Welke muziek luister je vandaag?

Started by VlisChris, November 26, 2006, 20:16:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Sk

Quote from: Maximus_Aurelius on October 16, 2019, 21:49:44
Live album van hem is erg goed  :inlove: en Canone degli spazi

Klopt inderdaad! Luistert erg lekker weg.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

DofN

Orchestra of the Deutsche Oper Berlin, Carl Orff
Orff: Carmina Burana



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

sterremos

De CD van Snow partol , Wildness ;D


[

DofN

Grace Jones - Nightclubbing (Deluxe)




You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#29104
We Are Growing
Margaret Singana
Lady Africa


Oud wereldhitje.

https://www.youtube.com/watch?v=9u7o-jRe6DI

Meteen wat andere versies opgezocht:

We Are Growing
DJ Surge feat. Margaret Singana, Laxton
We Are Growing (Full Length Mix)

bombombom :) Met opgepompt laag. Lekker.

We Are Growing (SlamDog Mix)
DJ Surge feat. Margaret Singana, Laxton
We Are Growing (SlamDog Mix)

We Are Growing 12 Inch Remix
Margaret Singana, van Blerk / Laxton / Singana
We Are Growing

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#29105
Rhythm Is a Dancer
SNAP!, B. Benites, J. "Virgo" Garret III, T. Austin, D. Butler
Rhythm Is a Dancer

https://www.youtube.com/watch?v=NPBAVqqD5xQ

The Power
SNAP!, Antoniette Colandreo
SNAP! The Power Greatest Hits (Deluxe Version)

The First The Last Eternity (Till The End)
SNAP!, Benito Benites, John "Virgo" Garrett III
SNAP! The Power Greatest Hits (Deluxe Version)

Rhythm Is A Dancer (U Can Feel It)
SNAP!, Benito Benites, John "Virgo" Garrett III
SNAP! The Power Greatest Hits (Deluxe Version)


   
   
   
   
      
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#29106
In The Water
Mon-o-phone
Two

https://www.youtube.com/watch?v=W77e4Az3HOo

Lover Of Mine
Beach House, Victoria Legrand
Teen Dream

https://www.youtube.com/watch?v=7rrG-uONREE
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Jack_D

Zimmer met het gelijknamige album Zimmer.
Beetje "simpele" muziek maar zitten toch een paar nummers bij die direct in je onderbewustzijn terecht komen.


Kan ook hier helaas weer alleen maar een mp3 van vinden, cd kwaliteit of hi-res kom ik nergens tegen.


https://youtu.be/I5zdEtBGnPQ




Dirk

Quote from: Jack_D on October 19, 2019, 00:56:32
Zimmer met het gelijknamige album Zimmer.
Beetje "simpele" muziek maar zitten toch een paar nummers bij die direct in je onderbewustzijn terecht komen.

Kan ook hier helaas weer alleen maar een mp3 van vinden, cd kwaliteit of hi-res kom ik nergens tegen.
je bedoelt wslk gratis in cd kwaliteit? op Qobuz staat 'ie namelijk gewoon.  klinkt idd best lekker zo bij de koffie ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

DofN

Meteen even in FLAC kwaliteit opgezet (Qobuz) en laat het momenteel indalen in mijn onderbewustzijn  :P. Het is een diepe en vrije val.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#29110
Quote from: TabCam on October 17, 2019, 00:06:35
Radiohead - Daydreaming (stereo underground remake)   

Is dit een andere versie dan die op het album staat?

Dit wel een lekkere remix:

https://soundcloud.com/stereoundergroundmusic/radiohead-day-dreaming-stereo-underground-remake
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Quote from: doorofnight on October 19, 2019, 09:09:21
Is dit een andere versie dan die op het album staat?

Dit wel een lekkere remix:

https://soundcloud.com/stereoundergroundmusic/radiohead-day-dreaming-stereo-underground-remake
Het is dezelfde remix denk ik, bij Soundcloud klinkt het als dezelfde versie alhoewel hij op youtube beter lijkt te klinken. Ik had de Soundcloudversie alleen niet gevonden toen ik zocht op radiohead-day-dreaming-stereo-underground-remake :angel:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

Top. Ik luister geen youtube via de stereo. Soundcloud klonk eigenlijk al prima hier.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

wil

#29113
Alfredo Rodriguez - Tocororo

Ook virtuoos en aanstekelijk met Richard Bona live.

Groet, wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Jack_D

Betalen voor muziek is voor mij geen probleem, registeren, lid worden, en abonnementen wel.......
Of kun je ook van Qobus cd-kwaliteit of hi-res kopen zonder een abonnement?

Oke... zelf even gekeken, ben ten slotte niet blind  :D .........
Lets see what the Qobus website has to say about it
Inloggen met facebook(heb ik niet en wil ik niet), dus verplicht registeren... en mijn geboorte datum opgeven, waarom?.... ach... ik weet het.... dit is mijn hersenkronkel, maar privacy en anonimiteit is voor mij een groot goed. Door mijn werk ben ik mijn er helaas heel erg van bewust wat er allemaal met jouw en mijn gegevens gebeurd en of kan gebeuren. Dus vandaar een boertje dood aan dat registeren overal, overal en overal.....
 
En noem mij ouderwets maar ik wil mijn muziek gewoon lekker in huis hebben, zij het op een zilver schijfje of anders digitaal op mijn media server, dus een streaming abo is helemaal niets voor mijn.

Misschien eens op zoek naar een Qobuz stroman(tussenpersoon) voor de incidentele hi-res download, want inderdaad hij staat gewoon in HI-RES te koop bij Qobus.

En ja... jullie hebben helemaal gelijk, ik maak het mijzelf misschien wel erg moeilijk, het is maar waar je je prettig bij voelt.

Quote from: Dynky on October 19, 2019, 08:00:04
je bedoelt wslk gratis in cd kwaliteit? op Qobuz staat 'ie namelijk gewoon.  klinkt idd best lekker zo bij de koffie ;)

Sirius666

Quote from: Jack_D on October 19, 2019, 19:31:53
Betalen voor muziek is voor mij geen probleem, registeren, lid worden, en abonnementen wel.......
Of kun je ook van Qobus cd-kwaliteit of hi-res kopen zonder een abonnement?

Oke... zelf even gekeken, ben ten slotte niet blind  :D .........
Lets see what the Qobus website has to say about it
Inloggen met facebook(heb ik niet en wil ik niet), dus verplicht registeren... en mijn geboorte datum opgeven, waarom?.... ach... ik weet het.... dit is mijn hersenkronkel, maar privacy en anonimiteit is voor mij een groot goed. Door mijn werk ben ik mijn er helaas heel erg van bewust wat er allemaal met jouw en mijn gegevens gebeurd en of kan gebeuren. Dus vandaar een boertje dood aan dat registeren overal, overal en overal.....
 
En noem mij ouderwets maar ik wil mijn muziek gewoon lekker in huis hebben, zij het op een zilver schijfje of anders digitaal op mijn media server, dus een streaming abo is helemaal niets voor mijn.

Misschien eens op zoek naar een Qobuz stroman(tussenpersoon) voor de incidentele hi-res download, want inderdaad hij staat gewoon in HI-RES te koop bij Qobus.

En ja... jullie hebben helemaal gelijk, ik maak het mijzelf misschien wel erg moeilijk, het is maar waar je je prettig bij voelt.

Wat ook kan: maak een apart mailadres aan welke je enkel voor registraties gebruikt. Geboortedatum maak je wat anders van. NAW idem. Of moet je met je credit card betalen?

Tabcam

Drie pareltjes om de dag mee te starten :coffee:

Isaac Chambers - Moonlight Ride ft. Blue(y) Moon.   (Youtube)    (Spotify)    (Tidal)    (Soundcloud)   (Beatport)




Ulisus - Pan Klub   (Youtube)    (Spotify)    (Tidal)    (Soundcloud)    (Beatport)    (Last.fm)




Tamahau - Know my Name    (Youtube)    (Spotify)     (Beatport)

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

Anna Ternheim
A Space for Lost Time

Die Ternheim maakt toch maar mooie muziek. Helaas heb ik steeds vaker het idee dat ik met links wat minder begin te horen. Ik denk soms ook dat het inbeelding is.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Fijne rustige analoog klinkende opname en een lekker typisch jaren 80 nummer, beetje in de gepolijste sfeer van Donald Fagen met the Nightfly of Steely Dan met Aja:

If I Had A Rocket Launcher
Bruce Cockburn
Stealing Fire (Deluxe Edition)

https://www.youtube.com/watch?v=3WwwNqpvhXQ&list=OLAK5uy_m0y4QtCIKe44UZ9NAL0n7OgBqwVX0x1bo&index=8
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

minplus

Quote from: doorofnight on October 20, 2019, 09:39:30
Anna Ternheim
A Space for Lost Time

Die Ternheim maakt toch maar mooie muziek. Helaas heb ik steeds vaker het idee dat ik met links wat minder begin te horen. Ik denk soms ook dat het inbeelding is.



Dat laatste heb ik ook, inclusief wat variabele tinnitus links. Momenteel even volledig afwezig (?wat heb ik gegeten?) maar vannacht/morgen zal het er weer zijn is mijn ervaring tot nu toe.
Maar prima muziek idd.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

DofN

Gelukkig dat het ook weg kan zijn.

Quote from: TabCam on October 20, 2019, 08:46:02

Isaac Chambers - Moonlight Ride ft. Blue(y) Moon. 

Ulisus - Pan Klub   

Tamahau - Know my Name   

Leuk nummertje van Chambers. Tamahau is ook wel aardig bassminded :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#29121
Ghostdream
Nick Nicely
Sleep Safari

https://www.youtube.com/watch?v=laZH6UpMcDQ


I. Allegro
Julia Schröder, Johann Sebastian Bach
Bach: Violin Concerto No. 1 in A Minor, BWV 1041 (Live)

https://www.youtube.com/watch?v=XGGx5MhnQqY

En een van de mooiste nummers van de afgelopen jaren:

Strangest Thing
The War on Drugs

https://www.youtube.com/watch?v=bvmEYgFsgyg



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

yosi Horikawa - Spaces    (Youtube)    (Spotify)    (Tidal)    (Bandcamp)    (iHeartRadio)

Master of realistic electronic spaces :worship:

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Lucky.L

Gregory Alan Isakov with the Colorado Symphony

Prachtig  :music:
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Maximus_Aurelius

Even lekkere akoestische set van Metallica.

Helping Hands... Live & Acoustic at the Masonic.

Vooral de cover When a Blind Man Cries.  :inlove:

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.