Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Super man :D

Mooie ruimte heb  je ervan gemaakt O0
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Frank.V

ziet er allemaal mooi en netjes uit ;D


B.J.

Ziet er zeker goed uit.  :D

graafke


limboconnect

Heb dit topic even over het hoofd gezien foei foei.... :o

Maar ziet er erg goed uit teejooo.

Had me even gebeld had ik je natuurlijk ook kunnen voorzien van een netwerkje.. ;D


Sanyo PLV-Z4
Proluxx scherm
Onkyo TX-SR805
B&W AS600
Dreambox 7025
Xbox HDef
Samsung 40C550
Foxconn NT-a3500
Beovox RL 1000

blue-eyes

Teejoo,

ik neem even aan dat je beweegredenen om de DVD32R weg te doen "video" gerelateerde motieven zijn? Je luistert minder stereo dan dat je film kijkt? Ik vraag me dit al een tijdje af ;). Ik hoor nu van meer mensen dat de TAG's op video gebied het afleggen. Dus voor een pure film fanaat is bijv. de Denon 3930 een verbetering.

Verder mooie afgewerkte ruimte!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Quote from: Blue-Eyes on December  4, 2006, 21:44:39
Teejoo,

ik neem even aan dat je beweegredenen om de DVD32R weg te doen "video" gerelateerde motieven zijn? Je luistert minder stereo dan dat je film kijkt? Ik vraag me dit al een tijdje af ;). Ik hoor nu van meer mensen dat de TAG's op video gebied het afleggen. Dus voor een pure film fanaat is bijv. de Denon 3930 een verbetering.

Verder mooie afgewerkte ruimte!
Ja, inderdaad video gerelateerd. Mijn huidige tussenspeler Denon 2910 is al een verbetering qua video, maar zeker minder qua geluid. Het was de meest verstandige zet, maar het doet me nog altijd pijn omdat ik waarschijnlijk nooit meer zo'n stereo sound krijg. Maar het was op dat moment zeker ook financieel de beste optie. Je kunt je geld tenslotte maar één keer uitgeven! :'(

blue-eyes

Duidelijk! Helaas dwingt geld ons vaker tot minder leuke beslissingen..... C'est la Vie!

Ik ga daar straks ook tegen aan lopen. "Gelukkig" heb ik vooralsnog minder hoge eisen op video gebied. Ik hoop, en ik ben het van plan, dat als de financieen het toelaten dat ik mijn TAG DVD gewoon kan houden als CD loopwerk en een nieuwe DVD speler ernaast kan zetten. Wellicht een Denon 3990 oid, in de verre toekomst dus. Ik wacht iig eerst een paar jaar op de doorbraak van HD DVD etc. Tot die tijd zing ik het wel uit. Vooral omdat ik zeker meer dan 50% CD luister.



Nog verdere upgrade plannen?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Loric

Fraaie set en ruimte zeg!


Loric

Teejoo

#34
@ BE: Door de DVD32R te verkopen kon ik wel de ruimte maken zoals hij nu is, en dat is natuurlijk nog altijd de grootste upgrade. Maar wie weet, komt er nog wel eens een leuk CD loopwerk.

Toekomstige upgrades: Auralex, zodat de ruimte door zowel fysieke aanpassing als electronisch (TMREQ) een top luisterruimte wordt. Volgens mij nog altijd de meest belangrijke factor, en dus ook upgrade. Dan weet je tenminste zeker dat je in elk geval 100% uit je huidige èn toekomstige apparatuur haalt! Ik moet toch altijd wel  :D als ik mensen zie die elke keer weer duizenden euro's upgraden aan apparatuur, en dan vooral op kabelgebied terwijl ze nog niet eens in staat zijn 100% uit de spullen halen die ze hebben staan. Mijn vorige luisterruimte was een zeer goed klinkende ruimte. De nieuwe ruimte klinkt heel goed in het surround gebied door de extra ruimte, maar minder bij de frontspeakers. Omdat ik weet wat ik mis ga ik dit dus éérst oplossen voordat ik met de volgende upgrades verder ga.

Dit zijn overigens 2 x SVS SB12 plus, een HD speler en uiteindelijk een nieuwe projector....... ;D

blue-eyes

Helemaal juist.

Ik maak me daar zelf ook wel schuldig aan. Ik weet ook zeker dat ik met minder geld een beter geluid had gehad dan ik nu heb. Echter zijn acoustisch aanpassingen hier verboden door de vriendin. Het is en blijft een woonkamer ;)

Ben benieuwd naar de foto's!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Eriks

nieuwe uitdaging : zoek een woord wat hierbij past... O0   pfff  schitterend!!! geweldig.

Complimenten

hoekie

Kan niets anders zeggen dan "super" !!
Mooie strak ingericht.

Gr. Hoekie

Teejoo

Foto update: De apparatuur  :D

Teejoo

En nog 2 van de ruimte.

W

Ziet er mooi uit!

wat is die glanzende kast aan je plafond?

Groeten,
Wybrand

mikeske

Rekje vol mooie apparatuur heb je daar  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

kwijl kwijl  8) das een mooie HT om nog maar te zwijgen over je goed gevulde audio rack(je)  O0



Groet, Sjors

Loric


Teejoo

Quote from: WyGo on December 25, 2006, 15:44:59
Ziet er mooi uit!

wat is die glanzende kast aan je plafond?

Groeten,
Wybrand
Dat is een Whisperflow hushbox voor om de Benq.

Gijs82

Echt een geweldige HT! Zo zou ik hem ook wel willen hebben :D!

Misschien ooit nog wel, eerst maar eens een koophuis.

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

astrobart

dat ziet er zeer gelikt uit en ook helemaal af!

Teejoo

#47
Foto's Auralex: Zie ook tekst beginpost.

Jean Sibelius

In 7 woorden: Mooie ruimte, mooie set-up en mooie apparatuur!!!

ERG gaaf 8)


Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Teejoo

#49
Auralex 2: