€ 1000 voor een demo Benq PE7700 een goeie deal?!

Started by genesis, December 18, 2006, 09:09:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Markaudio

Quote from: patrick_vdb on December 18, 2006, 10:56:55
Hoi Genesis,



Bovenstaande is een goed voorbeeld van het 'regenboog effect' bij DLP's. Een momentopname is al genoeg om te zien of je er echt last van ondervind of niet ;)

mvrg

Patrick

Dank! Ik vroeg me al af hoe dit effect er uit ziet.
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

genesis

Nog een Probleem met de Benq, lipsync problemen, dás wel mateloos storend, storender als het RBE effect! :-X

Genesis
Carpe Diem

patrick_vdb

Hi Genesis,

Quote from: genesis on December 25, 2006, 01:56:23
Nog een Probleem met de Benq, lipsync problemen, dás wel mateloos storend, storender als het RBE effect! :-X

Niet zozeer een probleem met de Benq maar een logisch gevolg wanneer het beeld geprocessed wordt door een DSP. Heeft jouw Primare geen lipsync correctie?

mvrg

Patrick

Berserker

Dat wilde ik net zeggen. Volgens mij is dat helemaal niet specifiek een probleem van de Benq. Je kunt dit makkelijk recht trekken door de Lip Sync delay te gebruiken op je processor/receiver.

Marantz AV8802A | NAD M25 | KEF R11, R2C, R800DS, R8A | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | JVC DLA-RS440U | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

genesis

Quote from: patrick_vdb on December 25, 2006, 06:56:09
Hi Genesis,

Niet zozeer een probleem met de Benq maar een logisch gevolg wanneer het beeld geprocessed wordt door een DSP. Heeft jouw Primare geen lipsync correctie?

mvrg

Patrick

Nope, een kennis die werkt bij More Music (O.a. Importeur van Primare) geeft aan dat Primare daar een apart Lypsync apparaat voor heeft koste 310 euro, zit  niet geintegreerd in de Primare apparatuur!

Genesis
Carpe Diem

Berserker

Damn, dat is zuur! Tja, dan moet je voor jezelf afwegen of het dat waard is. En anders een andere processor  :P
Marantz AV8802A | NAD M25 | KEF R11, R2C, R800DS, R8A | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | JVC DLA-RS440U | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"