Re: IS Europe 2007, Amsterdam

Started by donaldk, December 21, 2006, 17:06:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • ISE 2007

donaldk

Oh jee, bijna alweer vergeten mijn kaartje aan te vragen, zou ik 3 maanden terug al doen;-).

ThomasBelgium

Ben niet zo dol op die show. Ik bedoel maar, hoeveel bedrijven die relevant zijn voor de home theater markt zie je daar nu eigenlijk? Vijf? Acht? 

donaldk

Tja, als je helemaal uit Belgie moet komen...

brtram

Quote from: donaldk on December 21, 2006, 19:54:01
Tja, als je helemaal uit Belgie moet komen...

Toch een mooi excuus/smoes om een dagje naar Amsterdam te gaan  ;D

Spacebass

Jammer, strenge grenscontrole, kom ik nooit doorheen  :D

donaldk

#5
Dinsdag toch maar even een bezoekje brengen aan de stand van de bekende distributie- en convertor boxen fabrikant TV One. Hopelijk zijn ze wel zo slim om een real-live demo te geven, want een stapel kastjes, zoals je maar al te vaak tegenkomt op tradeshows loop je zo voorbij.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=55123.msg825861#msg825861


Oh ja, weet iemand toevallig welke Aziatische leverancier een klein standje had op de linker achterhoek van hal 11 twee jaar terug op ISE 2005? Zij hadden twee kleine simpele lcd-projectortjes naast elkaar staan, inderdaad ook geblend.

De interface op het scherm vertoonde het DPI Digital Projections logo. Er stonden wat mensen te praten met de twee Aziatische mannetjes achter het tafeltje, dus ik dacht; ik kom later wel even terug, maar ja toen moest ik weg naar een andere bijeenkomst...

Rmanen

Ik ga morgen eens kijken of ik een kaartje kan krijgen via werk >:D, Ik zou vooral KEF zn draadloze set eens willen zien O0

donaldk

Als het niet lukt, een van de forumsponsoren heeft een registratie aangeboden, moet je alleen even Lars de gelegenheid geven zijn scherm te demo-en;-).

Rmanen

Hoe bedoel je? Als ik op uitnodiging binnen zou kunnen komen zou mooi zijn, want de kans dat mn baas betaald is gering. Die ziet het nut niet zo in van beurzen en up to date blijven 8)

Rob

donaldk

Inderdaad klick even op de banner van kingpin screens. Zo zijn er nog vele bedrijven die je kunt benaderen (350+ exposanten), maar een handige googleaar komt ook een heel eind.

indy500

En heb een kaart aangevraagd Gratis bij KINGPIN ben benieuwd. ;)

donaldk

Ik vermoed dat je een code krijgt die je moet invoeren op de registratiesite, je bent te laat om de badge nog via de post te krijgen, dus je moet dan een print maken en deze meenemen naar de registratiebalie.

Ik heb zelf ook geen badge ontvangen dus morgen maar eens kijken hoe het met mijn registratie staat, want ik kreeg wel netjes een mailtje terug na mijn aanmelding, dus misschien is dat wat ik moet uitprinten of moet ik mij alsnog online aanmelden. Ik kreeg al wel diverse email en ook een belletje om langs te komen op diverse stands, dus ik neem aan dat ik goed geregistreerd sta.

Rmanen

Idd even de pagina uitprinten en u komt binnen. Ik heb dus ook kaartjes ;D

Rob

donaldk

Ja, ik kijk morgen even in mijn mailbox en als het niet duidelijk is stuur ik gewoon een mailtje aan de ISE manager;-). Anders heb ik inderdaad nog wat gegooglede mogelijkheden achter de hand;-). Maar ik heb liever mijn gratis kopje thee, van een van de bekende Rai hostessen;-).

Rmanen

Dat doe je goed, ik krijg daar nooit wat gratis ;D

donaldk

#15
...

Kingpin Screens

Voor degenen die nog naar de ISEurope willen komen en geen kaarten hebben:

Ga naar onze website en klik daar op de homepage op de link over ISE. Je krijgt dan via een auto-responder direct alle gegevens toegestuurd waarmee je op de site van ISEurope de kaarten kunt aanvragen. Vul onze code in en je bent gratis binnen!

Wellicht tot op de beurs!
Lars

donaldk

Ja, ik ben van de week na twintig mogelijkheden maar gestopt met googlen;-). Autoresponder is wel makkelijk. Ik had als het goed is al een persoonlijke registratienummer gekregen via email, maar ja kan het mailtje niet meer vinden. De OE Inbox.dbx is voor de zoveelste keer gecorrumpeert, dus nu moet ik wel definitief eens met een recovery programma aan de slag om weer een nieuwe index te halen uit die 1,85 gig aan email. Zwak hoor dat OE zo slecht overweg kan met een niet eens zo grote hoeveelheid email;-).

spotmatic

Ik ben al twee jaar geleden overgestapt op Thunderbird, en nooit een probleem gehad :)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

jaco

Ik kan Woensdagmiddag of Donderdagmiddag.
Wanneer gaan andere mensen, wellicht leuk om kennis te maken.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

donaldk

Ik ga op Dinsdag. Ik probeer het op een dag te doen. Ik heb een morgenmiddag een afspraak met Sony, dus kan/ga niet meer schuiven. Ik moet nog even de 'must see's gaan plannen. Natuurlijk de grote namen, Barco, Christie, JVC, Mitsubishi, Panasonic, Sony, enz. Fogscreen lijkt mee ook wel eens leuk in het echt te zien, maar als iemand nog andere 'must see's' weet?!

BarcoCRT

Quote from: jaco on January 29, 2007, 12:11:58
Ik kan Woensdagmiddag of Donderdagmiddag.
Ik ben er woensdag.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

donaldk


donaldk

Dus niemand op de openingsdag?

BarcoCRT

2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0