Eindelijk de foto's

Started by Jo Kumpen, January 10, 2003, 19:55:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jo Kumpen

#25
Quote from: Grindtegel on January 16, 2003, 08:52:40
deze klonk in samenwerking met mijn B&W's ook voor geen meter

Ho-ho-ho... Niet te hard van stapel lopen (*snif*)... Zo slecht zijn ze nu ook weer niet... Hij is tenminste mooi! ;D

Ik heb trouwens in de auto ook alles van Kenwood (+- 1300 Euro voor radio/cd, 4 speakers, 4.1amp & sub) En ik wil 't niet verpesten voor de rest van de Kenwood-eigenaars. Maar m'n volgende zal zeker geen Kenwood zijn :P

Groeten

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

bryan vd B

Je moet je nooit iets aantrekken als iemand zegt dat het niet klinkt.
jij bent degene die luisterd en jij moet het mooi vinden ;).
Over smaak valt niet te twisten en ik heb die b&w dm6o4 ook gehad en na een jaar verkocht omdat ik een ander geluidsbeeld wilde en het toch niet helemaal naar smaak was.
een vriend van mij had ze ook gekocht en hooft nooit meer wat anders( zijn woorden).ik heb nu infinity overture serie (speakers)helemaal compleet en ben nog niet helemaal tevreden.
dit probleem komt ddor mijn versterker die te aggressief klinkt op mijn speakers.
zo blijf je dus altijd bezig en veranderen, je bent niet de enige en het is nooit perfect.
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Jo Kumpen

#27
Quotezo blijf je dus altijd bezig en veranderen, je bent niet de enige en het is nooit perfect.

Dat is dan ook de HT-bug die je gebeten heeft... 't is als een virus!
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

MrPink

En als je er eenmaal mee besmet bent, dan kom je er nooit meer van af! ;D

Groetjes,
Oscar

Jo Kumpen

en 't is nog besmettelijk ook !!!
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.