Taken, nieuwe SF serie van Spielberg

Started by Grindtegel, January 13, 2003, 16:44:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Heeft iemand de eerste aflevering al gezien (wordt op de BBC uitgezonden).

Lijkt me een erg gave serie, zie ook :

http://www.bbc.co.uk/cult/taken/index.shtml


A.s. vrijdag wordt de 1e aflevering herhaald (bb2 om 00.35 uur) ik ga zeker kijken!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

FrankL

Nee, maar ik ben wel erg benieuwd.
'Darla' uit Buffy speelt mee.
(http://us.imdb.com/Name?Benz,+Julie)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Robbo

Ik ben benieuwd.  Het verhaal lijkt vrij standaard, maar met Spielberg erachter zal het wel de moeite waard zijn.   Hopelijk wordt het in BB uitgezonden.   Ik zet de video in elk geval klaar.  


Rob

Sarjenka

bedankt voor de tip ! Ik hoop dat het weer eens een sci-fi serie wordt die weer anders is dan waar we mee worden doodgegooid...

Verder: BBC breedbeeld??? ze zenden niet eens dolby surround uit... ik meen me te herinneren dat ik nog nooit bb bij de BBC heb gezien (maar ik kan me vergissen hoor).

MrPink

De BBC heeft regelmatig bb uitzendingen hoor, maar of het ook met een serie zo zal zijn weet ik niet.

Groetjes,
Oscar

MAD

Quote from: Sarjenka on January 13, 2003, 23:47:46
bedankt voor de tip ! Ik hoop dat het weer eens een sci-fi serie wordt die weer anders is dan waar we mee worden doodgegooid...

Alles wat al jaren is uitgekauwd in the X-Files, Outer Limits, etc. doen ze hier nog eens dunnetjes over. Niets nieuws onder de zon en zeker niet de kwaliteit van bijv. de serie Band of Brothers. Helaas... :-\

Grindtegel

Gisteren de eerste aflevering( eerste twee...) gezien en ik vond het nog niet echt geweldig.

Behoorlijk veel drama, verdraaid weinig actie en spanning.

Ik ga de volgende aflevering nog wel kijken maar als die niet beter wordt kap ik ermee.

De serie haalt bij lange na niet het hoge productienivo van Band of Brothers en ziet er af en toe zelfs goedkoop uit.

Ik hoop dat het beter wordt...

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Sh*t, toch nog gemist.   Nou ja, kan ook niet alles zien  ;)


Rob

MrPink

LOL! Ik heb het ook gemist! :) Een vriend van mij vond het ook niet zo geweldig.

Groetjes,
Oscar