Wie kent deze film.

Started by Spacebass, January 10, 2003, 16:57:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Waar gaat het in deze film om...

Men neme Rambo 1 en neem het spectaculaire er van af...

dus ook een vietnam veteraan, maar ik meen dat hij terug komt in zijn eigen dorp...waar weinig mensen hem kunnen begrijpen..

Uiteindelijk moet hij de bergen in vluchten, maar hij krijgt justitie achter zich aan, hij heeft meen ik alleen een Geweer bij zich, zoeen die ze gebruiken om op herten te jagen (met telescoop vizier) ....

Het is dus NIET Rambo, volgens mij is hij zelfs voor die tijd gemaakt!

(Ook niet deel 2  ;D )

HELP, ik kan er niet meer tegen!

MrPink

Geen idee...je weet niet meer een acteur/actrice die erin meespeelt?

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Geen flauw idee..

Ik zoek mij klem op het net..

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Guybrush

Is het niet "commando " deze film was een Rambo Clone


Mvrgr
Ted

J.A.F._Doorhof

Nee joh ?
Commando met Schwartzenegger had weinig te maken met Vietnam en het vluchten de bossen in.

Dit was meer een soort Rambo gaat de ontvoerders achterna.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Guybrush

Was het dan wel of niet "the deerhunter"
Ik zie geen reply ervan
Ik denk dat Frank het dan bij het rechte eind heeft.

Mvrgr
Ted

Grindtegel

JAAA, ik weet het !!

Het is namelijk: Ruckus.

Ook uit '82, met Dirk Benedict (Battlestar Gallactica) en Linda Blair (The Exorcist)

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robert

Dirk Benedict = Face uit The A-Team ;D


MvrGr.
Robert

Grindtegel

Klopt maar hij heeft ook Lt. Starbuck gespeeld (of bedoelde je dat niet ?)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink

Dirk Benedict speelde ook in het computerspelletje Zork: Grand Inquisitor! Okee okee ik weet het...geek... ;D

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Ik denk al jaren dat het the Deerhunter is (vandaar dat geweer/hertenjagen in mijn hoofd), maar maar een collega van mij: "nee joh, dat zijn die drie maatjes die naar vietnam gaan en flink mishandeld worden...." en dan begin ik weer te twijfelen...

Hmmm ik zag hem ergens voor een paar euro staan...weet je wat...ik koop hem gewoon en laat jullie nog weten of het deze film is  :)

Onwijs bedankt voor jullie meedenken!

MrPink

#12
De Deerhunter lijkt mij niet... Zoals je collega al heeft gezegd gaat die over 3 vrienden (o.a. Robert de Niro en Christopher Walken) in Vietnam. Misschien herinner je de Russische Roulette scene(s) nog wel.

Ruckus ziet er veel aannemelijker uit.

Groetjes,
Oscar

Derrick

The Swap - 1980, Robert de Niro?