Tip voor DEMON internetters...

Started by Ejorne, November 21, 2006, 14:49:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ejorne

Is Demon jou provider?

Dan is dit linkje wellicht erg interessant:
klik hier

Je kan beduidend goedkoper internetten als je aangeeft dat je denkt teveel te betalen en wellicht van plan bent om op te stappen... Nu is Demon inderdaad wel een beetje duurder dan andere providers, dus goedkoper is sowieso wel mogelijk... Maar dan heb je geen xs4all kwaliteit... en xs4all zelf is weer heel wat duurder...

Ik vind het wel klantonvriendelijk van Demon dat je als trouwe klant niet zelf wordt benaderd voor dit soort acties... Je zou dus als trouwe klant gewoon teveel blijven betalen... niet netjes, maar ach... een belletje en je bent heel wat goedkoper uit... (of voor hetzelfde bedrag heel wat sneller)

Doe er je voordeel mee...

B.J.

Kende de tip al.  :D

Trouwe klanten worden nooit wakker geschud!

donaldk

Interessant!

Want de dienstverlening wordt uitgekleed met de overgang, een lagere prijs is dan geheel terecht.

Werkt het nu ook nog, want het is inmiddels 20 november geweest, dus nieuwe abo's zijn niet meer te bestellen volgens die link?

Ejorne

Quote from: donaldk on November 21, 2006, 15:26:20
Interessant!

Want de dienstverlening wordt uitgekleed met de overgang, een lagere prijs is dan geheel terecht.

Werkt het nu ook nog, want het is inmiddels 20 november geweest, dus nieuwe abo's zijn niet meer te bestellen volgens die link?

Nieuwe abbo's zal waarschijnlijk niet lukken. Maar bestaande klanten kunnen hiervan wel gebruik maken.
Ik heb zojuist mijn abbo veranderd van 3M voor 31 euro naar 6M voor 25 euro...  ;D

donaldk

Quote from: Ejorne on November 21, 2006, 15:36:14
Nieuwe abbo's zal waarschijnlijk niet lukken. Maar bestaande klanten kunnen hiervan wel gebruik maken.
Ik heb zojuist mijn abbo veranderd van 3M voor 31 euro naar 6M voor 25 euro...  ;D

Beslissen of ik dan bij 1,5 (2 via bbned) blijf of naar 3 ga voor 1,95 euro minder.

donaldk

Mooi, voor de 3(4 atm) Mbit/s voor 20 euro gekozen.

gijsnoorlander

Let wel op dat je minimaal je eerste contract-periode erop moet hebben zitten.
Broertje van mijn vriendin kon bijv niet, omdat hij nog in zijn eerste jaar zit.

Cage

Ik ga zo direct even bellen. Ik heb nu een 1,5Mb voor 21,95. Dan is 3mb voor €20 natuurlijk zeer interessant.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

donaldk

Quote from: gijsnoorlander on November 21, 2006, 16:48:45
Let wel op dat je minimaal je eerste contract-periode erop moet hebben zitten.
Broertje van mijn vriendin kon bijv niet, omdat hij nog in zijn eerste jaar zit.

Inderdaad, anders kunnen ze niet de code 'behoud' in hun twee systemen zetten heh die call-center agents;-). Gelijk ook voor mijn broertje gedaan, want die zat op zijn werk.

spijtebijt

Goede tip, bedankt!
Ik heb ze net gebeld en het was geen enkel probleem om mijn abbo te upgraden van 1,5 naar 3 mb voor 20 euro per maand. Duurt wel twee weken, maar goed.
Demon is nog altijd niet de goedkoopste, maar de prijzen zijn nu wel meer marktconform. Ik heb nog overwogen over te stappen naar Tele2. Hun aanbieding is heel erg scherp. Bij de postcode check zag ik dat ze bij ons in Rosmalen nog geen 20 mb aanbieden, helaas, anders was ik naar Tele2 gegaan (20 mb voor hetzelfde geld als 3 mb bij Demon)...
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

gijsnoorlander

Sinds vanmiddag is die actie stop gezet.
Heeft nu dus geen zin om te bellen voor de lagere prijzen, hooguit om op te zeggen (daar was dat nummer oorspronkelijk voor)

Thundax

#11
Sh1t! Waarom lees ik dit nu pas :s

Ik heb demon, en de goedkoopste variant ook met maar 1,5Mbit voor 21,50...

Dat er nu veel mensen zijn die minder betalen voor het abonnement of een hogere snelheid voor een kleine meerprijs krijgen is geweldig... Daarentegen dat ik nu buiten de boot val vind ik behoorlijk zuur... Ok, Demon staat in hun recht, maar dat er veel klanten nu wel korting hebben en ik nu niet ben ik eigenlijk wel flink p1ssed over...

Misschien onterecht van mij, maar ik heb zo'n vieze nasmaak in m'n mond ervan dat ik echt weer eens begin te twijfelen om een andere provider te gaan nemen en Demon op te gaan zeggen...