Battlestar galactica seizoen 3

Started by redfox001, November 20, 2006, 18:53:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

redfox001

Wie weet waar die in normale kwaliteit gepost wordt. Wat ik heb kunnen vinden was echt slecht.

Robbo

Er is een BSG groep op usenet.   Maar over kwaliteit kan ik niks zeggen.

Ik wacht op de HD uitzendingen.  Die worden vanaf januari uitgezonden op Universal HD.


audionut

a.b.multimedia en a.b.svcd zoeken naar snoconv
De beste die op dit moment gepost worden, zijn ongeveer 800mb groot en prima te bekijken. (en niet vergeten dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken ;))
Men neme een paar maggies, doen daar wat minipodjes bij en hebbe.... een kamer vol speakers!

lampie1979

Quote from: Robbo on November 21, 2006, 07:49:57
Er is een BSG groep op usenet.   Maar over kwaliteit kan ik niks zeggen.

Ik wacht op de HD uitzendingen.  Die worden vanaf januari uitgezonden op Universal HD.



Hier nog een persoon.... Het doet me pijn om zolang te wachten :( Zeker omdat de "rest" hem wel op brakke kwaliteit kijkt.. :( :'(
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

redfox001

Wie weet wanneer de HD uitzendingen gaan beginnen?

Robbo


redfox001

Ja ik had gezocht op Universal HD maar kon niets in hun programma gids vinden.

jowi

Battlestar Galactica Series 3 episode 1, 1080p, H264 is nu beschikbaar...
Damn... nu MOET ik wel mijn HTPC upgraden naar een Core2Duo... :(

redfox001

Quote from: jowi on January 13, 2007, 13:41:05
Battlestar Galactica Series 3 episode 1, 1080p, H264 is nu beschikbaar...
Damn... nu MOET ik wel mijn HTPC upgraden naar een Core2Duo... :(

Top! Maar het is wel alles of niets met die serie  ;D ;D ;D

lampie1979

Quote from: jowi on January 13, 2007, 13:41:05
Battlestar Galactica Series 3 episode 1, 1080p, H264 is nu beschikbaar...
Damn... nu MOET ik wel mijn HTPC upgraden naar een Core2Duo... :(

iemand een link op de nieuwsgroepen gevonden???
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

jowi

Hij is hier al lang en breed binnen

lampie1979

|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

lampie1979

Iemand al episode 3 op 1080p gespot? Zo ja waar op usenet, heb alleen de 720p gezien op HDBITS.

:) Thankssss
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

Erik

Damned galactica is weer ten einde, nog 1 deeltje kijken vanavond en dan weer een jaar wachten :-(

Overigens begint het wel steeds meer drama en minder actie te worden. Het haalt het nergens meer bij S1 of S2 op de eerste 6 afleveringen na dan.
geen mooie space scenes meer of duistere complotten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riwi

Quote from: Erik on March 29, 2007, 19:40:08
Damned galactica is weer ten einde, nog 1 deeltje kijken vanavond en dan weer een jaar wachten :-(

He eindelijk heb ik dan toch een voordeel gevonden van mijn geduldige wachten op de mpeg2 HD episodes  :D Ik heb gisteravond net 3x08 gekeken en heb het grootste deel van het seizoen dus nog te gaan  :)

'k heb wel t/m ep 20 in divx en t/m 12 in h.264/HD, maar ik kijk liefst mpeg2 HD met voor mij het beste beeld van de drie versies die voorhanden zijn.

Erik

Is er iets veranderd? de laatste weken vind ik hem niet meer in het weekend terug.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riwi

Voor series in sd kwaliteit kun je altijd http://www.tvnzb.com/  checken

t/m 4x08 heb ik wel gevonden. Ook in HD trouwens maar dan moet je zoeken op c-bsg .

Deleted member

Tussen afl. 7 en 8 zat twee weken dit keer. De laatste aflevering is dus S04E08.

stef662

En die is goed zeg! BG is weer helemaal terug naar een minder sterk derde seizoen vond ik.

donaldk

Quote from: Robbo on November 21, 2006, 07:49:57
Ik wacht op de HD uitzendingen.  Die worden vanaf januari uitgezonden op Universal HD.

Gaan ze de 35MM negatieven opnieuw scannen.

d showing his age here :P.

Erik

bizar einde trouwens van S4e10. Benieuwd of het nog verder gaat :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

rogue

Het gaat nog verder. 2e helft van seizoen 4 komt in 2009.....
Hier en hier ben ik wat bekender....

Erik

Oh dat wordt spannend dan, benieuwd welke kant ze nog op kunnen :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill