LOTR FOTR hoe vaak gezien ?

Started by J.A.F._Doorhof, January 12, 2003, 20:46:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoe vaak heb jij hem gezien

1
3 (15%)
2
4 (20%)
3
1 (5%)
4
4 (20%)
5
3 (15%)
6
2 (10%)
7
0 (0%)
8 of meer
3 (15%)

Total Members Voted: 20

J.A.F._Doorhof

Ik nog maar één keer (tijd gebrek) en wil binnenkort de special edition een keer gaan kijken (heb alleen de originele nog maar gezien).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

The Foundation

De optie  'nul' staat er niet bij!

Bij deze : 0

MrPink

1x in de bioscoop en al een keer of 7 of 8 op dvd. :)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

1 x in de Bios
1 X Huurversie
2 X 4 disc R2 versie
1 x 4 disc R1 versie

(Komt echt zelden voor dat ik zovaak dezelfde film achter elkaar zie)

Roland

Quote from: Anthrax on January 12, 2003, 21:56:20
De optie  'nul' staat er niet bij!

Bij deze : 0

The same here..... ::)

Raymen

 1 X in de bios
1 X huurdvd
4 X 4disc r2

mvrgr,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Tjonge dat meen je niet, NOG NOOIT LOTR gezien !?

Waarom niet ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roland

Ach, waarom wel....
Ik heb de divx 2 cd versie liggen.... maar geen zin om te kijken.
Ik beloof, dat als ik mijn nieuwe tv danwel projector heb, dat ik z.s.m. lotr fotr ga kijken  ;)

PauluZzzZzz

Ik een keer de normale versie op divx en vorige week de extended versie op dvd.

De extra's op dvd3 vond ik trouwens niet echt interessant. dvd4 heb ik nog niet gekeken.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

MrPink

Roland, dan moet je wel de Extended Edition kijken hoor! ;)

Pauluzzzzzzzzzz, je hebt alle documentaires bekeken en je vindt niets interessant? ??? Ik vond het echt geweldig, en heb regelmatig met open mond zitten kijken hoe alles tot stand gekomen is...maar goed, smaken verschillen. :)

Groetjes,
Oscar

Ice Qbe

2 maal in Bios (1 x "gewoon", 1 x LOTR "marathon")
2 maal op DVD (2 dvd versie)
1 maal op DVD (4 dvd versie) <= en deze is echt kicken...niet alleen omdat de film nu (nog) langer duurt, maar vooral de vele extra's zijn super !!

Weet iemand trouwens waar je die grote film "posters" kunt kopen...en ik heb het dan over die grote linnen doeken die je bij de bios ziet hangen....met een afmeting van 2,5 x 4 mtr....
_________________
It crazy to see, people be
What society wants them to be...BUT NOT ME !
http://up.to/iceqbe

The Foundation

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 13, 2003, 20:01:17
Tjonge dat meen je niet, NOG NOOIT LOTR gezien !?

Waarom niet ?

MvrGr.
Frank

Ik weet niet waarover de film gaat , (heb zelfs nog nooit de verhaallijn gelezen op de achterkant van de dvd)
Ik ben te lui om me erover te verdiepen , en ik denk dat ik de film niet graag zal zien (heb wel al previeuws gezien).

Mischien moet jij even een reden geven , waarom de film een aanrader is? ;)

ub4b

Quote from: Anthrax on January 14, 2003, 22:36:30

Ik ben te lui om me erover te verdiepen , en ik denk dat ik de film niet graag zal zien (heb wel al previeuws gezien).

De XBLASTER is toegekomen, amai zo vroeg 07:40 ...

Toen LOTR uitkwam in de scoop had ik zo'n 4 SVCD preview versie die enorm goed was, nooit zin om CD-R's te shufflen dus altijd de eerste 45m opnieuw en opnieuw gekeken totdat ik het zo beu was : als ik dan de fim op DVD had heeft het maanden geduurd voor hem uitgekeken heb.

suyver

5x op DVD en 1x in de bioscoop. Misschien vanavond nog maar eens...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

blackball147

3 keer in de bioscoop
1 keer gehuurd ( 2 disc versie )
5 keer extended versie ( aankoop )

TTT 2 keer in bioscoop.

de extras van de 4disc extended versie nog niet gezien, omdat ik de magie er een beetje wil inhouden tot ik alles gezien heb ( ook ROTK)

Bjorn

pas 1x in de bioscoop.

Heb de extended edition nu alweer bijna 2 maanden hier liggen, maar heb hem nog niet kunnen bekijken. Ik krijg altijd pas na 21u zin om film te kijken en dan is die 3.5 uur van lotr toch wat lang/dan wordt het al snel te laat om hem op referentieniveau (want dat moet natuurlijk wel ;)) te kijken.

Ik moet binnenkort echt eens een zondagmiddag gaan vrijmaken, want de extended edition lijkt me heel gaaf!

MrPink

Moet je zeker doen Bjorn! En ook de extra's zijn zeer de moeite waard. :)

Groetjes,
Oscar

Marcel W

Ik heb de extended versie al vele malen gezien, zeker vaker dan 8 keer.
Mensen die zeggen dat ze niks aan deze film vinden, missen volgens mij (= mijn nederige persoonlijke mening) elk greintje fantasie en inlevingsvermogen.

Toevallig heeft een vriend de film een paar weken geleden bij me bekeken, hij had hem nog nooit gezien maar was er aanvankelijk nogal negatief over (van wat hij had gehoord en gelezen). Ik zei hem, dat hij het eerlijk moest zeggen als de film hem tegenviel, en dat ik dan meteen een andere film zou opzetten, maar hij heeft de extended versie in één keer uitgekeken. En zei achteraf, dat dit één van de mooiste films was die hij de afgelopen jaren had gezien.

En inderdaad, als je alle extra's ook nog een aandachtig bekijkt, dan krijg je pas werkelijk een indruk van de e n o r m e aandacht voor detail die aan deze film is geschonken.

Kortom, wat mij betreft een topfilm van de allerhoogste categorie.

MrPink

Hear hear! :)

Heb je trouwens geen breedbeeld ogen? ;D

Groetjes,
Oscar

Marcel W

Inderdaad, ik moet altijd weer even acclimatiseren als ik in de buitenlucht kom en mijn ogen weer op "rond" moet instellen  :-)

Bjorn

Nou, ik heb gisteren voor het eerst de extended edition van the fellowship kunnen bekijken (en meteen erachter aan de dvd screener van two towers...  ;D). WAUW, deze versie is zoveel beter dan de theatrical cut... Ik zie nu al uit naar de extended edition van two towers!

dENDen

1 dag voor dat ik op vakantie ging draaide FOTR snel nog even naar de bioscoop gegaan = 1x, terug van vakantie na drie weken meteen nog een keer in de bios = 2x, DvD versie uit meteen gekeken= 3x, Extended versie zsm gekocht meteen gekeken = 4x, 3 dagen voor TTT nog een keer de Extended = 5x

5 keer nu gezien... op naar de 6e  ;D
...en wachtend op de TTT DvD natuurlijk, dan kunnen we de 2 films achter elkaar zien