Miami Vice

Started by ATI850, December 17, 2006, 16:27:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nwolsink

Quote from: yepsels on December 17, 2006, 22:45:02
Ik vond hem leuk, maar inderdaad niet ultiem.
Wat het specialer maakte is dat ik hem in de VS heb gekeken, helaas niet in Miami  ;D.

Wat ik toch wel het meeste miste was de Tune van de serie  >:( !

Ik ook
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

This Game

Vandaag eindelijk wat HD-materiaal gevonden bij de MM, van de 3 HD-DVD's was er 1 Miami Vice, alleen stond er niks op over Unrated of Dual/combo disc, wel dat je er een HD-DVD voor nodig had. Dus volgens mij doet met hier weer goedkoop, of eerst de dvd kopen of wachten tot de HD-spelers betaalbaar zijn.
Krijg je weer het zelfde geleuter als vroeger met DVD, wil je gelijk een goede uitvoering van de film/disc, moet je de Regio 1 bestellen  >:(
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Erik

Nou eigenlijk vond ik hem best redelijk de moeite, ik herkende echt de sfeer van MC uit de jaren 80 :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Xstream

Ben een echte Michael Mann fan, maar ik von dit echt een draak van een film. Grain is leuk, sfeer ook, geluid ook lekker natuurlijk maar het hele verhaal slaat gewoon nergens op. Bijna saai.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

HTR

oh het slaat zeker wel ergns op, ze willen drugs dealers oppakken door met ze samen te gaan werken  ::) ;D

Grindtegel

Mijn vriendin zit hem nu nog af te kijken maar ik ben maar gaan internetten, wat een ontzettende schijtfilm is dit zeg, niet normaal. Zo ontzettend saai, pfff met hele grote afstand de slechtste film die ik dit jaar heb gezien. Ik was hier ook al wel bang voor maar aangezien we dit jaar oa naar Miami gaan toch maar geprobeerd en mijn verwachtingen zijn meer dan waargemaakt (over de film dan).

Is Colin Farell de ongewenste mislukte zoon van Brad Pitt en Russell Crowe? Wat een vreselijk acteur zeg, braak.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Quote from: Grindtegel on June  8, 2007, 22:39:26
Mijn vriendin zit hem nu nog af te kijken maar ik ben maar gaan internetten, wat een ontzettende schijtfilm is dit zeg, niet normaal. Zo ontzettend saai, pfff met hele grote afstand de slechtste film die ik dit jaar heb gezien. Ik was hier ook al wel bang voor maar aangezien we dit jaar oa naar Miami gaan toch maar geprobeerd en mijn verwachtingen zijn meer dan waargemaakt (over de film dan).

Is Colin Farell de ongewenste mislukte zoon van Brad Pitt en Russell Crowe? Wat een vreselijk acteur zeg, braak.
Als je naar Miami gaat kun je een US PS3 voor mij meenemen. Dan ben ik af van het gezeur met de regiocode. ;D
Kermit

Jimmy Conway

Hate it or love it.

Voor mensen die de film ingaan voor het acteerwerk ala Heat, of op zoek zijn naar nostalgie is het geen uitblinker.

Ik vond de film een sterk staaltje cinematografie. Een duizelingwekkende aaneenschakeling
van indrukwekkende beelden. Ik heb hem gezien in Metropolis en het detail was geweldig.
Mann weet toch iedere keer weer een bepaald rauwe sfeer neer te zetten, van een soort
wat ik bij andere films nog niet gezien heb. Dit in combinatie met geweldige muziek en vette geluidseffecten
(bijvoorbeeld de zwaar caliber inslagen in de FBI auto)

Xstream

Dat vond ik bij Collateral wel ... bij deze kun je cinematografisch waarderen (net zoals ik), maar het blijft verder zo'n onder ontwikkelt slap k*t verhaal dat het voor mij niet overeind blijft. De schiet scene is interessant idd - idee dat je er echt bij bent - maar daar houdt het dan wel op. Op elk ander facet schoot ie IMO tekort ...

Over rauwe sfeer gesproken ... dan vond ik Children of Men 10x beter ...

Cinamatografie - Babel de absolute winnaar van afgelopen jaar IMO. Al vond ik The Fountain ook erg boeiend op dat gebied ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Jimmy Conway

Quote from: Xstream on June 13, 2007, 02:50:48
Over rauwe sfeer gesproken ... dan vond ik Children of Men 10x beter ...

Daar vond ik de schaal waar het zich afspeelde erg klein ;D

angel66

ongelofelijke schijtfilm :-\

Erik

#36
Dit forum begint steeds meer op fok.nl te te lijken
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

-Freek-

Quote from: Erik on June 27, 2007, 12:14:07
Dit forum begint steeds meer op fok.nl te te lijken
Idd, daar maken ze ze ook van die die rare fouten fouten.

;D

OscarTango

Ik bleef als 10 jarig jongetje al laat op voor Miami Vice ( ze herhalen het nu weer op VT4, yipiee )... voor de auto's en de muziek... zwarte Ferrari Daytona, en Brothers in Arms van dire Straits terwijl ze 's nachts over de verlaten highway scheuren....heerlijk. En de muziek in de nieuwe MV film vind ik ook geweldig...staat vaak aan in de auto ( ook cabrio ) en dan lekker met dakje open cruisen....hmmm. Jammer van het weer nu...

De film zelf vond ik helemaal niet slecht, maar inderdaad....de sfeer van toen was er niet. Maar dan hadden ze ook echt Don Johnson en -hoe heet ie ook alweer - moeten inhuren... en Castillo...ach gewoon de hele cast van toen  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Erik

#39
Dan was je net iets te jong om met zo'n stoer wit colbertje rond te lopen en schoenen zonder sokken :)
Dat hoorde er toen een beetje bij.

Maar ben ik dan de enige die de film wel de sfeer uit de jaren 80 vond oproepen?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jimmy Conway

Quote from: Erik on June 27, 2007, 19:37:03
Maar ben ik dan de enige die de film wel de sfeer uit de jaren 80 vond oproepen?

Er waren wel wat overeenkomsten, maar jaren tachtig sfeer,
dan hadden ze Izzy moeten casten.  ;D


Del member

Op zich vermakelijk filmpje leuke nightshots daar is Mann sterk in. Plot wel erg dunnetjes en de visuele en gedragstrekjes van die Li Gong doen me beetje aan een ex denken. Nog gek dat ik gisteren ergens ga eten en zij net wegrijdt twee uur later staat Miami Vice een heuze deja vu op te roepen. Och ja 4G gelooft niet in toeval  O0