DAC shootout bij Guido Tent, 27 januari 2007

Started by hifiman, December 9, 2006, 19:56:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Ik neem aan dat je
26 januari bedoeld...?

Jean Sibelius

Quote from: garmtz on December 12, 2006, 20:15:08
Ik neem aan dat je
26 januari bedoeld...?
Een vrijdagavond is niet echt handig voor de mensen die uit het zuiden moeten komen :-X.

Bovendien heeft Jan Rotterdam voor zaterdag 27 januari de Kharma demo geregeld (wordt een beetje erg veel) ;)

Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hifiman

Quote from: Jean Sibelius on December 12, 2006, 20:19:28
Een vrijdagavond is niet echt handig voor de mensen die uit het zuiden moeten komen :-X.

Bovendien heeft Jan Rotterdam voor zaterdag 27 januari de Kharma demo geregeld (wordt een beetje erg veel) ;)

Groetjes, Jan
Ik bedoelde december  ;D Het was een grapje (al zou ik wel kunnen want de vrouw moet toch werken die dag)  :P

Maar ook even serieus dan, misschien eerst even inventariseren wat we willen qua dagdeel/dag van de week. Persoonlijk denk ik dat het handig is om een zaterdag of zondag middag te pakken..

reMC

Quote from: Audioloog on December 12, 2006, 20:24:17
Maar ook even serieus dan, misschien eerst even inventariseren wat we willen qua dagdeel/dag van de week. Persoonlijk denk ik dat het handig is om een zaterdag of zondag middag te pakken..

Eerst de locatie vaststellen?

hifiman

Quote from: reMC on December 12, 2006, 20:32:33
Eerst de locatie vaststellen?
Ehhhh jaa je hebt gelijk Remco, ik was er stiekem eigenlijk al vanuit gegaan dat het dus bij Garmt gaat worden  ::)

sandervg

Quote from: reMC on December 12, 2006, 20:05:46
Dat is wel heel snel :o Ik ben in ieder geval de weekenden bezet en durf er mijn set om te verwedden dat we niet iedereen nog dit jaar bij elkaar krijgen ;)
Ik denk als we de opbrengst van deze weddenschap verdelen onder de andere aanwezigen, ik vandaag nog kan regelen dat we dit jaar allemaal bij elkaar kunnen komen  ;D  ;D  >:D   (behalve jij natuurlijk  >:D )
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

reMC

#56
Quote from: sandervg on December 13, 2006, 11:21:32
(behalve jij natuurlijk  >:D )

You got me ;D Of eigenlijk niet dus :P

sandervg

Zaterdagmiddag of zondagmiddag is uitstekend.

Ik heb volgens mij nog geen verplichtingen staan voor januari, dus noem maar een datum!
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

hifiman

#58
Wat de lokatie betreft, we hebben nog niet alle stemmen binnen, dus willen degenen die nog niet gereageerd hebben even wat laten horen aub  :-*

garmtz

Toch vind ik het ook best interessant wat Guido (Tent) voor set heeft staan om eventueel daar te evalueren.

hifiman

Quote from: garmtz on December 13, 2006, 11:51:45
Toch vind ik het ook best interessant wat Guido (Tent) voor set heeft staan om eventueel daar te evalueren.
Dat was ik even verrgeten (sorry, druk druk).

Ik stel voor dat we even opnieuw stemmen allemaal, de mogelijke gastheren zijn dus:
- Garmtz (Den Haag)
- reMC (Groningen)
- Guido Tent (Eindhoven)

hifiman

#61
Ik stem wederom voor lokatie Garmtz  ;D

Edit: mijn volgorde:
1. Garmtz
2. Guido
3. reMC

sandervg

#62
Garmtz of Guido zijn beide okay.

Edit: Remko is natuurlijk ook heel erg okay, maar ik had het even over de locaties  ;D >:D
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Jean Sibelius

#63
Mijn voorkeur (grotendeels gekleurd door reisafstand) ;)
1. Guido Tent
2. Garmtz
3. reMC
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hifiman

Kom op heren (die nog niet gereageerd hebben), laten we de vaart in dit topic houden om zo tot een concreet plan voor deze shootout te komen  :D

garmtz

Ik wachtte eigenlijk op een antwoord van Guido. Immers, zijn woord "laboratorium" voor zijn luisterset klonk wel geschikt voor zo'n vergelijk... ;)  Maar als hij niet snel reageert zal ik wel een beslissing forceren... ;D

Audiofiel

Ik zit zelf niet zo ruim in mijn tijd de komende weken, maar een vergelijk met de speler van Guido vind ik wel ontzettend interessant! :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on December 15, 2006, 16:37:02
Ik zit zelf niet zo ruim in mijn tijd de komende weken, maar een vergelijk met de speler van Guido vind ik wel ontzettend interessant! :D
Om even in (jouw) stijl te reageren: vergelijk met WAT  ???  ;D

Audiofiel

Quote from: Audioloog on December 15, 2006, 16:42:02
Om even in (jouw) stijl te reageren: vergelijk met WAT  ???  ;D

QuoteTopic: DAC en cd speler shootout

In een shoutout worden toch de deelnemende spelers vergeleken? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on December 15, 2006, 16:49:53
In een shoutout worden toch de deelnemende spelers vergeleken? ::)
Dat snap ik ,maar dat was niet het punt  ;D

Guido Tent

Quote from: garmtz on December 13, 2006, 11:51:45
Toch vind ik het ook best interessant wat Guido (Tent) voor set heeft staan om eventueel daar te evalueren.

Hoi

Ik heb zelf ontworpen 300b single ended triodes en Ensemble PA1 luidsprekers en Audio Note E luidsprekers. De Ensemmbles zijn precies en transparant, ereg geschikt om electronica op te beoordelen. De Audio Note's geven wat meer lol in de weergave, maar kleuren meer en zijn wat minder vlak in respons.

groet

Guido

Guido Tent

Quote from: garmtz on December 15, 2006, 16:34:31
Ik wachtte eigenlijk op een antwoord van Guido. Immers, zijn woord "laboratorium" voor zijn luisterset klonk wel geschikt voor zo'n vergelijk... ;)  Maar als hij niet snel reageert zal ik wel een beslissing forceren... ;D

Ik ben 8 Januari weer terug uit Barcelona, en in Januari redelijk wat tijd. Kan iemand me off line mailen voor afstemmen data ? Ik bezoek htforum niet dagelijks.......

groet

Guido

hifiman

Quote from: Guido Tent on December 15, 2006, 19:47:39
Ik ben 8 Januari weer terug uit Barcelona, en in Januari redelijk wat tijd. Kan iemand me off line mailen voor afstemmen data ? Ik bezoek htforum niet dagelijks.......

groet

Guido
Prima, ik hou je wel op de hoogte Guido!

hifiman

Quote from: garmtz on December 15, 2006, 16:34:31
Ik wachtte eigenlijk op een antwoord van Guido. Immers, zijn woord "laboratorium" voor zijn luisterset klonk wel geschikt voor zo'n vergelijk... ;)  Maar als hij niet snel reageert zal ik wel een beslissing forceren... ;D
Eigenlijk vind ik alle 3 de sets van alle 3 de potentiele gastheren zeer interessant  8)

Zullen we anders een kleine deadline stellen (mbt beslissing waar). Ik stel voor dat we een ieder van de potentiele aanwezigen een kans geven te reageren tot 20 december, dan gaan we op die datum aan de hand van de dan aanwezige reakties een knoop doorhakken.

uweslankheid

Mocht er nog een plekje vrij zijn of iemand afvallen , houd ik me aanbevolen!
Epson: EH TW-9400   Naim: NDX   Thorens: TD-160 Super (SME)   Spectral: DMA-150, DMC-15 SHHA   Sony: BluRay   B&W: Nautilus 802   Transparent: Musiclink Super, Ultra