Bedenk de nieuwe namen voor het forum.

Started by J.A.F._Doorhof, January 19, 2003, 20:02:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrPink

Sorry blue-eyes, ik wist het niet helemaal zeker...het was ook een beetje verdacht aangezien ik a) geen HT expert ben, b) wel 5 sterren heb, en c) het felicitatietopic heb opgestart. ;)

Groetjes,
Oscar

blue-eyes

Ach, ik ben niet verongelijkt hoor :)

Vind het alleen maar leuk dat feliciteren, geeft toch aan dat er toch meer is dan mensen als een nr te behandelen!

Ik vind het wel cru dat dit meetelt voor de "scores" maar dat heeft een technische reden. Maar het blijft jammer :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

Wat dachten jullie van de titels
- TV
- LCD
- DLP
- CRT

 ;D
-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

MrPink

LOL

Of:
Mono
Stereo
Dolby Surround
Dolby Digital 5.1
DTS

;D

Groetjes,
Oscar

blue-eyes

Quote from: MrPink on January 21, 2003, 16:42:42
LOL

Of:
Mono
Stereo
Dolby Surround
Dolby Digital 5.1
DTS

;D

Groetjes,
Oscar

Ik denk niet dat Garmt hiermee akkoord kan gaan, er mist een naam in dit rijtje ;)

Hint: Klinkt erg logisch ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink

Nee, dat zou een ander rijtje worden met o.a. Prologic I en II, Circle Surround, en Trifield. ;D
Wordt het nog een hele strijd tussen Logic-7 en Trifield. ;)

Groetjes,
Oscar

Erik

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat een nieuw iemand een verkeerd advies krijgt van een "full member" lid zonder kennis van zaken.

Dit is een redelijk zelf corrigerend/regulerend forum gebleken, zodra iemand een versterker zoekt voor zijn B&W601 boxen met zilverkabel. En een full member zou zeggen "neem de yamaha 430", dan kun je er vergif op innemen, dat er meteen 10 tegenreacties verschijnen.


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Roland


MrPink

Vind ik ook. :) Misschien nog alle eerste letters hoofdletters maken. ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Tja dit ziet er uit als een default setting...

Dat krijg je met het gezeur over titels...

Kan niemand zich meer herinneren dat hij/zij voor het eerst een forum bezocht?

Kijk je toen naar de sterren van iemand?

Ik niet in ieder geval, ik moest eerst nog uitvinden wat een replyknop deed...

Dus argumenten over aantallen en nieuwe bezoekers vind ik een beetje vergezocht.

Jammer is het dat de karma verpest is... (ahum, niet dat sommigen onder ons het goed konden gebruiken ;))

Anyway, laat de sterren in ieder geval blijven.








Vlearmoes

Mischien moet het ea wel gebaseerd worden op het aantal "zinnige" topic`s die iemand opend ipv het aantal reply`s, dan krijg je wellicht een beter idee van iemand`s kunnen.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

suyver

Ik vind het eigenlijk ook wel prima zo.l
Toen ik beginner was, toen postte ik en bekeek ik gewoon alle reacties. Als er tegenstrijdige ideeen kwamen, dan liet ik de meerderheid beslissen. Ik heb altijd alleen uitzonderingen voor Frank en Garmt gemaakt: zij zijn de administrators en zullen het dus wel het beste weten.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

diceman

Ik vind het wel oké zo als het nu is.
Het gaat om de inbreng/kwaliteit van de leden en niet om de kwantiteit.

Gewoon een gezellig forum waar we elkaar helpen,verhitte disscussies kunnen voeren  ;) maar bovenal een GEZAMELIJKE passie delen.

SiR-ROUND

QuoteMischien moet het ea wel gebaseerd worden op het aantal "zinnige" topic`s die iemand opend ipv het aantal reply`s, dan krijg je wellicht een beter idee van iemand`s kunnen.

En wie gaat dat beoordelen?

suyver

De gebruiker. Dan kom je weer bij 'karma' terug. Werkt toch niet.
Laat maar gewoon zo. Ik vind die sterren wel handig, maar die titels en zo maken toch niets uit?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

dick

#40
En als ik dan allemaal moeilijke topics open, en ik klik effe een dag flink, ben ik gelijk een Sr. Member!! Dat gaat veel sneller als 1000 topics plaatsen..Ik vind het  wel goed zoals het nu is.. Volgens mij vinden de meeste het zo goed. Er heeft nog nooit iemand geklaagd over de titels.. Dus waarom nu ineens wel? Ik denk dat je als newbie vrij snel in de gaten hebt, of iemand met veel posts echt kennis van zaken heeft, of dat dit eigenlijk alleen maar 'off-topics'  zijn..  Er is zat kennis aanwezig, om eventuele 'niet waarheden'  te corrigeren..

Groet

Erik

#41
Quote from: SiR-ROUND on January 22, 2003, 11:02:16
QuoteMischien moet het ea wel gebaseerd worden op het aantal "zinnige" topic`s die iemand opend ipv het aantal reply`s, dan krijg je wellicht een beter idee van iemand`s kunnen.

En wie gaat dat beoordelen?
Frank en Garmtz natuurlijk die hebben toch niets te doen   :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jurjen

#42
Quote from: SiR-ROUND on January 22, 2003, 11:02:16
En wie gaat dat beoordelen?

De computer natuurlijk! Het is eigenlijk heel eenvoudig.

score = (3*bf+bf2-2*mf) * (4*(dm+pi*tp+5*mp-7*dp) - 2*(3*tr+5*dr+7*mr))

Hierin is:

 dm = aantal dagen dat je al lid bent
 tp   = totale aantal posts van jezelf
 dp  = aantal dagen geleden dat je iets gepost hebt
 mp = aantal posts in de afgelopen maand
  tr   = totale aantal gelezen pages
 dr   = aantal dagen geleden dat je voor het laatst iets hebt gelezen
 mr  = aantal reads in de afgelopen maand
 bf   = bonusfaktor: aantal posts van anderen waarin jouw naam genoemd is
 bf2 = bonusfaktor: het gebruik van rare woorden, zoals "deinterlacen"
 mf  = malusfaktor: aantal animated gifs in je signature
 pi   = ongeveer 3.1415927

Dit leidt automatisch tot:

  • wie veel leest maar weinig post is een "muurbloem"
  • wie hier vaak rondhangt is een "stamgast"
  • wie hier vaak rondhangt en ook veel post is een "gangmaker"
  • als je langere tijd niks doet degradeer je tot "ex-gangmaker", "ex-stamgast"
  • van een vers lid weet je niks, dus da's gewoon een "vreemdeling"
Makkelijker kunnen we het niet maken. Leuker wel.

Het alternatief is: wekelijks een schriftelijk examen afnemen om je expert-status te beoordelen.

-Jurjen.

PS. oeps ik ben vergeten smileys in te voegen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

garmtz

Quote from: jurjen on January 22, 2003, 23:01:52
Quote from: SiR-ROUND on January 22, 2003, 11:02:16
En wie gaat dat beoordelen?

De computer natuurlijk! Het is eigenlijk heel eenvoudig.

score = (3*bf+bf2-2*mf) * (4*(dm+pi*tp+5*mp-7*dp) - 2*(3*tr+5*dr+7*mr))

(...)

Het alternatief is: wekelijks een schriftelijk examen afnemen om je expert-status te beoordelen.

-Jurjen.

PS. oeps ik ben vergeten smileys in te voegen.


Whoehahaha! :D Ik vind de sterren prima. Had er al vrijwel vanaf het begin 5. En ze zijn nog rood ook! ;D

MrPink


suyver

QuoteWhoehahaha! :D Ik vind de sterren prima. Had er al vrijwel vanaf het begin 5. En ze zijn nog rood ook! ;D

Ik vind de gele sterren veel mooier!
En nee hoor, ik heb niet jalours... ::)
Never underestimate the predictability of stupidity...

MrPink

De rode sterren staan ook een beetje scheef, alsof ze last hebben van de wind..."hoge bomen vangen veel wind"? ;D

Groetjes,
Oscar

The Foundation

rode sterren , lijken alsof ze zijn 'opgebrand'  ;D

SiR-ROUND