mono versterker voor subwoofer

Started by moviemaus, April 29, 2002, 14:48:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

moviemaus

Hallo,

Ik gebruik voor mijn ht een boston 12.4 pro subwoofer. deze heb ik over uit mijn caraudio tijdperk(daar ik nu een klein autootje heb en geen ruimte had voor deze mooie woofer en het met een 10" doe tegenwoordig) ik heb daar een tijdje 1 kanaal van een yamaha rx-v2095 op gehad en nu weer een kenwoodje van 70W rms. Ik wil hier een mono verterker voor gaan aanschaffen omdat de 70W nu iets te weinig is(de yamaha gaf een voor het vermogen indrukwekkende hoeveelheid laag) welke mono versterkers (2 kanaals zou ook wel kunnen, heb ik een reserve kanaal) presteren goed in het laag met een aanzienlijk vermogen? Mijn recever is een denon 3802. Denon heeft een mooi mono blokje de poa-s1 maar die is me ff te duur(20.000 eur)

Wie o Wie heeft een goede suggestie?

groeten
maurice

J.A.F._Doorhof

#1
Waarom gebruik je niet gewoon een BASMODULE ?

Ik kan je Hypex 500W leveren voor rond de € 725,00 die gebruik ik nu ook en zijn echt fantastisch. (490W @ 8Ohm en 760W @ 4Ohm)

Je hebt dan een echte subwoofer versterker met zeer goede specs.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

moviemaus

#2
Frank das toevallig,

ik heb daar ook aan zitten denken, een vriend van mij heeft een hs-200 op een 15" en dat gaat als een kogel.  Wat vind jij van de klank? en wat voor woofer gebruik jij? (mijn woofer is overigens 350W continu belastbaar dus met een hs 500 heb ik meer dan genoeg)

heb jij de 200 en de 500 vergeleken? is de 500 alleen maar zwaarder of zit er nog meer verschil in met de 200?

tnx,