Eindelijk de foto's

Started by Jo Kumpen, January 10, 2003, 19:55:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jo Kumpen

Eindelijk mijn foto's, nu nog zien hoe ik ze in godsnaam kan posten...

Frank, help ???

Oooh, al Bronze member ;D

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

FrankL

Je kunt ze per stuk attachen aan een bericht.
Of je kunt ze op een eigen website neerzetten, en dan met 'Insert image' de URLs in je bericht zetten.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Jo Kumpen

#2
Aah, gevonden! Thx FrankL. Hier zijn ze dan.

Niet te veel verwachten en niet lachen aub want 't is niet zo spectaculair. en 't zijn slechte foto's...  :(



Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

Schaam-schaam

Let vooral niet op de tv. Dit is de noodoplossing sinds ik m'n 32PW9527 heb verkocht...

Hier nog 1:
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

Dat geel is in 't echt hetzelfde als dat van de mid-range. Maar de camera geeft dit blijkbaar anders weer....

Kijk maar eens hoe het rood van dat kussen er tussenuit springt! Pas op, niet te fel kijken:-)
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

#5
De kleur van het tapijt is nochtans ook wat mooier geel dan op de foto's, maar allez.

Hier m'n hulpje voor als je niet uit je zetel wil! 9" touchscreen. Wel handig en een beetje uitgebreider dan de Pronto (kan ook niet anders, is van de reciever zelf)
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

En dan deze... Allemaal de schuld van m'n dealer! Maar ze vallen nog wel mee hoor.

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

Alleman komt wel kijken maar geen reacties  :'(
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Robert

#8
Zeer mooi speelgoed!

Zie ik daar B&W DM604 speakers als fronts en een B&W AS6 subwoofer ::).
Mooi dat alles speakers uit dezelfde serie zijn (als ik het bij het goede eind heb).


MvrGr.
Robert

Jo Kumpen

#9
idd... Ben ook maar pas begonnen hé... Men kan niet alles willen   :-[

I wish... I wish...

Trouwens: ik heb nogal een tijdje lopen zoeken achter nog een paar 602's uit Serie 1! Ik heb dat laatste paar pas van een 6-tal maanden geleden.  De rest heb ik allemaal nieuw gekocht gehad. Hier steken al m'n spaarcentjes van m'n vakantiewerkjes van vroeger in. M'n vrienden kochten een scooter of iets dergelijk, ik niet!

Maar dat er een projector komt staat al vast. Normaal gezien in de loop van volgende maand. Net tussen de 2 604's en tussen de lampen en de sub. Dat meubeltje gaat dus in de 2de-hands terecht komen.

Daarna is het werken aan het verbeteren van alle frequenties onder de 120Hz  ;D
Als ik nog een AS6 kan vinden zal dit voorlopig wel voldoende zijn, niet? Of 2 Thommy-Focals   :P

En wat moet ik in godsnaam doen aan die center??? Hij is wel heel lief zo klein, hehe. Misschien een CDM C NT of zo ???

Bedankt voor de reactie Robert  :D :D :D
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Robert

Jo,

Twee AS6 subs moet inderdaad wel voldoende zijn lijkt mij ;D.

Ik heb het ook gelijk goed aangepakt en ook net op tijd met de speakers. Vorig jaar rond mei kon ik in de aanbieding nog 2x de Infinity Reference 100 Mk II kopen en hiermee ben ik nu rondom voorzien door Infinity Reference Mk II 61/100 speakers.

Hier wordt ook gewerkt aan de frequenties onder de 120 Hz. Er moet een B&W ASW 650 sub komen ;D.

P.S. Mijn vrienden kopen ook liever een scooter, nou geef mij maar die B&W ASW 650! ;D.


MvrGr.
Robert

Jo Kumpen

Quote from: Robert on January 10, 2003, 21:04:36
Ik heb het ook gelijk goed aangepakt en ook net op tijd met de speakers.

Ah, deze zijn dan toch goed? Ik dacht altijd dat dit de 'budget'reeks was van B&W?

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Robert

Jo,

De budget reeks van B&W is volgens mij de 300 serie. De 600 (S1/S2/S3) serie vind ik niet een budget reeks (nou ja, misschien voor de echte HT-pro's wel ;)).

Ik heb nu een Kenwood SW-501 (die gaat de rears in het laag ondersteunen als de B&W ASW 650 er is) en voordat ik de Kenwood gekocht had, was de B&W AS6 ook in de race om gekocht te worden, totdat bleek dat ie niet meer leverbaar was :-\.

Uiteindelijk wordt het toch nog een B&W sub ;).


MvrGr.
Robert

Jo Kumpen

#13
Daar dacht ik in't begin ook aan om 2x de ASW605 of 675 te kopen. Maar dat gaat weeral veel geld kosten. dan wacht ik nog even en ga ik m'n speakers up-graden naar de Nautilus reeks. Dit wil weer zeggen dat ik nogmaals moet gaan shoppen om ook een nieuwe versterker aan te schaffen omdat deze 't vermogen mist (5x135WRMS + 2x 145WRMS). En ik ga niet meer naar een Kenwood!
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Alfa_33

#14
.

J.A.F._Doorhof

Ziet er goed uit, opbouwende kritiek.
Ik zou de voorkant ook donker maken en een kleine D6500 tlbalk op de grond leggen die via de achterwand schijnt.

Dat maakt je beeld helemaal los van de kamer.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jo Kumpen

Tja... Die Kenwoods heb ik me eigenlijk laten aanpraten door de verkoper waar ik m'n B&W's allemaal heb gekocht. Zo iemand die eigenlijk niets van die hele zaak afweet en ook niet de 'spark' kan doen laten overslaan. Geheel zelf moeten uitzoeken, maar met 'slechte' afloop.

Voor 5000 Euro kan je al veel mooiere dingen kopen, niet? Hier moet ik 't nu mee doen. Weet hier ook geen oplossing voor, maar ja...

Mvg
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

thommy

Quote from: Jo Kumpen on January 11, 2003, 00:58:14
Tja... Die Kenwoods heb ik me eigenlijk laten aanpraten door de verkoper waar ik m'n B&W's allemaal heb gekocht. Zo iemand die eigenlijk niets van die hele zaak afweet en ook niet de 'spark' kan doen laten overslaan. Geheel zelf moeten uitzoeken, maar met 'slechte' afloop.

Voor 5000 Euro kan je al veel mooiere dingen kopen, niet? Hier moet ik 't nu mee doen. Weet hier ook geen oplossing voor, maar ja...

Mvg

Niet wanhopen Jo,
we zullen er wel het allerbeste van maken, bvolgende week kom ik zeker eens langs.

Trouwens, die 600 reeks is helemaal niet verkeerd hoor!!

Mvgr
Yves.

Jo Kumpen

Ja maar bij elke 'demo' schiet de krop me toch wel in de keel hoor :'(

Vandaag ook weer. Naar de Nau803's gaan luisteren gevoed door een Rotel 1090 (als 'k me niet vergis) en nogal exotische kabeltjes hier en daar... Hmmm, zeer mooi samenspel.

Je moet ergens beginnen zeker... :-[

ups & downs, niet? 't zal hier al meerdere keren voor gekomen zijn.
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

MrPink

Rustig maar Jo... :) Het ziet er best goed uit, en inderdaad, je moet toch ergens beginnen! Je hebt tenminste al spulletjes waar je wat mee kunt, dat scheelt enorm. Voor de rest is het een kwestie van upgraden...dat doe ik ook. :)

Groetjes,
Oscar

webster

Hoi,

Vraagje: hoe heb jij de center bovenop je tv gekregen? Ik kan het niet helemaal goed zien, maar zit daar een beugel oid tussen?

Ik zoek daar nog een oplossing voor (hij kan er bij mij niet op liggen en een muurbeugel wil ik liever niet)


mvg,
Arjan S.

jaco

Jo,
Is er iets mis met Kenwood, je lijkt wat teluurgesteld ?

Ik denk dat je je beter eerst kunt concentreren op je speakers. Receivers veranderen zeer snel, en ik zou niet proberen daarin bij te blijven. Als je de klankbalans met je speakers in orde hebt, dan maakt mijn inziens de klank van de receiver minder uit. Natuurlijk kun je altijd beter, maar of de investering op dat vlak loont ?
Goed opstellen en matchen van speakers, en misschien iets aan de kameracoustiek doen helpt meer dan het kopen van dure receivers/versterkers


Veel plezier met films kijken.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Grindtegel

ik heb een tijd geleden ook een Kenwood receover gehad, echter wel een veel goedkopere dan die van Jo.

deze klonk in samenwerking met mijn B&W's ook voor geen meter, veel te 1 dimensionaal en vlak.

Toen maar de Rotel RSX972 aangeschaft die wel goed klinkt met de speakers.

Ik weet niet of het de combinatie is maar ik denk zelf dat Kenwood simpelweg niet muzikaal is.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jo Kumpen

Quote from: webster on January 15, 2003, 22:33:02
Hoi,

Vraagje: hoe heb jij de center bovenop je tv gekregen? Ik kan het niet helemaal goed zien, maar zit daar een beugel oid tussen?

Ik zoek daar nog een oplossing voor (hij kan er bij mij niet op liggen en een muurbeugel wil ik liever niet)


mvg,
Arjan S.


Idd een muurbeugel

Maar dan antraciet! Ik heb er nog eentje. Die had ik al gekocht omdat ik de 36PW9767 ging kopen (deze is dieper als de 32PW9527, die ondertussen ook al verkocht is)

Ze gaan dus alletwee weg...

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

Quote from: jaco on January 16, 2003, 08:11:41
Jo,
Is er iets mis met Kenwood, je lijkt wat teluurgesteld ?

Ja, muziekaal is ie niet echt. M'n ogen zijn open gegaan sinds ik Thommy heb leren kennen... Op gebied van film is ie wel te pruimen hoor, niet slecht zelfs. Maar voor 5000 Euro heb je toch al 't een en 't ander? Niet?

Stomme verkoper! Maar m'n eigen schuld. Dus eigenlijk 'goede' verkoper! :-\

Hier is'm:


Meer info (kijk aub eens hiernaar...)
http://www.kenwood.nl/products/homeaudio-list.asp?sif2=2&sif3=14&pid=284

Hij is niet 'slecht' hoor. Ik denk dat ik me ook een beetje blind staar op een paar meningen van bepaalde mensen. Maar ik was dus ook zo iemand die (na 't aanschaffen van de speakers) de verkoper 'goed' kende en dus vertrouwde.
Ik heb alles appart gekocht gehad, dus ben ik verschillende keren bij die dealer geweest. Ik had al een KENWOOD en toen sprak hij van de nieuwe reeks die ging uitkomen. En wat zag ik daar: '7.1'! Ik heb 'm onmiddelijk besteld zonder 'm gehoord te hebben. Hij was ook nog niet uit. (stom hé) M'n eigen dikke schuld. :-[

Daarom was ik ook zo blij dat ik dit forum (onderandere) gevonden heb. Hier zijn nog van die 'freaks' die HT ademen ;D
En zeker den Thommy. Te gekke kerel! Daar heb ik ogen opengetrokken. En hij woont +- 30km van thuis :D

Eindelijk eens proffecioneel advies zonder bijbedoelingen.

mvg
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.