Welke muziek luister je vandaag?

Started by VlisChris, November 26, 2006, 20:16:57

Previous topic - Next topic

P_j_V and 18 Guests are viewing this topic.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Paul1967

Momenteel Off the wall- Michael Jackson (persoonlijk mijn favo album van hem).

oud_account_1

Kom ik thuis ligt daar de nieuwe Dream Theater... :headbanging:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Douma

Michael Jackson vs. Buswacka! - Billie Jean. Heerlijk remix van een van mijn favoriete nummers van Michael Jackson.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

yulunga

Nobody's Tune van Wouter Hamel. Een tijdje terug naar het concert geweest en om de een of andere reden heeft dat er voor gezorgd dat de cd ineens een heel stuk interessanter geworden is.

Fatalfelix

#5655
Quote from: Douma on June 26, 2009, 21:50:41
Michael Jackson vs. Buswacka! - Billie Jean. Heerlijk remix van een van mijn favoriete nummers van Michael Jackson.

Die ga ik eens checken, ken wel de Derek Howell remix van Remember The Time
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

wil

En toch ga je op een dag als vandaag Michael Jackson draaien. Persoonlijk vind ik het mooiste nummer het door Miles Davis gecoverde "Human Nature" van het live album "Munich Concert". Dat staat nu ook op.


wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Douma

QuoteDie ga ik eens checken, ken wel de Derek Howell remix van Remember The Time

En die ken ik weer niet. Ook maar eens checken... maar eerst Dave Clarke World Service afronden.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Alex Groningen

Sluit me ook aan bij het rijtje Michael Jackson, de album thriller. Gisteravond ook gedraaid met een paar vrienden, en staat nu weer te spelen.
En straks the best of Omd.

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Alco

Quotestraks the best of Omd
Die draai ik de laatste tijd ook weer wat vaker.  Hun mooiste nummer vind ik eigenlijk 'the dead girls' van het album Pacific Age.

Nu staat bij mij op:
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

sr7000

Quote from: squadra on June 26, 2009, 21:32:03
Kom ik thuis ligt daar de nieuwe Dream Theater... :headbanging:

En en?? Hoe bevalt hij?

oud_account_1

Quote from: sr7000 on June 27, 2009, 11:55:32
En en?? Hoe bevalt hij?
Ik twijfel tussen 'geniaal' en 'meer van hetzelfde', maar dat ligt bij DT een beetje voor de hand.
De cd met covers is wel gewoon geniaal.
En de cd met instrumentale versies heb ik nog niet geluisterd, maar zal zeker wat zijn voor iedereen die zich aan labrie ergert.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

sr7000

Quote from: squadra on June 27, 2009, 12:20:34
Ik twijfel tussen 'geniaal' en 'meer van hetzelfde', maar dat ligt bij DT een beetje voor de hand.
De cd met covers is wel gewoon geniaal.
En de cd met instrumentale versies heb ik nog niet geluisterd, maar zal zeker wat zijn voor iedereen die zich aan labrie ergert.

Klinkt als verplichtte kost voor DT liefhebbers dus :pompom: Ik zal hem meteen eens uitchecken  :headbanging:

Paul1967

Quote from: wil on June 26, 2009, 22:50:23
En toch ga je op een dag als vandaag Michael Jackson draaien. Persoonlijk vind ik het mooiste nummer het door Miles Davis gecoverde "Human Nature" van het live album "Munich Concert". Dat staat nu ook op.


wil

Inderdaad het mooiste nummer van het Thriller album.

S@m


wil

Quote from: Paul1967 on June 27, 2009, 12:41:22
Inderdaad het mooiste nummer van het Thriller album.

Maar dan nog gespeeld door Miles Davis! Miles was een grote inspirator voor Michael Jackson. Waanzinnig als jouw inspirator dan jouw nummer gaat spelen. Miles doet dat zó schitterend ingetogen, daar krijg je heel lang kippevel van. Deze is ook op DVD uitgebracht (heb ik helaas niet), daar krijg je zelfs vochtige ogen van.  8)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

wil

Nu: Invincible van Michael Jackson

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

sr7000

Draai momenteel ook de nieuwste Dreamtheater  O0 Eerste indruk: Gaaf: ze zijn weer een beetje terug gegaan naar het geluid van Images and Words. Sowieso de moeite waard :headbanging:

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Asphyxion

Antony and the Johnsons - The Crying Light LP
Bonnie Prince Billy - Beware LP
Bonnie Prince Billy - Lie Down in the Light LP


roeleken

BONNIE is geweldig !!!

Luister nu the Streets- Original Pirate Material

da's wel andere koek dan Bonnie maar ook leuk
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Alex Groningen


DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

advr

#5674
Enigma, 15 Years After - The Dusted Variations, prachtig, rustig, heerlijk om de zondag mee te beginnen ;D

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster