Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Teejoo

#4600
Quote from: fugazi_2009 on November  3, 2021, 18:35:56
Ah ok, die snap ik. Wat voor Oppo gaat er uit?
de udp-203

fugazi_2009

En die komt te koop?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Teejoo

Quote from: fugazi_2009 on November  3, 2021, 18:55:08
En die komt te koop?

Zeker! Maar wellicht dat hij naar een vriend gaat die gisteren hier was. Dat weet ik dit weekend.

fugazi_2009

Mocht hij hem niet nemen,  laat het me dan maar even weten.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

anton

Heb de Trinnov versterker een gegoogeld.........Impressive  :omg: :omg:

fugazi_2009

Ja, zo'n Trinnov is een half datacenter qua rekenkracht
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Staaled

Quote from: fugazi_2009 on November  4, 2021, 12:09:13
Ja, zo'n Trinnov is een half datacenter qua rekenkracht
Bij mijn weten zit er een gewoon Micro ATX board in. Valt dus wel mee. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Teejoo

Volgens mij bedoelt Anton de nieuwe eindversterker. De altitude16 is idd gewoon een i3. Het zit hem echt in de software.

Teejoo


fugazi_2009

Two is company, three is a crowd
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Teejoo

Quote from: fugazi_2009 on November  4, 2021, 22:20:12
Two is company, three is a crowd
Daarom verhuist de bovenste naar de binnenstad van Maastricht  ;)

fugazi_2009

Quote from: Teejoo on November  4, 2021, 23:13:05
Daarom verhuist de bovenste naar de binnenstad van Maastricht  ;)

Ja, dat is dan weer jammer  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vik

Trinnov Sniffler modus  :D

Het zijn van binnen gewoon htpc's stelt niet veel voor. En als bonus kun je er ook koffie bonen mee malen.  :colgate:








Quote from: Staaled on November  4, 2021, 12:55:01
Bij mijn weten zit er een gewoon Micro ATX board in. Valt dus wel mee. :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Pascal en Teejoo veel plezier vandaag!  :headbanging:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Quote from: vik on November  5, 2021, 08:50:49
Pascal en Teejoo veel plezier vandaag!  :headbanging:
Dat is altijd nog afwachten natuurlijk  :D

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Quote from: vik on November  5, 2021, 08:58:10
:P
Nu nog even aan het wachten tussen die andere toys4boys..

anton

Ik zie daar voor zomaar 25000 euro aan auto,s staan  :wub: :wub: :wub:     ;D ;D

Staaled

Quote from: vik on November  5, 2021, 08:49:51
Trinnov Sniffler modus  :D

Het zijn van binnen gewoon htpc's stelt niet veel voor. En als bonus kun je er ook koffie bonen mee malen.  :colgate:


Ah, "Stufe Grrrrrind"

Ik dacht dat je die nog even onder de pet zou houden ?  :lookaround: :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

gunny

Quote from: Teejoo on November  4, 2021, 21:09:54
🙄

Teejoo, wat is het verschil tussen beide panasonics, buiten het cijfertje 4 dan?
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

WillyP

Quote from: vik on November  5, 2021, 08:49:51
Trinnov Sniffler modus  :D

Het zijn van binnen gewoon htpc's stelt niet veel voor. En als bonus kun je er ook koffie bonen mee malen.  :colgate:



Indertijd was ik niet erg onder de indruk van het binnenwerk van de Trinnov, maar eerlijk gezegd heb ik er weinig verstand van. Ik heb toen aan de hand van een aantal foto's het binnenwerk laten beoordelen door een vakman. Die kwam tot de conclusie dat er niks mis was met de hardware maar dat er onder de kap ook geen elektronica was die de hoge prijs kon verklaren. Dat betekent dat het budget vooral wordt opgeslokt door de software en de ontwikkeling daarvan. Gelet op de vele enthousiaste reacties heeft Trinnov daarmee een knap stukje werk afgeleverd.

WillyP

PascalP

Quote from: vik on November  5, 2021, 08:50:49
Pascal en Teejoo veel plezier vandaag!  :headbanging:

Quote from: Teejoo on November  5, 2021, 08:55:56
Dat is altijd nog afwachten natuurlijk  :D

Nou het was weer geslaagd wat mij betreft  :devil: :coffee:

Quote from: anton on November  5, 2021, 09:47:05
Ik zie daar voor zomaar 25000 euro aan auto,s staan  :wub: :wub: :wub:     ;D ;D

Nou als ik die voor €25.000 zou kunnen krijgen dan doe maar meteen, denk dat er iets meer bij elkaar staat Anton :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Quote from: gunny on November  5, 2021, 12:11:02
Teejoo, wat is het verschil tussen beide panasonics, buiten het cijfertje 4 dan?

De 9000 is 'officiëel' de UK variant (of de Belgische?) en de 9004 de NL variant zover ik weet, net zoals de 420 en 424, 820 en 824 enz enz.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

Quote from: PascalP on November  5, 2021, 15:43:58
Nou het was weer geslaagd wat mij betreft  :devil: :coffee:
Ik vond het ook weer leuk!

Erg cool dat je de disc van Unbroken bij je had.. Echt niet normaal en meteen een film waarmee je het niveau van de Teejooscoop in een klap kunt beoordelen. Wat een dikke audiotrack op die disc: Dynamisch, ruimtelijk, enorm directionele effecten waarbij het beeld niet achterblijft.

Verder ook de eerste keer de Keltische dames mogen beluisteren. Dat vond ik gewoon ok, maar niet bijzonder. Vreemd genoeg sprake was van een lipsync verschil terwijl dat bij de andere discs geen issue is. Dan Peter Maffay, ook de eerste keer. Dat vond ik wel erg goed en begrijp dat die als demo gebruikt wordt.

Hopelijk hebben de rest van de demo stukjes een goede indruk gegeven van de afgeronde inregeling van mijn HT.

Teejoo

#4624
Quote from: anton on November  5, 2021, 09:47:05
Ik zie daar voor zomaar 25000 euro aan auto,s staan  :wub: :wub: :wub:     ;D ;D
Ook al zet je er een 0 achter mag je er nog geen meenemen vrees ik...