Harman Kardon negatief koopadvies?!

Started by abel00, January 13, 2003, 20:09:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

abel00

Ben van plan een AV-reciever en een nieuwe dvd-speler aan te schaffen. Vanuit een voorliefde uit het verleden ben ik me ook op Harman Kardon gaan orienteren. Wat merkte ik tot mijn verbazing: mijn 2 favoriete hifi zaken (Versnel en Hobo in Apeldoorn) verkopen al meer dan een jaar geen HK meer. Reden: enorm veel mankementen (palletsvol returns!) sinds de produktie van de VS naar China is verhuisd en een importeur die niet thuis geeft.

Kunnen jullie deze ervaring delen?? Of zijn er mensen die wel goede recente ervaringen met HK hebben?

Vincent

Er gaat idd wel eens iets fout met Hk maar dat gebeurt ook met andere merken. Voor zover ik weet heeft de nieuwe serie nergens last van en klinken de nieuwe versterkers al een klok vooral de 7500 en de 8500  8)

Tja.... alleen het uiterlijk anders had ik het misschien wel geweten :D

Greetz

Vincent

chendy

Hi there!

Nee hoor! Gewoon kopen. Ik heb zelf een tijdje met een AVR-3000 gedraaid zonder enige problemen. Nu heb ik een Pioneer VSX-D811. Na 2 mnd. intensief gebruik lijkt het erop dat mijn pre-outs niet meer 100% zijn. Die gaat dus terug. Het kan dus idd met alle merken gebeuren dat er iets stuk is/gaat.

Mvg, Chendy.
PCH A100 > Sony 40" Bravia 1080p >  5.1 set-up
powered by Johnny Walker