Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.H

JBL • Eminence • Earthquake • Apple • Audeze

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Teejoo

Einhell, van bij de Gamma. We hebben hem netjes geïnstalleerd en hij werkt verder perfect.

simsatit

Toppie! gefeli, perfect voor in de zomer straks 8)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

LittleNinja

Quote from: Teejoo on May 19, 2007, 18:10:46
Fase 2: Véééél beter  ;D


Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Davey

Daar zal je zeker heel veel plezier van gaan hebben. Mooi hoor

Teejoo

En de buitenkant:

blue-eyes

Handige Harry ;D

Ziet er netjes en strak uit!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Sjors

Nejes geïnstaleerd ! hulp gekregen van een AC monteur? ook de afwerking is niet van de Gamma  ;D




Groetjes, Sjors

Teejoo

Quote from: Sjors on May 22, 2007, 10:43:49
Nejes geïnstaleerd ! hulp gekregen van een AC monteur? ook de afwerking is niet van de Gamma  ;D




Groetjes, Sjors
Nee, samen met een vriend gedaan. Ik heb wel de goot georganiseerd via mijn werk :-)

Ghosty J

#161
Quote from: Teejoo on April 11, 2007, 23:58:07
Inmiddels de éérste van de twee Velodyne SPL1200's geïnstalleerd. Beide lopen via een Behringer FBD 96/24, afgeregeld middels roomEQ. Dit werkt zeer goed en door een MIDI-interface te gebruiken kun je meteen alle filters van en naar de Behringer halen en aanpassen. Ze worden beide door de MC12 via 12V getriggerd.
De tweede staat voor volgende maand op de planning. De afstandsbediening is eigenlijk verassend handig om zaken als fase etc te regelen vanuit je luisterpositie. Verder is het een goede no-nonsens sub met een vrij lange slag die het laag van mijn set mooi aanvuld. Alleen jammer dat Velodyne zonodig hoogglans zwart moet gebruiken. Amerikanen.....

ik zie nog steeds een lege plek, heb je de 2de al binnen of hou je het toch bij één subwoofer :) ?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Teejoo

#162
Quote from: GhostyJ on May 22, 2007, 21:19:01
ik zie nog steeds een lege plek, heb je de 2de al binnen of hou je het toch bij één subwoofer :) ?
Nee hoor, donderdag komt dat mannetje met die bril weer  ;)

En dan kunnen we echt knallen!

Sjors

Quote from: Teejoo on May 22, 2007, 15:51:28
Nee, samen met een vriend gedaan. Ik heb wel de goot georganiseerd via mijn werk :-)


Klasse, het ziet er proffesioneel uit  8) net zoals als de rest van je Cinema.



Groet, Sjors

R

Quote from: Teejoo on May 22, 2007, 22:04:42
Nee hoor, donderdag komt dat mannetje met die bril weer  ;)

;D
Quote
En dan kunnen we echt knallen!

Gaaf zeg. Veel plezier alvast. ;D

molle

#165
Vet, vet, vet en vet O0 Bangelijk mooie ruimte incl. apparatuur.

Ik citeer dus 8) Echt angstaanjagend die 2 subs >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

garmtz


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

Teejoo

#169
Vandaag is BB&G in de persoon van Garmt op bezoek geweest en hij had de 2e Velodyne SPL1200 bij zich  ;D.

Ik moet zeggen een geweldige stap vooruit, werken met 2 subs, en dan ook nog echt stereo aansturing.

Wat ook een heerlijk gevoel is dat het nu 'af' is, zeker  qua audio. Aan mijn inmiddels bijna 10-jaren plan is een einde gekomen. Kortom, al mijn wensen op audio gebied zijn gerealiseerd. Wat er wel nog gaat komen is een combi speler voor blu-ray en HD-DVD. Verder zal er ongetwijfeld wel eens een full HD projector komen, maar ik ga nog geruime tijd genieten van mijn Benq. Echt prettig dat ik me nu vooral met de 'software', zowel films als muziek kan focussen.

Verder wil ik op deze plaats nog even de inmiddels bekende, maar toch nog altijd noemenswaardige service van BB&G roemen!

Mijn eigen Lexicon heeft nog een probleempje met de mic inputs tbv de RoomEQ. Hiervoor is hij inmiddels al bij de importeur geweest, maar helaas zonder resultaat. We hebben vandaag getest en weten nu zeker dat het de Lexicon is. Dit betekent dat ik de Lexicon weer een tijd kwijt ben. Gelukkig had Garmt een tweede exemplaar bij zich dat ik nu kan lenen tot die van mij weer ok is.

Nogmaals bedankt voor de perfecte SERVICE!  8)

Teejoo

#170
En een zij-aanzicht:

Jean Sibelius

Gaaf hoor twee van die subs lekker opvallend in je luisterruimte 8)

Het zal ondertussen ongetwijfeld erg gaaf klinken!

Veel plezier de komende tijd...

Groetjes, (óók aan je buren >:D)

Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

bmateijsen


LittleNinja

Geeft een tweede sub altijd zo'n hele goede verbetering? Of alleen als de processor er zo mee om gaat als de Lex??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

R