Rotel

Started by beetle99, January 17, 2003, 20:55:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dannyvdm

Waar hebben jullie de 1066 en 1075 zo goedkoop gekocht en/of voordelig ingeruild?

Mail me de namen svp van de winkels,  deze mogen geloof ik niet op het forum. [email protected]

Wie heeft er ervaring met deze combinatie en kef (reference) speakers?

PM

Zit er op de voorversterker een delay om lip-sync problemen te verhelpen? Ik ben namelijk ook geintereseerd in deze set
Groeten, Peter

suyver

Danny: You got mail!

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Robbo

@PM:  er is geen lip-sync delay mogelijk op de 1066


Voor de geinteresseerden:  mijn RSP-976 (voorganger 1066; dezelfde DAC's; alleen 5.1 ipv 7.1)  gaat er binnenkort uit.


Rob

Dannyvdm

Rob, Ik heb je gemaild

blue-eyes

Quote from: MrPink on January 24, 2003, 02:10:03
Interessante vraag, blue-eyes! Misschien goed voor een apart topic?

Groetjes,
Oscar

Ga ik nu doen! Even overdenken waar ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Ettepet

Quote from: suyver on January 24, 2003, 14:30:14
Danny: You got mail!

-Freek.
Ik heb ook interesse in een goedkoop adresje, het goedkoopst wat ik tot nog toe hoorde was 2650 euro.

Edwin.

Ettepet

Quote from: Ettepet on January 26, 2003, 06:48:32
Ik heb ook interesse in een goedkoop adresje, het goedkoopst wat ik tot nog toe hoorde was 2650 euro.
Inmiddels gekregen, nogmaals bedankt! :)

Goverias

Ik ben op zoek naar de RB-1080 voor een leuk prijsje. Kan iemand me hiervoor een adresje mailen?

Alvast dank,
Armand

[email protected]

-V-

Ik had ook wel graag een goedkoop adres om Rotel op de kop te tikken ...
En moest het online zijn ware het nog beter ;)

Anyone ?

Mail me : [email protected]

Thx  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

suyver

Kijk eens bij MiepKniep:

http://www.miepkniep.nl/tplmain.cfm?

Zij vinden vaak zeeeer aantrekkelijke prijzen..

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Ettepet

Quote from: suyver on February  5, 2003, 14:14:56
Kijk eens bij MiepKniep:

http://www.miepkniep.nl/tplmain.cfm?

Zij vinden vaak zeeeer aantrekkelijke prijzen..

-Freek.
Ik heb ze een week geleden gemailed, zoals op hun web-site wordt aangeraden, maar niks gehoord.  Heb jij gebeld?

Brandon

Hoi,

even over MiepKniep. Heb zelf gisteren de prijs van een Rotel RMB-1095 opgevraagd (nieuwsgierigheid... ::). Paar uur later kreeg ik een mail dat het product gevonden was voor een prijs van: E1285,- incl BTW ;D!!!! Ik heb hem daarop meteen besteld maar vraag me af of het wel de RMB-1095 is.....

Mvg,

Brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Goverias

Ik heb ook de Rotel RMB-1095 aangevraagd. Deze is  inderdaad 1285 Euro.

Goverias

Brandon,

Heb je het adres al doorgekregen? Kun je me even een mailtje sturen?

[email protected]

Groeten,

Armand

Brandon

Rectificatie:

de prijs (E1285,-) weergegeven door miepKniep aangaande de Rotel RMB-1095 is onjuist, dit is de prijs voor de RMB-1075. De RMB-1095 is bij het betreffende bedrijf E2250,- :(

Mvg,

Brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Goverias

Het was ook te mooi om waar te zijn. Maar ja het maken van vergissingen is menselijk.

-V-

Ik heb net antwoord gekregen van MiepKniep voor
een Rotel RSX-1055 aan 1285 € ...

Lijkt mij een hele mooie prijs ... Als ik dat had geweten toen 2 maand geleden mijn Denon 3802 kocht , zou het zeker en vast de Rotel geworden zijn ...  :-[

Tjah , niks aan te doen , gedana zaken nemen geen keer ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Doerak

Miepie is goed bezig  ;) (not)

Ik vroeg een prijsopgave van de Denon AVC-A1SR versterker.
Kreeg ik als antwoord dat dit een oud model is en niet meer leverbaar ???
Tis potverdorie momenteel het reference model van Denon.
Tja.....

Erik

Quote from: -V- on February  6, 2003, 14:18:14
Ik heb net antwoord gekregen van MiepKniep voor
een Rotel RSX-1055 aan 1285 € ...

Lijkt mij een hele mooie prijs ... Als ik dat had geweten toen 2 maand geleden mijn Denon 3802 kocht , zou het zeker en vast de Rotel geworden zijn ...  :-[

Tjah , niks aan te doen , gedana zaken nemen geen keer ...
Gewoon verkopen, nu je er nog een leuke prijs voor akn krijgen en overstappen desnoods met verlies  anders blijf je er maar aan denken en storen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Scarp

Let wel op met waar je Rotel koopt. Als het geen officiele dealer is dan zullen ze geen garantie bieden.
http://www.rotel.com/dealers/notice.htm

suyver

Ik heb mijn 1066 en mijn 1075 via miepkniep gekocht. Het scheelde zo'n 650 euro (samen) t.o.v. de listprice. Duidelijk de moeite waard!

Een klein nadeeltje: de 1075 heeft een deukje bovenin, maar dat maakt mij niet zo veel uit.

Qua garantie: het bedrijf die de versterkers geleverd heeft, zegt dat zij de garantie regelen. Hopelijk heb ik ze nooit nodig!

Het zijn in ieder geval mooie versterkers!

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

Oh, en ze kwamen hem netjes thuis brengen. Dus niet opgestuurd of zo.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Scarp

In principe gaat garantie via de winkel, dus zoveel zorgen hoef je je niet te maken. En zo'n rotel verwacht je niet stuk te gaan binnen een jaar. Wat kostten beide nou samen dan eigenlijk als ik vragen mag?

suyver

Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar 1180 euro voor de 1075 en 1250 euro voor de 1066 = 2430 euro samen. Natuurlijk moet je dan nog wel 5 interlinks hebben (in mijn geval Eichmann). Die kosten ook nog zo'n 250 euro samen.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...