Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pinda13

Quote from: darkrunner on January 26, 2018, 14:47:57
Toch al een stuk of 4 hier op het forum nu met een Esmart germany of Hivilux.
Hoop dat je er even tevreden van bent eens geinstalleerd.

Jup ik ook! Top scherm en dat voor weinig! Hangt nu al jaartje tevreden in mn ht.
" no loss of fine detail "

reza

Ik ben benieuwd naar Teejoo zijn ervaringen.
welk scherm heb jij Pinda?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Zit je scherm al in elkaar?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

#2003
Quote from: reza on January 26, 2018, 22:20:17
Zit je scherm al in elkaar?
Nee, nog niet.

Eerst nog even de muur bijwerken. Die is wat beschadigd omdat ik een deel van het akoestisch schuim moest verwijderen omdat het scherm iets breder is.

Ik hoop hem morgen in elkaar te zetten en op te hangen.

reza

Hmm, zonde. Heb je morgen ook nog wat te doen :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: reza on January 26, 2018, 23:36:55
Hmm, zonde. Heb je morgen ook nog wat te doen :D
Dat sowieso. Eerst nog naar een beurs. Verder sinds gisteren last van m'n rug uit het niets.

reza

Ooh, das altijd lekker ja...
Sterkte!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Atmoz


Wow!! :o 8)

Het gaat weer hard hier :worship:

Mooie streamer! En mooi scherm natuurlijk.
Je zit ook niet echt stil he?! :angel:

Ik heb even heel weinig tijd om online te zijn en bezig te zijn met HT, maar hier krijg ik zelf ook weer zin van.
Over 2 weken de boel maar weer goed oppakken.

Heel veel succes en plezier met alles Theo.

Gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Teejoo

#2008
 :D

Size does matter zullen we maar zeggen...

Ben ook echt blij dat ik voor deze oplossing ben gegaan. Ik hoef echt niet groter met mijn evenwichtsissues. Scherm is erg mooi, montage ging ook erg goed. Ik heb hem gewoon aan hetzelfde profiel gehangen als mijn vorig scherm. Dat ging prima!

Morgen aan de onderzijde nog vastzetten met tape na verticaal waterpas afstellen en de rest eromheen fatsoeneren. Ook kan ik nu het formaat van de voet voor de center bepalen, die moet nog iets omlaag.

Verder kwam de post nog iets leuks langsbrengen van BB&G. Ook morgen uitpakken  :smile:

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

williams

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

reza

Wauw, mooi Teejoo! Wat een verschil qua grote man, size really matters :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

#2012
Quote from: reza on January 27, 2018, 19:25:37
Wauw, mooi Teejoo! Wat een verschil qua grote man, size really matters :D
het verschil is echt fors. Zal even wennen worden. Past wel bij het formaat dat de surroundinstallatie neerzet.

Weet iemand een goed adres voor zelfklevend zwart velours? Dus zoiets al op de randen van het scherm zit.

reza

Ik!!!

Hoeveel heb je nodig?
Ik heb van de week 2mt gehaald maar het is overbodig met mijn nieuwe scherm  :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: reza on January 27, 2018, 19:41:11
Ik!!!

Hoeveel heb je nodig?
Ik heb van de week 2mt gehaald maar het is overbodig met mijn nieuwe scherm  :D
Nou, waarschijnlijk niets...

Gisteren voor het eerst film gekeken: Valerian and the city of a thousand planets.

Zag er prachtig uit... maar mijn hoofd kan het blijkbaar toch niet verwerken. Nu nog last van duizeligheid en misselijkheid en daardoor ook slecht geslapen.

Het scherm gaat dus weer van de muur en het oude scherm komt weer terug. Het is niet anders  :( Hier kom je echt alleen maar achter door het te proberen.

Gelukkig heb ik de verpakking nog en verkoop het maar.

reza

Wauw....

Moet je het niet nog een keer proberen? Kan je niet verder naar achteren met je bank?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vik

Ik wil je net feliciteren met je nieuwe scherm..  ???

Is het formaat te groot?



Quote from: Teejoo on January 28, 2018, 09:57:23
Nou, waarschijnlijk niets...

Gisteren voor het eerst film gekeken: Valerian and the city of a thousand planets.

Zag er prachtig uit... maar mijn hoofd kan het blijkbaar toch niet verwerken. Nu nog last van duizeligheid en misselijkheid en daardoor ook slecht geslapen.

Het scherm gaat dus weer van de muur en het oude scherm komt weer terug. Het is niet anders  :( Hier kom je echt alleen maar achter door het te proberen.

Gelukkig heb ik de verpakking nog en verkoop het maar.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

blue-eyes

Balen. Door het scherm zelf of door de grootte?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Komt echt door de grootte. Schermateriaal is prima. Zelfs mooier dan mijn ander scherm.

Als ik het moet omschrijven is het probleem dat ik het nu met mijn ogen moet volgen omdat het zo groot is. Ik kan niet alles in een oogopslag zien. En dat is normaal gesproken heel cool, maar voor mij met mijn beschadigd evenwichtsorgaan dus niet. Dan belast ik mijn ogen/ hersenen teveel.

Ik hoop dat het vandaag wel wegtrekt.

Teejoo

Quote from: reza on January 28, 2018, 10:11:37
Wauw....

Moet je het niet nog een keer proberen? Kan je niet verder naar achteren met je bank?
nee, ik kan niet naar achteren. En nog een keer proberen wil ik niet. Ik heb er nu een jaar over gedaan dit niveau te halen, en dan zijn dit soort grappen niet fijn.

vik

Klinkt bekend "tennis wedstrijd effect" dat is inderdaad niet fijn.

Daarbij kan ik mij ook voorstellen dat de bank naar achteren geen optie is. Ik neem aan dat je zit positie is berekend op de ruimte en plaatsing van je speakers.


Quote from: Teejoo on January 28, 2018, 10:34:49
Komt echt door de grootte. Schermateriaal is prima. Zelfs mooier dan mijn ander scherm.

Als ik het moet omschrijven is het probleem dat ik het nu met mijn ogen moet volgen omdat het zo groot is. Ik kan niet alles in een oogopslag zien. En dat is normaal gesproken heel cool, maar voor mij met mijn beschadigd evenwichtsorgaan dus niet. Dan belast ik mijn ogen/ hersenen teveel.

Ik hoop dat het vandaag wel wegtrekt.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Jammer Teejoo. Maar als je het niet probeert dan weet je het inderdaad niet.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: reza on January 28, 2018, 10:43:16
Jammer Teejoo. Maar als je het niet probeert dan weet je het inderdaad niet.
ik ben vooral blij dat ik het geprobeerd heb met een scherm van €350 ipv €2700..

Dirk

da's idd nog het belangrijkste positieve van deze operatie, hoe jammer het ook is.
kan je het niet netjes in z'n originele verpakking retourneren, of was dat duidelijk voorafgaand uitgesloten? (proberen verkopers vaak wel, hoewel ze dat wettelijk niet eens mogen ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Teejoo

Quote from: Dynky on January 28, 2018, 10:47:57
da's idd nog het belangrijkste positieve van deze operatie, hoe jammer het ook is.
kan je het niet netjes in z'n originele verpakking retourneren, of was dat duidelijk voorafgaand uitgesloten? (proberen verkopers vaak wel, hoewel ze dat wettelijk niet eens mogen ;))
Ik weet niet hoe dat in Duitsland zit. Maar het ligt ook niet aan het scherm, dus ik vind het ook niet terecht.

Ik zet het straks hier te koop voor €275,00. Dan heeft de koper een hele mooie deal denk ik.