkrijgbaar op dvd dan :o Jezus wat gaat dat snel, die amerikanen al verlekkerd met 4 seizoenen Soprano's en wij hollanders worden maar lekker gehouden met 2 seizoenen >:(

Mvrgr

Patrick

Is inderdaad een leuk rijtje 8)

Robbo

Ik meen gelezen te hebben dat seizoen net afgelopen is of bijna afgelopen is in de States.  Dus binnenkort op DVD.


Rob


patrick_vdb

Ik wist dat seizoen 4 inderdaad al een tijdje draait in de US, dan zal íe inderdaad snel op dvd gaan verschijnen. Wordt toch tijd om de eerste 3 seizoenen dan maar aan te schaffen voordat seizoen 5 en 6 dadelijk al verkrijgbaar zijn en je kunt gaan spreken van een upgrade in je HT (verzameling) ;D

Mvrgr

Patrick

zo zie je maar, was de Vara door gegaan met de Soprano;s was deze off-topic praat niet nodig geweest ;D

Robbo

Volgt iemand Six Feet Under nog ?


Ik vind het steeds gaver worden.


Rob

Stevie

Nope, ik heb hem besteld. Zal wel half maart binnenkomen, en ga dan pas kijken ;D
.signature: file not found