Uitleg problemen HTforum en ITC server

Started by J.A.F._Doorhof, November 10, 2006, 17:23:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Dergert


visitor


sultankat

Ik heb de zeven pagina's van dit topic niet doorgewerkt, maar wil graag horen of er meerderen zijn met het onderstaande recente probleem op deze site:
Als ik bij Safari op mijn iBook een pagina terug klik (driehoekje linksboven) blijft hij op de huidige pagina staan. Dat gebeurt sinds ongeveer een week en alleen op deze site (voordien ging het ook hier altijd goed).
Safari heeft de laatste versie en werkt perfect.
Wie o wie?
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

gijsnoorlander

Het is nu zo'n 2 week verder en de kalender staat een maandje verder.
Heeft het geholpen qua traffic? En indien ja, hoeveel ongeveer?

Audiofiel

Quote from: sultankat on November 18, 2006, 18:54:29
Als ik bij Safari op mijn iBook een pagina terug klik (driehoekje linksboven) blijft hij op de huidige pagina staan. Dat gebeurt sinds ongeveer een week en alleen op deze site (voordien ging het ook hier altijd goed).

Ik heb er geen last van in Safari (2.0.4) in OS X 10.4.7
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

J.A.F._Doorhof

we kunnen dat pas over een tijdsbestek van een paar maanden zien, aangezien we ook andere problemen hadden deze maand qua bereikbaarheid.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Ik heb bij veranderingen in mijn profiel sessie time-out foutmeldingen?
Bekend probleem of iets van mij? Ik wilde weer pop-ups krijgen (die overigens ook opeens verdwenen waren) als ik een nieuwe pm heb.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Thanx :D
Zal hem eens leeggooien. Geen idee hoe het zou komen eigenlijk.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SpeedyAndré

De traagheid is er (af en toe) ook weer.
Vandaag al diverse keren 10 sec gewacht voor een pagina was geladen  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

DA BoSS

#135
Weet niet op dit de juiste plek is om dit te vragen, maar ik ben benieuwd naar grafiekjes van (groei van) bezoekersaantallen  >:D

Kan ik die ergens online vinden?


mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

J.A.F._Doorhof

Onderaan het forum bij Statistieken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DA BoSS

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  8, 2007, 00:04:14
Onderaan het forum bij Statistieken.

gevonden......mooie groei cijfers hoor :o 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...