Author Topic: Wat is jouw laatste stereo - aanwinst  (Read 2556012 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Jack_D

Re: Wat is jouw laatste stereo - aanwinst
« Reply #18625 on: October 10, 2019, 11:19:55 »
De Kef RDM serie is een "monitor" serie, die zijn toch wat neutraler en transparanter dan dan veel andere type speakers. Slechte opnames vallen sneller door de mand. Ze zijn wat licht op het laag, en gevoelig voor de juiste plaatsing, een klein stukje naar voren/achter/links/recht kan al een groot verschil maken in het laag.

Ik weet niet hoe de echte staat is van deze speakers,  maar op de foto's zagen ze er goed uit, als dat in het echt ook zo is heb je een leuk setje voor een zeer mooie prijs.

Een leuke upgrade tov je oude kef speakers. :thumbs-up:

Sinds gisteren de Kef RDM2 in de woonkamer staan. Dit klinkt echt heel erg lekker in onze huiskamer. Ik was een beetje bang dat ze te weinig laag zouden hebben, maar in onze klankkast (houten vloer op houten basisvloer) klinkt het verbazingwekkend vol. Dat ligt vast aan de ruimte, maar ik ben er blij mee.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
KEFfende speakers bijten niet

Offline remco320

« Reply #18626 on: October 10, 2019, 11:41:04 »
Ze zien er erg goed uit! Zonder meer een fijne wissel. Juist dat meer analytische karakter is wat mij zo aanspreekt. Jammer dat sommige muziek (lees: startende bandjes en singer songwriters zonder gedegen opnames) minder goed te beluisteren is, maar dat doen we dan via de spotify en de telefoon.

Offline Peerless Monster

• Mr. Plinius
  • HT forum donateur
  • Beyond The Elite Upper Class
  • Trade Count: (+54)
  • Total likes: 53
  • Note to my self: Don't lose it!!!
« Reply #18627 on: October 10, 2019, 12:08:15 »
Sinds gisteren de Kef RDM2 in de woonkamer staan. Dit klinkt echt heel erg lekker in onze huiskamer. Ik was een beetje bang dat ze te weinig laag zouden hebben, maar in onze klankkast (houten vloer op houten basisvloer) klinkt het verbazingwekkend vol. Dat ligt vast aan de ruimte, maar ik ben er blij mee.

Mooi om te horen dat ze goed zijn terecht gekomen!
Mooie dingen voor echt een ditto prijs.
Die kom je niet vaak tegen.

Maar tegenwoordig koop je ook reference series van weleer voor het dubbele, maar dan zit je gebakken aan kleine vloerstaanders...
Stereo: CA-plates | Jeff Synergy II | Jeff Rowland model six | Genesis V of Acoustat model one + one 2x of Avalon Avatar | Test RS cables | Sonos Connect | Michell | Dual CS510 platenspeler | Akai AM75 | Mark Levinson DAC 36 | Sennheiser HD800
HT: JVC HD750 | CA-plate Diamond 2 en 3 | Marantz AV8802A nog geen ev | Acoustat model one gemodificeerd door Audiofiel 2x| Acoustat model one 2x |  Acoustat Spectra 1100 1x center | Subwoofer Teufel M 9500 SW THX Ultra 2| Apple TV 3 |Dune HD

Offline Angus

« Reply #18628 on: October 11, 2019, 19:16:48 »
Audiofiele switch. Silent Angel Bonn N8

(Image removed from quote.)

Hoi Maximus, ik heb je even een PM gestuurd
Wadia di322 dac | 2xWadia a340 mono | Furutech bekabeling | LG Oled C7 | McIntosh C47 pre-amp | Piega Classic 40.2 speakers | Beyer Dynamic T1 hoofdtelefoon.

Offline fietser

« Reply #18629 on: Yesterday at 12:13:16 »
Devialet 220Expert Pro
Audio Research LS17SE voor- en DS225 eindversterker, Michell Gyrodeck, Martin Logan Vantage, Auralic Aries/Vega, PS audio GCPH Pre, Audioquest Comet, Nordost SMB, PS Audio AC3,  PSaudio Quintet en PS audio power plant premier.

Offline Mitch--

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+5)
  • Total likes: 28
  • music is all that matters!
« Reply #18630 on: Yesterday at 13:20:57 »
Devialet 220Expert Pro

Prachtig! Ik flirt ook met het ideee...... ::)
Linn Akurate Exakt DSM - Akurate Exaktbox-I - Linn Majik Isobarik Exakt

Offline Kerkhoffd

« Reply #18631 on: Yesterday at 13:23:19 »
Een topper Fietser. Combineert ook goed met Manger begreep ik.
Devialet 400 - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - Linn Akurate DS/1 - MIT Matrix 28s luidsprekerkabel - AudioQuest Diamond Digital Coax v2 BNC to RCA - AudioQuest Diamond Digital Coax v2 RCA to AES/EBU - AudioQuest Carbon 72v DBS RFI filters - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 switch - AudioQuest Diamond v2 netwerkkabel - Qobuz Sublime

Offline fietser

« Reply #18632 on: Yesterday at 14:30:43 »
Ik vind het schitterende combi. Samen met de Crystal Micro Diamond Cable en Roon gaat het als een speer. Maarja als ik het niks vond had ik het niet gekocht  ;. Vervangt tenslotte alles behalve de draaitafel.
Audio Research LS17SE voor- en DS225 eindversterker, Michell Gyrodeck, Martin Logan Vantage, Auralic Aries/Vega, PS audio GCPH Pre, Audioquest Comet, Nordost SMB, PS Audio AC3,  PSaudio Quintet en PS audio power plant premier.