Welke muziek luister je vandaag?

Started by VlisChris, November 26, 2006, 20:16:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Henkjan_O

Quote from: gerard1 on April  9, 2023, 11:10:41


Amyl and The Sniffers - Guided By Angels



die heb ik een paar keer live gezien, wat een energie  :headbanging:
de zaal werd een moshpit  :headbanging:
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

#35602
Mollono Bass & Friends - Darkness


https://tidal.com/track/47165610
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

chansig

Lijstje met allemaal leuke herkenbare muziek uit de jaren 60/70.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

B-art

#35604
Mollono Bass - Mandalo


https://tidal.com/track/249523935

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Automaat

Meer luisteren dan kijken: Hans Zimmer Live in Paraguay en dan in het bijzonder Chevaliers de Sangreal. Wat een mooi muziekstuk vind ik dat!
Reading the HTForum is learning every day!!

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

DofN

#35609
Going Down To Laurel

Album: Songs and After Thoughts

Artiest: Steve Forbert

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Benco


Henkjan_O

The Vices - Unknown Affairs

Ergens vorig jaar tipte m'n dochter "The Vices", bandje uit Groningen. Op basis wat ze toen uit hadden vond ik ze 'veelbelovend' en 'prima aan te horen' maar nog niet meer dan dat. Fast forward naar nu, de luitjes verkopen zonder moeite de subtop aan zalen uit in NL (o.a. Maassilo, TiVr, Metropool, Effenaar, etc) en hebben een nieuw album uit, wat die belofte meer dan waarmaakt.
 :clapping:  Echt een sterke plaat, die ook kwa gevoel goed getimed is want ik krijg er enorm zin in terrasje in de zon van   :worship: 




https://thevicesofficial.bandcamp.com/album/unknown-affairs
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)


gizmo2

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Henkjan_O

 :worship:  40 jaar oud vandaag, nog net zo goed als toen   :worship:






imho de beste band ooit
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Carrol

Hoe krijg ik een foto geüpload.
Voorheen had je een balkje waarmee je iets kon toevoegen.
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

Deleted User

Klik "Attachments and other options" open, dan ADD FILES, dan kan je naar een foto zoeken. Openen en UPLOAD en INSERT

De foto staat dan tussen [attach ]voorbeeld.jpg[/attach]




Deleted User


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Henkjan_O

In februari kwam dit album van Die Wilde jagd uit, had ik ff gemist.  #aanrader

https://diewildejagd.bandcamp.com/album/ophio

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Tabcam

Henk Wijngaard - Ik moet nog wat jaren mee

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

brt

Quote from: Henkjan_O on April 13, 2023, 00:15:01:worship:  40 jaar oud vandaag, nog net zo goed als toen   :worship:






imho de beste band ooit

Helemaal met je eens. Zó veel mooie liedjes... Wat is jouw favoriete album van ze?
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Unkhman

#35622
Feist - Multitudes (2023)


NUC8i7BEH - Roon - Kii Three BXT System
https://www.facebook.com/unkh.nl

Deleted User

Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon - Live At Wembley 1974


Folder.jpg

Henkjan_O

Quote from: brt on April 14, 2023, 01:11:29Helemaal met je eens. Zó veel mooie liedjes... Wat is jouw favoriete album van ze?
Quote from: brt on April 14, 2023, 01:11:29Helemaal met je eens. Zó veel mooie liedjes... Wat is jouw favoriete album van ze?
lastige keuze, eigenlijk alles t/m AftP is zo geniaal, en alles daarna ook nog super goed.   ik denk dat ik met t pistool op m'n hoofd echt maar 1 mag kiezen dan toch op Document uitkom, maar dat heeft ook met de herinneringen aan toen het net uit was te maken.  of toch Out Of Time (voor de zelfde reden)...   
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)