Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Quote from: Teejoo on December 26, 2009, 12:49:31
Wie weet gaat dat er nog ooit van komen. Maar dan moeten ze ook met een mooie blu-ray speler komen!

Het formele standpunt van Classe is dat ze geen BD speler uitbrengen.
Op de diverse sites geen andere berichten gelezen die dit tegenspreken.

Ze hebben zelfs een paar A4'tjes geschreven met een verklaring waarom niet. Te vinden op het Classe forum op AVS (uit mijn hoofd).
Ik heb de uitleg ook wel eens op dit forum gepost.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Dat heb ik inderdaad gelezen. Maar van de andere kant is er toch geen reden om je te schamen een oem basis te gebruiken. Alleen moet je daar dan wel de prijs op aanpassen (Lees: goedkoper). Lijkt me dat daar wel markt voor is. Je betaald dan feite voor de kast, systeembusfunctionaliteit, voeding etc. Ik zou het in elk geval zondermeer doen als ik alles van Classé zou hebben.

Daarnaast denk ik ook niet dat ze hier onderuit gaan komen. Ik denk dat er straks alleen nog maar BD-drives te krijgen zijn, en dat geen mens meer zit te wachten op alleen een CD loopwerk. Dat zie je nu ook met dvd-rom loopwerken. Kijk ook maar naar jouw dvdspeler, dat gaat prima.

El Nino

Quote from: Teejoo on December 27, 2009, 11:07:13
Ze zijn inderdaad bijna niet te krijgen, en dan al helemaal niet in zwart. Het zijn gewoon ontzettend goede eindversterkers, daarom doet denk ook bijna niemand ze weg.

Twee jaar terug kon ik 3 mono EV kopen voor zo'n EUR 4,000,- nog nieuw en ongebruikt......daar heb ik nu wel spijt van dat ik dat toen niet heb gedaan..... Draai gewoon lekker met m'n 100*5 R door....nog steeds super tevreden mee.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

blue-eyes

Quote from: Teejoo on December 27, 2009, 11:56:43
Dat heb ik inderdaad gelezen. Maar van de andere kant is er toch geen reden om je te schamen een oem basis te gebruiken. Alleen moet je daar dan wel de prijs op aanpassen (Lees: goedkoper). Lijkt me dat daar wel markt voor is. Je betaald dan feite voor de kast, systeembusfunctionaliteit, voeding etc. Ik zou het in elk geval zondermeer doen als ik alles van Classé zou hebben.

Daarnaast denk ik ook niet dat ze hier onderuit gaan komen. Ik denk dat er straks alleen nog maar BD-drives te krijgen zijn, en dat geen mens meer zit te wachten op alleen een CD loopwerk. Dat zie je nu ook met dvd-rom loopwerken. Kijk ook maar naar jouw dvdspeler, dat gaat prima.

Je laat dan wel de principes van een bedrijf liggen . . . . Jouw mening heeft ie ook beantwoord, maar dat is hun keuze. Ik kan me me daar wel in vinden (ik begrijp het), maar vind het wel jammer.

Mijn DVD speler is volgens de filosofie van Classe een DVD/CD speler. Geen DVD speler die ook nog redelijk CD's kan spelen, maar een echte CD speler.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

funkenstein

Ik volg je al een tijdje, n'est pas Teejoo? En ik heb de doorontwikkeling van je audiorack in meer dan tien jaar tijd zien groeien naar het niveau van nu. In den beginne met de Linn speakertjes (size does echt wel matter!) en iedere setup had z'n eigen karakter en eigen identiteit. Audio maakte toch langzaam aan plaats voor media en voor die doeleinden heb ik de afgelopen jaren mooie dingen gezien en gehoord. Ook het audiodeel bleef goed meekomen, alhoewel de nadruk daar niet zo op lag, toch?

Wil je het maximale uit audio halen, dan heb je een 100 % audioset nodig, ik geloof niet in een optimale combinatie van audio en video. Veel exotische hi-end merken (Wadia, Nola, Vienna Acoustics, Conrad-Johnson, MBL, VPI, Kharma, Air Tight, Accuphase) zijn toch vooral audiogericht en dat is weer steeds meer een apart marktsegment.

Een losse DAC en loopwerk is al een goed begin, maar het maximale effect bereik je m.i. toch wanneer dit voor audio wordt gebruikt. Ook zie ik niet zo snel een draaitafel of een SACD (jammer dat dit niet heeft doorgezet, kwaliteit blijft superieur aan CD; komen overigens nog voldoende SACD's uit, alhoewel de media ons anders doet geloven) speler passen in een moviebased setup.

Met de Classe is weer een volgende stap gezet in verdere perfectionering van de set, maar dat vond ik ook al indertijd met de Tag's en de Lexicon, wat ik nog steeds een geweldig bruut en spartaans apparaat vind. Alleen jammer dat al dat dure spul een relatief hoge afschrijving heeft en upgrades meteen bakken met geld kosten. Het is nu eenmaal een andere markt, die snelle de snelle marktontwikkelingen, het blijft per slot van rekening een nichemarkt.

Enne Teejoo: je weet het: er is nog plaats bij mij voor een paar monoblokken. U know how the sound gets better ......

We all dressed in black we snuck up around the back. We began to attack the eggs did crack on Haze's back. Every day has many colors cuz the glass is stained. Everything has changed but remains the same
.

Teejoo

Quote from: funkenstein on December 28, 2009, 10:30:15
Ik volg je al een tijdje, n'est pas Teejoo? En ik heb de doorontwikkeling van je audiorack in meer dan tien jaar tijd zien groeien naar het niveau van nu. In den beginne met de Linn speakertjes (size does echt wel matter!) en iedere setup had z'n eigen karakter en eigen identiteit. Audio maakte toch langzaam aan plaats voor media en voor die doeleinden heb ik de afgelopen jaren mooie dingen gezien en gehoord. Ook het audiodeel bleef goed meekomen, alhoewel de nadruk daar niet zo op lag, toch?

Wil je het maximale uit audio halen, dan heb je een 100 % audioset nodig, ik geloof niet in een optimale combinatie van audio en video. Veel exotische hi-end merken (Wadia, Nola, Vienna Acoustics, Conrad-Johnson, MBL, VPI, Kharma, Air Tight, Accuphase) zijn toch vooral audiogericht en dat is weer steeds meer een apart marktsegment.

Een losse DAC en loopwerk is al een goed begin, maar het maximale effect bereik je m.i. toch wanneer dit voor audio wordt gebruikt. Ook zie ik niet zo snel een draaitafel of een SACD (jammer dat dit niet heeft doorgezet, kwaliteit blijft superieur aan CD; komen overigens nog voldoende SACD's uit, alhoewel de media ons anders doet geloven) speler passen in een moviebased setup.

Met de Classe is weer een volgende stap gezet in verdere perfectionering van de set, maar dat vond ik ook al indertijd met de Tag's en de Lexicon, wat ik nog steeds een geweldig bruut en spartaans apparaat vind. Alleen jammer dat al dat dure spul een relatief hoge afschrijving heeft en upgrades meteen bakken met geld kosten. Het is nu eenmaal een andere markt, die snelle de snelle marktontwikkelingen, het blijft per slot van rekening een nichemarkt.

Enne Teejoo: je weet het: er is nog plaats bij mij voor een paar monoblokken. U know how the sound gets better ......


Nou, dat zou eens tijd worden dat jij je zou aanmelden  ;) Maar ik denk dat je een heel aardig beeld hebt geschetst over de ontwikkeling van mijn set, die je inderdaad van dichtbij hebt kunnen volgen. Mijn zwaartepunt is inderdaad verschoven van stereo CD's naar multichannel surroundsound voor films.

Ik ben het echter niet zo eens dat high-end (stereo)audio en video niet goed te combineren zijn qua componenten vanaf een bepaald niveau. Ik heb op dit moment geen echt goed loopwerk meer, maar verder staat er toch een set waar qua stereo heel veel uit te halen is en gemakkelijk meekan met veel standalone stereosets. Een goede eindversterker of frontspeaker is goed voor zowel multichannel als stereo. Over de processor-voorversterker kun je nog discussieren, maar hij doet het toch best aardig in stereo. Wat je echter niet moet doen is een processor van €8000,00 vergelijken met een stereo voorversterekr van €8000,00. Dan mag die stereovoorversterker ook wel beter zijn..
Wat echter wel in mijn beleving allesbepalend is de de manier waarop de ruimte is ingericht/ behandeld qua akoestiek en de plaatsing van de speakers. En daar heb ik een duidelijke keuze gemaakt voor surroundsound. Als mijn ruimte bijvoorbeeld 2 meter breder zou zijn, was bij ook weer meer geschikt voor muziek. 90 graden draaien is geen optie geweest ivm de wens voor surroundsound. Verder is mijn ruimte iets gedempter dan je normaal in een stereoruimte zult doen.

Je bent de eerste die een seintje krijgt als mijn Tag amps weg zouden gaan. Wie weet komen er tzt nog Classé's voor in de plaats. Eerst nog mijn MC12 verkopen.

funkenstein

Klopt wat je schrijft, wat ik meer bedoel is dat je het uiterste kunt halen als je en een stereoset hebt en een 'videoset'. Vgl het met de Mini Cabrio voor het meisje en de Lamborgini voor het mannetje. Allebei auto's, maar toch ff wat anders ...  :baaa:

Maar door al die verschillende soundformats van de laatste jaren is het er allemaal niet gemakkelijker op geworden. Altijd is er wel weer een missing link als het gaat om de HD-formats, vooral op audiogebied. Komt waarschijnlijk doordat wij toch het optimale willen halen uit al die shit. Maar uiteindelijk gaat het om de software. Een drol kun je niet oppoetsen, al heb je nog de dikste kabels en de zwaarste versterkers. Wat er niet in zit, komt er niet uit. En blijft het dus geluidsdiarree.

Trouwens: niet zo hi-end, maar wel lachen: Curb Your Enthusiasm. Handheld camera's en een povere 2.0 sound, maar wel HBO en een serie, die over mezelf zou kunnen gaan ....  :turn:

We all dressed in black we snuck up around the back. We began to attack the eggs did crack on Haze's back. Every day has many colors cuz the glass is stained. Everything has changed but remains the same
.

Teejoo

Inmiddels de SSP-800 alweer de nodige avonden getweaked en verder ingesteld. Ik ben iemand die altijd 100% alles uit z'n spullen wilt halen, dus daar ben ik met de Classé ook mee bezig. Dit zijn echter wel vaak processen waar wat meer tijd overheen gaat, maar uiteindelijk is het dan wel top.

Gaf ik in het begin nog aan dat de Lexicon door zijn Logic 7 een voorsprong had in surround, nou die is qua steering en ruimtelijkheid nu praktisch gelijk getrokken door de PLIIx Music settings te optimaliseren.
Ik draaide in eerste instantie alle films met PLIIx Movie. Ik was echter vergeten dat je net PLIIx Music moet hebben omdat je daar alle parameters kunt instellen. Niet zo uitgebreid als L7 bij de lexicon, maar zeker voldoende. Ik had hier wel in het begin iets aan ingesteld, en tijdens het instellen klonk het erg goed. Echter de films klonken gewoon goed, wel heel mooi neutraal qua klank, maar niet zo spectaculair... Kom ik er bij het goed lezen van het menu achter dat de settings ook alleen gelden voor PLIIx Music..  ::) Het was toch al wat jaartjes geleden dat ik in mijn Tag periode flink met PLIIx had gespeeld, maar nu herinnerde ik me dat ik daar ook alleen maar PIIx Music gebruikte, juist vanwege de instelmogelijkheden.

Kortom, het klinkt nu ook echt fantastisch in surround: heel pakkend, en ik moet zeggen dat de combi met mijn B&W's perfect is. Default surroundmode is dan ook PLIIx Music. L7 blijft de mooiste postprocessing, maar dit komt er erg dicht bij in de buurt. Gecombineerd met de natuurlijkheid, gedetailleerdheid en 'vanzelfsprekendheid' waarmee de Classe zowel muziek als surround weergeeft is het voor mij toch wel een mooie stap vooruit.

Ik heb ook de EQ ingesteld met behulp van REW. Vooralsnog alleen de subs, en dit werkt erg goed. Ik wil dit echter nog verder inregelen en finetunenen. Hier zit wel nog verbetering in als Classe hun firmware aanpast en de LFE geschieden regelbaar t.o.v. de redirected bass.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Valkyrie

Quote from: Teejoo on January  2, 2010, 00:44:29
Inmiddels de SSP-800 alweer de nodige avonden getweaked en verder ingesteld. Ik ben iemand die altijd 100% alles uit z'n spullen wilt halen, dus daar ben ik met de Classé ook mee bezig. Dit zijn echter wel vaak processen waar wat meer tijd overheen gaat, maar uiteindelijk is het dan wel top.

Gaf ik in het begin nog aan dat de Lexicon door zijn Logic 7 een voorsprong had in surround, nou die is qua steering en ruimtelijkheid nu praktisch gelijk getrokken door de PLIIx Music settings te optimaliseren.
Ik draaide in eerste instantie alle films met PLIIx Movie. Ik was echter vergeten dat je net PLIIx Music moet hebben omdat je daar alle parameters kunt instellen. Niet zo uitgebreid als L7 bij de lexicon, maar zeker voldoende. Ik had hier wel in het begin iets aan ingesteld, en tijdens het instellen klonk het erg goed. Echter de films klonken gewoon goed, wel heel mooi neutraal qua klank, maar niet zo spectaculair... Kom ik er bij het goed lezen van het menu achter dat de settings ook alleen gelden voor PLIIx Music..  ::) Het was toch al wat jaartjes geleden dat ik in mijn Tag periode flink met PLIIx had gespeeld, maar nu herinnerde ik me dat ik daar ook alleen maar PIIx Music gebruikte, juist vanwege de instelmogelijkheden.

Kortom, het klinkt nu ook echt fantastisch in surround: heel pakkend, en ik moet zeggen dat de combi met mijn B&W's perfect is. Default surroundmode is dan ook PLIIx Music. L7 blijft de mooiste postprocessing, maar dit komt er erg dicht bij in de buurt. Gecombineerd met de natuurlijkheid, gedetailleerdheid en 'vanzelfsprekendheid' waarmee de Classe zowel muziek als surround weergeeft is het voor mij toch wel een mooie stap vooruit.

Ik heb ook de EQ ingesteld met behulp van REW. Vooralsnog alleen de subs, en dit werkt erg goed. Ik wil dit echter nog verder inregelen en finetunenen. Hier zit wel nog verbetering in als Classe hun firmware aanpast en de LFE geschieden regelbaar t.o.v. de redirected bass.


Zo te horen ben je al flink bezig geweest, heel erg leuk om allemaal te lezen! :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Teejoo

Gisteravond de hele avond muziek zitten draaien. Ook voor de grap eens getest een cd via HDMI te draaien. Ik had nog nooit een CD afgespeeld met de Pioneer. Tot mijn verbazing klonk dat echt een stuk beter dan via coax vanuit de Sony CD speler. Het klonk gewoon erg goed. En de Sony was al geen straf  ;) Blijkbaar heeft Classé erg veel moeite gedaan om van de HDMI input echt de meest optimale input te maken. Dat betekend dus dat het wellicht wel interessant wordt een HDMI audio speler erbij te nemen.

Audiofiel

Quote from: Teejoo on January  8, 2010, 23:51:10
Blijkbaar heeft Classé erg veel moeite gedaan om van de HDMI input echt de meest optimale input te maken.

Blijkbaar heeft Classé gewoon heel goed door hoe je een goede DAC héél goed kunt laten presteren. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Teejoo

Quote from: Audiofiel on January  9, 2010, 00:50:59
Blijkbaar heeft Classé gewoon heel goed door hoe je een goede DAC héél goed kunt laten presteren. 8)
Maar dat verklaard niet waarom de HDMI input het beste klinkt. Normaal is dat nog wel eens anders en klinkt de digitale coax het beste. Vandaar mijn opmerking dat ze de HDMI implementatie goed gedaan hebben.

Teejoo

Ben nu serieus aan het kijken naar een hdmi speler waarmee ik primair CD's wil gaan draaien.

Er zijn er alleen niet zoveel als je naar audio only kijkt:

SCD-XA5400ES



Als je natuurlijk normale blu-ray multiplayers gaat meenemen dan heb je natuurlijk veel meer keuze:

De worldfamous Oppo BD-83. Wellicht minder audiofiel qua bouw in vergelijking met de Sony, maar meteen reserve blu-ray speler en multiregion voor blu-ray. Verder werkt SACD via HDMI (LPCM) naar mijn SSP-800. En dat werkt blijkbaar niet met de Sony.



Classé CDT-300

Past natuurlijk perfect bij de processor. Is natuurlijk een stuk kostbaarder.

riwi

Quote from: Teejoo on January 23, 2010, 19:47:12
Ben nu serieus aan het kijken naar een hdmi speler waarmee ik primair CD's wil gaan draaien.

Wat zou deze Sony voor hebben op bv. de Pioneer BD speler waar je al mee speelt?
Ik bedoel ik begrijp niet goed wat de toegevoegde waarde is van een puur audio speler met HDMI output (ik wist eerlijk gezegt niet dat die bestonden). Voor multi channel SACD/DVDA kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Kwa looks is de Classe speler natuurlijk de mooiste optie voor bij de SSP800 ;)

Joris1971

Ik lsuit me aan bij Riwi, wat doet de oppo meer als de mooie Pioneer speler die je hebt?

Cd's afspelen via HDMI is ook nieuw voor mij...
Ik zou eerder voor een dedicated cd speler gaan, zoals de Classé.

Teejoo

Quote from: riwi on January 24, 2010, 02:49:27
Wat zou deze Sony voor hebben op bv. de Pioneer BD speler waar je al mee speelt?
Ik bedoel ik begrijp niet goed wat de toegevoegde waarde is van een puur audio speler met HDMI output (ik wist eerlijk gezegt niet dat die bestonden). Voor multi channel SACD/DVDA kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Kwa looks is de Classe speler natuurlijk de mooiste optie voor bij de SSP800 ;)
Op zich niets, maar ik gebruik nu eenmaal graag een aparte speler voor CD's. Alleen met de DVD32R deed ik dat eigenlijk niet. Misschien het gevoel dat ik dan het gebruik een beetje doe spreiden over 2 spelers...? Niet helemaal rationeel nee, dat besef ik  ::). Daarom zou de Oppo nog het meest verstandige zijn: meteen een reserve speler en multiregion en een hele redelijke prijs. Ik ga er in elk geval nog eens goed over nadenken.


@Joris: Als er iets komt, zal dit wel in elk geval via HDMI moeten gaan. Dit klinkt bij de SSP-800 gewoon het beste.

Raphie

Quote from: Joris1971 on January 24, 2010, 09:06:09
Ik lsuit me aan bij Riwi, wat doet de oppo meer als de mooie Pioneer speler die je hebt?

Cd's afspelen via HDMI is ook nieuw voor mij...
Ik zou eerder voor een dedicated cd speler gaan, zoals de Classé.
Sterker nog, de Classé ís een OPPO, maakt de keuze dus érg makkelijk, wil je in jouw geval 2K€ meer uitgeven voor cosmetische aansluiting bij je set?
JBL PRX Power!

Joris1971

Quote from: SOS-Master on January 24, 2010, 10:48:50
Sterker nog, de Classé ís een OPPO, maakt de keuze dus érg makkelijk, wil je in jouw geval 2K€ meer uitgeven voor cosmetische aansluiting bij je set?

Huh? Volgens mij was de LEXICON een Oppo.. of gaan we nu ineens alle merken bashen?

Raphie

Quote from: Joris1971 on January 24, 2010, 10:55:59
Huh? Volgens mij was de LEXICON een Oppo.. of gaan we nu ineens alle merken bashen?
wie heeft het over bashen?!? OPPO is een prachtig apparaat, ik heb hem zelf ook.
Dsu een een classé jasje is die ook prima
JBL PRX Power!

Teejoo

Quote from: SOS-Master on January 24, 2010, 10:48:50
Sterker nog, de Classé ís een OPPO, maakt de keuze dus érg makkelijk, wil je in jouw geval 2K€ meer uitgeven voor cosmetische aansluiting bij je set?
Mmm, ik wist niet dat Classe al een blu-ray speler heeft....... :o ::)

Pelle

Quote from: Joris1971 on January 24, 2010, 10:55:59
Huh? Volgens mij was de LEXICON een Oppo.. of gaan we nu ineens alle merken bashen?

Er was een Lexicon model dat intern inderdaad exact hetzelfde was als de Oppo, en waarbij je dus $ 3000 extra betaalt voor het jasje:
http://www.audioholics.com/reviews/transports/high-definition-dvd-players-hd-dvd-blu-ray/lexicon-bd-30-blu-ray-oppo-clone/oppo-inside-lexicon-outside-1

Teejoo

Quote from: Pelle on January 24, 2010, 11:32:47
Er was een Lexicon model dat intern inderdaad exact hetzelfde was als de Oppo, en waarbij je dus $ 3000 extra betaalt voor het jasje:
http://www.audioholics.com/reviews/transports/high-definition-dvd-players-hd-dvd-blu-ray/lexicon-bd-30-blu-ray-oppo-clone/oppo-inside-lexicon-outside-1
Spelleider mode: Ja, dat is inmiddels bekend. Dus laten we die discussie hier verder vooral vermijden. Er is (helaas) helemaal geen Classé blu-ray speler, zelfs niet op basis van een Oppo.

blue-eyes

Quote from: Joris1971 on January 24, 2010, 09:06:09
Ik lsuit me aan bij Riwi, wat doet de oppo meer als de mooie Pioneer speler die je hebt?

Cd's afspelen via HDMI is ook nieuw voor mij...
Ik zou eerder voor een dedicated cd speler gaan, zoals de Classé.

Het is een loopwerk, GEEN cd speler ;)

CDP = Cd of CD/DVD speler   => P = player
CDT = cd/dvd loopwerk        => T = transport


@ Teejoo: voor 2900 zag ik hem vorig jaar in Dld. nieuw aangeboden worden, een erg forse korting ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Quote from: Blue-Eyes on January 25, 2010, 07:00:01

@ Teejoo: voor 2900 zag ik hem vorig jaar in Dld. nieuw aangeboden worden, een erg forse korting ;)

Ophouden! Ik wil het niet weten   :baaa: