WLM luidspreker

Started by citac, December 29, 2006, 21:20:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

citac

Hier een test van de WLM Diva Monitor
http://www.wlm-loudspeakers.com/DIVA_MONITOR_STEREO_Review_10_2006.pdf ,
Met 100% doet tie mee met Topmonitoren als de Dynaudio C1 , Focal Micro Utopia BE e.d. alleen is de WLM een stuk goedkoper.
OP een duitse forum heeft iemand de WLM Diva (vloerstaander versie) van 4000 euro verkozen boven zijn ex-B&W 803D.
Kende WLM nauwelijks ,maar lijkt me een interessante nieuwkomer.
NB. De beide Diva`s zijn trouwens de instappers van WLM, kun je voorstellen hoe hun toppers klinken.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Harry HT

Hoi,
Quote from: citac on December 29, 2006, 21:20:30
Hier een test van de WLM Diva Monitor
Na het lezen van deze test was ik reuze nieuwsgierig geworden. Op een audiobeurs in Belgiƫ kreeg ik de kans om te luisteren daar stonden deze speakers niet zo goed opgesteld, een verkeerde ruimte, heb de speaker toen niet echt goed kunnen beluisteren. Wel goed kunnen bekijken.

QuoteKende WLM nauwelijks ,maar lijkt me een interessante nieuwkomer.
NB. De beide Diva`s zijn trouwens de instappers van WLM, kun je voorstellen hoe hun toppers klinken.
Op VAD heb ik voor de 2e keer naar deze speaker kunnen luisteren, toen klonken ze wel goed. Ook de vloerstaanders klonken goed. In het VAD '06 topic kun je lezen dat meeste bezoekers enthousiast zijn over dit merk.

Het fineer (kleur) vind ik prachtig van dit merk.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

citac

Dank Harry, zal naar de VAD topic kijken.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1