Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Foto's SSP-800:

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Davey


daxie


blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

GH

Sorry dat ik het zeg... maar mooi vind ik 'm niet. Met die verschillende kleuren en het uit het midden geplaatste lelijke display.
Maar ik ben wel onder de indruk wat ik erover lees. Dus ondanks het uiterlijk, mooie aanwinst  ;)

Davey

Quote from: GH on December 25, 2009, 20:10:58
het uit het midden geplaatste lelijke display.

Als je een hele rij van die Classe's hebt staat het best mooi.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Peerless Monster

Persoonlijk, vind ik het hoge voorhoofd niet zo mooi.
Eerlijk gezegd vind ik de SSP300 velen malen mooier.
Maar ach als je je bedenkt dat deze velen malen beter is, dan is de keus ook snel gemaakt, als je het geld er voor over hebt, laat staan hebt...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Teejoo

Quote from: GH on December 25, 2009, 20:10:58
Sorry dat ik het zeg... maar mooi vind ik 'm niet. Met die verschillende kleuren en het uit het midden geplaatste lelijke display.
Maar ik ben wel onder de indruk wat ik erover lees. Dus ondanks het uiterlijk, mooie aanwinst  ;)
Tja, ik denk net dat het heel krachtig is qua ontwerp door het display niet in het midden te zetten, en te werken met een iets opliggend contrasterend zwart vlak. Als ik al iets minder vind is het de volumeknop. Die hadden ze erag kunnen laten. Verder is hij qua materiaalkeuze erg mooi: geborsteld aluminium. En dat wil heel wat zeggen aangezien ik normaal maar één kleur mooi vind: zwart.

Maar qua design vind ik mijn oorspronkelijke Tag set absoluut de nummer 1:


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Quote from: Blue-Eyes on December 26, 2009, 12:18:11
Dat kan ik bevestigen :D
Wie weet gaat dat er nog ooit van komen. Maar dan moeten ze ook met een mooie blu-ray speler komen!

WickedGame


LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Teejoo


Davey

Quote from: Teejoo on December 26, 2009, 13:40:30
Ja, ik zag er inderdaad nog een paar staan  ;)

Die ene losse 800 hoef je je ook zeker niet voor te schamen wat betreft het uiterlijk  8)

GH

Quote from: Teejoo on December 26, 2009, 00:20:20
Maar qua design vind ik mijn oorspronkelijke Tag set absoluut de nummer 1:

Inderdaad, optisch een stuk beter. Maar vooruit, het oor wil ook wat  >:D
Persoonlijk heb ik vooral een hekel aan de combinatie zilver met zwart.... ik wil gewoon geheel zwarte apperatuur, liefst met de mogelijkheid alle verlichting uit te schakelen. Fabrikanten zouden in mijn optiek de koper ook gewoon de keuze moeten geven.

Vroeger was trouwens die goudkleur nog dramatischer...

El Nino

Quote from: Teejoo on December 26, 2009, 00:20:20

Maar qua design vind ik mijn oorspronkelijke Tag set absoluut de nummer 1:


Geweldig.....alleen die mono-blokken vallen een beetje uit de toon, net een doorgezaagde EV......wil je er wel vanaf helpen  :hehe: :hehe:
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Audiofiel

Ik vind die minimalistisch strakke bicolor Classé's er juist veel mooier uitzien dan die 'knopjes' Tag's... Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

GH

Volgens mij zou ie er helemaal in het zwart nog veel mooier uitzien  :devil:

Teejoo

Quote from: GH on December 26, 2009, 20:45:40
Volgens mij zou ie er helemaal in het zwart nog veel mooier uitzien  :devil:
Die zou ik dan ook kiezen, maar goed. Het gaat om het innerlijke! ;) Genoeg gekletst over het uiterlijk van Classé.

El Nino

Tjeejoo, heb jij 1 van de 100*5R gebrugd? en zo ja hoe heb je dat gedaan?
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Teejoo

Quote from: El Nino on December 27, 2009, 10:15:32
Tjeejoo, heb jij 1 van de 100*5R gebrugd? en zo ja hoe heb je dat gedaan?
Nee, dat kan niet bij Tag. Hij is gewoon niet aangesloten.

Teejoo

Quote from: El Nino on December 26, 2009, 15:26:06
Geweldig.....alleen die mono-blokken vallen een beetje uit de toon, net een doorgezaagde EV......wil je er wel vanaf helpen  :hehe: :hehe:
Ze zijn inderdaad bijna niet te krijgen, en dan al helemaal niet in zwart. Het zijn gewoon ontzettend goede eindversterkers, daarom doet denk ook bijna niemand ze weg.