Palm: Novii Remote Blaster

Started by FrankL, January 10, 2003, 09:08:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankL

Heet van de naald: er komt een (hardware+software) IR uitbreiding voor je Palm om er een universele afstandsbediening met sterke IR zender van te maken. Werkt in het geheugen-slot.

http://www.novii.tv/products/noviirb/
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

jeroen_B

Wat kost een palm met kleurenscherm tegenwoordig?
Zou wel een leuk alternatief zijn voor de kleurenpronto!

Zou je ook op een palm automatisch een tv gids kunnen inladen via internet (ik neem aan dat er een dockingstation bij de palm zit).
Of zie ik allen weer te rooskleurig nu  ;D

FrankL

Er zijn erg veel verschillende modellen.
Ik heb het topmodel: de Tungsten T. Deze is te krijgen voor ongeveer 560 EUR (incl. btw). Maar dan heb je ook hardware die volgens mij elke Pronto verslaat. (320x320 pixels, 16 bits kleurdiepte en 150 MhZ risc processor). Standaard zijn alleen de IR zenders in de Palm modellen niet te vergelijken met de Pronto.

Er zijn inderdaad diverse tv-gidsen, die je met je Palm kan synchroniseren. Kijk maar eens bij:

http://www.palmclub.nl/channels/
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Ik heb de Pocket PC van ASUS en vondt de IR performance toch echt meevallen, ik heb even wat getest en kon hem niet echt slechter vinden dan de Pronto.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Hmmmm,
Heel interessant om te weten. Een kleuren palm met een sterkere ir zender heeft dan dus veel meer mogelijkheden voor een HT dan een pronto eigenlijk en voor minder geld.

*Inladen van tv gids via dockinstation
*telefoonboek en adressen opslaan


Nog meer leuke dingen die een palm wel kan en een pronto niet ?


J.A.F._Doorhof

Hi,

Een PALM en POCKET PC kunnen veel meer dan je zou denken.
Persoonlijk zou ik hem niet gebruiken om mijn Marantz RC-5200 te vervangen, maar toch............... ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Wil je dan niet liever een kleurenscherm hebben Frank?
Ik vind een pronto ideaal ding maar een nadeel vind ik de lage resolutie en weinig grijswaardes.

FrankL

Quote from: jeroen_B on January 10, 2003, 15:39:47Nog meer leuke dingen die een palm wel kan en een pronto niet ?
HT-gerelateerd?

- uitgebreide movie database (IMDB afslag)
- je DVD collectie, bijvoorbeeld een export uit DVD Profiler (of de DVD collecties van je vrienden, altijd handig om te kijken wat je wilt lenen)
- de topmodellen kunnen video afspelen (bijv. op de Sony site staan trailers)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

HT Related:

Inderdaad de Imdb via Tomeraider (WAANZINNIG, nog bedankt voor de tip)
Remote control

Ik heb alleen nog geen mogelijkheid gezien de database van DVD profiler te importeren, maar eerlijk gezegd ben ik daar ook nog niet mee bezig geweest.

Ik weet ook niet waarom ik de PDA er niet voor zou gebruiken, maar het is gewoon een gevoel denk ik. Ik gebruik mijn PDA behoorlijk intensief mischien daarom wel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"