An Inconvenient Truth: Al Gore redt de planeet!

Started by spijtebijt, November 19, 2006, 09:51:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ajbeefde

Quote from: Erik on March 11, 2007, 19:05:56
Niet waar, als ik de film wil zien (amsterdam) moet ik eerst naar amersfoort rijden, dan is een dvd echt goedkoper ;D

afgelopen weken hier in Almere gewoon gratis te bekijken....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

vibuthi

#76
.

svmnb

Quote from: spijtebijt on March 11, 2007, 10:47:15
Je moet gewoon eerst de film zien, voordat je begint te roepen dat de CO2-niveaus een cyclisch karakter hebben...  En inderdaad: de olieboeren vinden de zorg over het broeikaseffect nogal overdreven. Om de farmaceutische industrie (die er alle baat bij heeft dat mensen zich ziek of mismaakt voelen) nou op één lijn te zetten met wetenschappers die onderzoeken welke rol de mens speelt bij het veranderende klimaat snap ik niet helemaal.

Met die vergelijking bedoel ik het feit dat wetenschap misbruikt wordt voor politiek en voor gewin. Er is nu erg veel aandacht en budget voor het global warming fenomeen. De waarheid is daarbij ondergeschikt aan het politieke doel of voor de persoonlijke eer en glorie van 'wetenschappers'.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

fca

Quote from: vibuthi on March 11, 2007, 19:16:12
Uitermate zwak: Zelf een heel stuk ongefundeerd politiek geraaskal posten, en als er dan op gereageerd word, nog snel even het laatste woord halen, om vervolgens te stellen  "dat er niet meer op gereageerd hoeft te worden omdat discussies over politiek hier niet op prijs gesteld worden". :-X




Beste,politiek geneuzel wordt hier niet op prijs gesteld punt.
Lees de topicregels er maar op na.
Maak er geen koningsdrama van als je ideologische waarden wordt aangevallen.
Wellicht heb je iets teveel CO2 ingeademd. ;D
Bovenstaand is als humor bedoeld maar gelet je stijl zal je dit ook wel niet kunnen waarderen.



Erik

#79
Quote from: ajbalmere on March 11, 2007, 19:07:54
afgelopen weken hier in Almere gewoon gratis te bekijken....
Ok leuk voor jou en wat ik daarmee in Amsterdam waar je moet betalen? Amersfoort en blijkbaar Almere hoef je idd niet te betalen, blijkbaar wonen daar de grootste vervuilers ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

ajbeefde

Quote from: Erik on March 11, 2007, 20:03:15
Ok leuk voor jou en wat ik daarmee in amsterdam waar je moet betalen?

Wat kunnen sommige wijsneusjes vreemd reageren op dit forum....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

Quote from: Erik on March 11, 2007, 20:03:15
Ok leuk voor jou en wat ik daarmee in Amsterdam waar je moet betalen? Amersfoort en blijkbaar Almere hoef je idd niet te betalen, blijkbaar wonen daar de grootste vervuilers ;D

Beetje domme opmerking waar ik verder maar niet op in ga...
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

Ik weet absoluut niet welke versie nu de waardheid is. Ik weet wel dat het door de zachte winter wel in 1x erg hip is om er over te praten.
We zullen het wel beleven......
JBL PRX Power!

Erik

Quote from: ajbalmere on March 11, 2007, 20:06:49
Beetje domme opmerking waar ik verder maar niet op in ga...
Is toch niet zo moeilijk. Ik zeg dat ik me kan voorstellen dat iemand de dvd koopt omdat die nou eenmaal niet in een stad woont waar je gratis naar die film mag. Als je eerst naar een stad moet waar je wel gratis mag is een dvd wellicht goedkoper dan de benzinekosten.


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

#84
Quote from: ajbalmere on March 11, 2007, 20:05:06
Wat kunnen sommige wijsneusjes vreemd reageren op dit forum....  :)
Als ik stel dat ik moet betalen in Amsterdam voor die film, kom jij aan met als antwoord in Almere is het gratis. Ok heel leuk maar wat heb ik daaraan, ik ga toch niet eerst helemaal naar Almere rijden omdat het daar gratis is ???

Maar goed voor je verder druk gaat maken, ik bedoelde er verder niets mee dus zullen we het hierbij houden.  :-*
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

fca

We raken allemaal een beetje oververhit door dit onderwerp. ;)

Raphie

JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: fca on March 11, 2007, 21:44:21
We raken allemaal een beetje oververhit door dit onderwerp. ;)


Oververhit..... wel toepasselijk.....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI