E.T.

Started by codemann, February 10, 2003, 11:58:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

codemann

Er zijn dacht ik 3 versies van E.T. uit (regio 2 dan) :
- de gewone
- eentje met "special edition" op
- eentje met "collectors edition" op

Iemand enig idee wat het verschil tussen deze 2 laatste is? Waar kan ik best zo'n dingen trouwens opzoeken dat ik dat niet altijd hier moet gaan vragen  ;)

J.A.F._Doorhof

De collectors edition bevat wat extra spul zoals een CD, Boek etc. En is ZEER de moeite waard MAAR het origineel bevat geen DTS track, iets dat de gewone weer wel ondersteund.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Quote from: codemann on February 10, 2003, 11:58:53Waar kan ik best zo'n dingen trouwens opzoeken dat ik dat niet altijd hier moet gaan vragen  ;)
De Nederlandse DVD sites lijken me hier de aangewezen plek voor info.
Maar ja, over R1 is altijd veel meer info te krijgen. Dat is een van de redenen dat je beter R1 kan kopen. En zeker bij ET, want de gewone R1 bevat ook de originele versie van ET.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

codemann

Quote from: FrankL on February 10, 2003, 17:29:29
Maar ja, over R1 is altijd veel meer info te krijgen. Dat is een van de redenen dat je beter R1 kan kopen. En zeker bij ET, want de gewone R1 bevat ook de originele versie van ET.

Mja, kheb die special edition voor €15 of €20 tweedehands zien staan in perfect staat... Vandaar da ik het ff overweeg  ;)