Barco beugels (en andere) nu ook in de webshop.

Started by J.A.F._Doorhof, January 20, 2003, 11:20:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

In onze webshop, vindt u nu ook beugels en buizensets voor de Barco familie en verschillende digitale projectoren.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Frank, de omschrijving op de webshop roepen weer allerlei vragen op...  Wat heb ik precies nodig etc... plaatjes ???

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Hi,

De beugel is de beugel ?
Wat is daar het probleem van ?

De beugel is voor ALLE Barco's gelijk.
Je hebt dus de plafond beugel en de mogelijkheid om daar een buizenset bij te nemen, maar dat hoeft niet.

Aan alleen de beugel heb je dus genoeg.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

a. hoe moet ik weten dat alle beugels voor Barco's gelijk zijn???
b. ik heb nog nooit beugels voor Barco's gezien? Mag ik niet weten hoe ze eruit zien ???
c. als ik weet hoe ze eruit zien kan ik ook een idee krijgen over de montage etc...
d. buizenset begrijp ik niets van.

Maar goed als het teveel is dan NIET joh... dan maar de Gamma oplossing in het doehetzelf forum :-)

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Joh ?
Slecht geslapen vanacht.

Als je goed leest dan zie je duidelijk staan dat de beugels geschikt zijn voor ALLE BARCO projectoren tot 85kg.

Een plafond beugel is weinig aan te laten zien, het is een platte plaat met de bekende oren waar de Barco overheen schuift.

Als er plaatjes van zijn wil ik ze best plaatsen, maar dan zal ik eerst een plaatje moeten hebben.

Het buizenset is ervoor om de projector naar beneden te laten komen, zoals elke buizenset.

Wees aub blij dat er tenminste een bedrijf is die de moeite doet om voor HT liefhebbers iets op het net te zetten. Ik kan ook de standaard Barco beugels leveren maar die zijn een stuk duurder, deze worden speciaal voor ons gemaakt.

En by the way Bram,
Je weet heel goed dat als je me mailt met vragen, of het forum gebruikt dat je binnen een paar uur een passend antwoord krijgt, probeer dat maar eens bij de Gamma te krijgen. ;D

Dus aub een beetje netjes blijven, ik doe genoeg moeite en kan het jammer genoeg niet iedereen binnen 1 dag naar de zin maken. De foto's komen maar niet direct nu.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Prima geslapen ... Dank je... Naar mijn mening stelde ik een 'normale' vraag cq opmerking dat ik uit de webshop niet kan opmaken wat de onderdelen precies inhouden en of er misschien plaatjes beschikbaar zouden zijn...

>>Een plafond beugel is weinig aan te laten zien, het is een platte plaat >>met de bekende oren waar de Barco overheen schuift.

Sorry ik wist niet dat een platte plaat hetzelfde is als een beugel ?

>>Als er plaatjes van zijn wil ik ze best plaatsen, maar dan zal ik eerst >>een plaatje moeten hebben.

Tja hoe moet ik dat weten...

>>Het buizenset is ervoor om de projector naar beneden te laten komen, >>zoals elke buizenset.

Wederom waarom ga je er vanuit dat iedereen dat weet ???


>>Wees aub blij dat er tenminste een bedrijf is die de moeite doet om >>voor HT liefhebbers iets op het net te zetten.

Ongevraagde opmerking

>>Ik kan ook de standaard >>Barco beugels leveren maar die zijn een >>stuk ?duurder, deze worden >>speciaal voor ons gemaakt.

Het maakt mij niet uit wat je levert :-) ik vroeg alleen maar om meer specificatie

>> by the way Bram,
>>Je weet heel goed dat als je me mailt met vragen, of het forum >>gebruikt dat je binnen een paar uur een passend antwoord krijgt,

Ik klaag daar toch ook niet over... Ik heb ook niet gevraagd of je binnen 1 uur antwoord wil geven. Ik zag alleen je mededeling op het forum, ben gaan kijken, ik begreep niet wat de diverse sets inhielden, vandaar mijn (misschien iets te korte) opmerking....

>>Dus aub een beetje netjes blijven, ik doe genoeg moeite en kan het >>jammer genoeg niet iedereen binnen 1 dag naar de zin maken. De >>foto's komen maar niet direct nu.

Volgens mij heb ik nooit gevraagd of jij binnen 1 dag plaatjes wil sturen en/of het mij naar het zin wil maken...

Misschien weer een verkeerde opmerking maar je moet jezelf nu ook weer niet al te snel in een slachtofferrol plaatsen Frank, zonde van je tijd en moeite... ;D

Wat mij betreft nu zand erover OK

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Adamski

gna gna.......gaan we katten :P

oke, heren....
voor wie er interesse in heeft.
ik heb een adobe bestandje met daarin het hele hebben en houden van een barco ophangsysteempje met alle mogelijkheden die je nodig hebt..
type wat ik heb is cm50 (ik schat dat dat de versie tot 50 kg is, ik denk dat de cm100 alleen van wat zwaardere kwaliteit is.)
voor wie er belang bij heeft, mail me maar (bestand is 754 kb) dan stuur ik het naar je toe!

Jacco

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview