mijn nieuwe avontuur

Started by phy, November 25, 2006, 13:31:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JoWa

Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

RZeemering

Quote from: phy on March 25, 2024, 16:05:59en af en toe probeer ik eens een andere versterker  ;D
Ah! Daar staan ze! Ik was al een paar kwijt... je hebt ze netjes opgeslagen  ::)
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Contour


Mediator

Tamelijk unieke verzameling versterkers zeg. Is het meeste zelfbouw? Zit er ook solid state bij? Ik zie ook wel de nodige monoblokken. Klopt dat?

phy

In deze kast staan de meeste mono blokken ja solid state heb ik er niet zoveel van
het meeste is inderdaad zelf bouw en een paar zijn door mezelf gebouwd.

phy

Morgen komt Rob Dingen me helpen met het inregelen van de subwoofers :thumbs-up:
Ik heb het redelijk maar ik weet eigenlijk niet precies wat ik aan het doen ben  ;D
Het is toch fijn als hij het 1 en ander kan meten en misschien is een andere plaats beter ze staan nu in de hoeken achter de luidsprekers

Rob_Dingen

We gaan het meemaken.

Rob

MarKath

Zo, is dat niet een beetje too much voor de woonkamer?
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

chansig

Nee, hoe meer conusopp voor het laag hoe beter.  :headbanging:  :headbanging:  :headbanging:

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Quote from: phy on March 24, 2024, 07:49:42Het it al weer een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb maar de hobby is gewoon doorgegaan.
ik heb nu een eigen luisterruimte /prutshok  ;D
ongeveer 8x4 meter en een flink hoog plafond ik geloof meer dan 3,60 meter.
Daar ben ik aan het experimenteren met Altec 820 luidsprekers met 15 cellen hoorns
en daar ben ik al een heel eind mee op weg qua filtering.
nou heb ik 2 subwoofers gekocht Rel stadium daar dat is mijn nieuwe uitdaging om dat af te stellen nu heb ik ze gewoon in de hoeken achter de luidsprekers gezet zoals Rel het aangeeft en op gehoor ingesteld in een kwartiertje en vind het al een fijne aanvulling maar omdat ik nog nooit met subwoofers gewerkt heb vroeg ik me af of er op dit forum misschien iemand is die me ermee wil helpen uiteraard tegen vergoeding  ;)
Om er het beste uit te halen en misschien inmeten
hier is een filmpje van mijn systeem in het prutshok nog zonder subs, let niet op de rommel dat hoort zo  :P 
 

Wat een gave LS.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

jahtari

Quote from: phy on April 11, 2024, 22:01:03Morgen komt Rob Dingen me helpen met het inregelen van de subwoofers :thumbs-up:
Ik heb het redelijk maar ik weet eigenlijk niet precies wat ik aan het doen ben  ;D
Het is toch fijn als hij het 1 en ander kan meten en misschien is een andere plaats beter ze staan nu in de hoeken achter de luidsprekers

Welk nummer is dat?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub