versterker voor een actieve sub

Started by rock, December 26, 2006, 17:01:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rock

welke versterkers kan je gebruiken/ zijn er voor het maken voor een actieve sub??
ik ken alleen maar hypex op moment en heb vd week een versterker van velleman gezien maar weet niet of deze geschikt is voor ht.
wie heeft er allemaal suggesties ??? alles is welkom
rock

yorkie13

voordeel van Hypex is dat zowel de ds2.0 en de ds4.0 in diverse ontwerpen met vifa en peerless woofers gebruikt worden en ook nog eens te beluisteren zijn , wat wil je nog meer

rock

Quote from: yorkie13 on December 26, 2006, 17:42:27
voordeel van Hypex is dat zowel de ds2.0 en de ds4.0 in diverse ontwerpen met vifa en peerless woofers gebruikt worden en ook nog eens te beluisteren zijn , wat wil je nog meer
is er dan alleen maar hypex???
ik heb een versterker van velleman (K4010) gezien maar weet echt niet of het iets is ???
http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=414
effe een link als t kan zo niet hoor ik t van zelf wel

dre73

ik heb zelf de hypex ds 2.0 (2 stuks) in gebruik genomen icm de seas l26 rfx/p en ben blij dat ik voor de hypex ben gegaan hij stuurt ze makkelijk aan en zijn perfect te integreren.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

rock

Quote from: dre73 on December 26, 2006, 19:01:48
ik heb zelf de hypex ds 2.0 (2 stuks) in gebruik genomen icm de seas l26 rfx/p en ben blij dat ik voor de hypex ben gegaan hij stuurt ze makkelijk aan en zijn perfect te integreren.

dus 2 hypex versterkers zijn te bruggen??

dre73

#5
nee,gewoon 2 subs voor elk kanaal 1 stuks.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Hans Nootdorp

Dre, ik moet voor mijn woofers (Vifa MA26WR09, 4 ohm) nog de keuze voor een UCD (Hypex) maken. Heeft jouw 2.0 ruim voldoende uitsturingsreserve? Ik twijfel tussen de 180W versie en de 400 W versie. Is er nog kwaliteitsverschil tusen die 2?

dre73

bij mij staat de ds 2.0 nog onder de helft 8),hij heeft power zat als ik goed hard draai blijft de controle prima en dat terwijl mijn woofers ook nog 8 ohm zijn.
wat de kwaliteit betreft,daar heb ik niet zoveel verstand van(helaas)
ik moet ook zeggen dat ik lange tijd getwijfeld heb tussen de 2.0 en de 4.0 maar geen seconde spijt heb van m`n keuze.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.